اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971020339335738

به مناسبت شروع فصل زمستان جشنواره فالنیک برگزار می‌شود

جشنواره فروش زمستانی فالنیک

کد: 13971020339335738

https://goo.gl/noH4Fm

، تهران , (اخبار رسمی): در جشنواره‌ زمستانی فالنیک که از تاریخ 22 دی تا 5 بهمن برگزار می‌شود، 10 تا 40 درصد تخفیف خرید محصولات فالنیک در نظر گرفته شده است.

جشنواره فروش زمستانی فالنیک
جشنواره فروش زمستانی فالنیک

جشنواره فروش زمستانی فالنیک از 22 دی ماه آغاز شده و تا 5 بهمن ادامه دارد

با شروع فصل زمستان فالنیک جشنواره‌ای برای فروش کارتریج‌های اصل ترتیب داده که با ثبت سفارش در تاریخ 22 دی تا 5 بهمن، خریداران می‌توانند از 10 تا 40 درصد تخفیف برخوردار شوند.

فالنیک یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های محصولات پرینتر و کپی است. در کنار فروش این محصولات، خدماتی از قبیل فروش کارتریج، تعمیر و گارانتی تمامی دستگاه‌هایی که به‌فروش می‌رساند را نیز برعهده دارد. در این جشنواره می‌توان تعدادی از کارتریج‌هایی که در سایت فالنیک به‌فروش می‌رسند را با تخفیف چشم‌گیری خریداری کرد.

در سایت فالنیک، کارتریج همه‌ی برندهای معتبر پرینتر به فروش می‌رسد. در کنار کارتریج‌های اصل، می‌توان کارتریج‌های طرح با کیفیت را نیز از این فروشگاه خریداری کرد.

در مدت این جشنواره برای خریدن 70 نوع کارتریج اصل در سایت فالنیک، 10 تا 40 درصد تخفیف لحاظ شده که خریدران از طریق صفحه‌ی جشنواره، قادر به مشاهده‌ی لیست این محصولات خواهند بود.

تمامی محصولات فالنیک از نظر قیمت تضمین شده هستند و گارانتی ضمانت 100 درصدی دارند.

نحوه‌ی ارسال محصولات فالنیک به این صورت است که در صورت ثبت سفارش در روز جاری (تا قبل از ساعت 14)، کالای درخواستی، روز بعد، از ساعت 9 تا 11 برای همشهریان تهرانی ارسال خواهد شد. در غیر این‌صورت اگر سفارش بعد از ساعت 14 ثبت شود، کالای درخواستی 48 ساعت بعد به دست مشتری خواهد رسید. سفارش‌های ثبت شده در روز پنجشنبه هم، شنبه تحویل داده می‌شود. اما افرادی که مایل به دریافت کالا در شهر تهران و در همان روزی که سفارش ثبت کرده‌اند هستند، هزینه‌ی پیک از آنها دریافت می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه‌ی ارسال می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فالنیک (ایران اچ پی)

فالنیک (ایران اچ پی)، دارنده بزرگترین سبد محصولات و خدمات اچ پی در ایران است و اولین شرکتی است که برای محصولات اچ پی گارانتی رسمی ارائه می‌کند. راحت‌تر کردن زندگی مشتریان با تحت کنترل درآوردن تکنولوژی و خلق تجربه‌های لذتبخش برای آنها، مهم‌ترین رسالت ما در فالنیک است. ما با جوانانی پر انرژی، پویا، مستعد و حرفه‌ای؛ با تمام قدرت برای دستیابی به این هدف تلاش می‌کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]