اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710223398010588

روش استفاده از روغن بنفشه توسکا برای درمان سینوزیت

کد: 139710223398010588

https://goo.gl/nEh2fg

، بهشهر , (اخبار رسمی): برای درمان سینوزیت یکی از بهترین داروهای روغن بنفشه پایه کنجد است. روش‌های مختلفی برای استفاده از این روغن توسط اساتید طب سنتی تدوین شده است.

روش استفاده از روغن بنفشه توسکا برای درمان سینوزیت
روش استفاده از روغن بنفشه توسکا برای درمان سینوزیت

خرید اینترنتی روغن بنفشه توسکا به دلیل ارائه خدمات آنلاین از جمله پرداخت آنلاین برای خریداران مناسب و آسان است. یکی از زمینه‌هایی که برای فروش بهتر از روغن بنفشه توسکا در نظر گرفته شده است خرید اینترنتی روغن بنفشه بوده است.

در این خرید مشتریان بدون نیاز به رفت و آمد به مراکز فروش و فروشگاه‌های این روغن، می‌توانند به راحتی خرید خود را طریق اینترنت به انجام رسانند. کلیه خدماتی که در سایت محصولات گیاهی توسکا برای خرید اینترنتی روغن بنفشه انجام می‌شود به صورت آنلاین است.

روغن‌های گیاهی توسکا از چه مزیت‌هایی برخوردار هستند؟

یکی از دغدغه‌هایی که خریداران روغن‌های گیاهی همیشه دارند اصل بودن و کیفیت محصول است. قطعا خریدار روغن گیاهی برای بر طرف کردن یک مشکل و یا بیماری قصد خرید دارد و برایش مهم است که هزینه و وقتی که صرف استفاده از محصولات گیاهی می‌کند باعث بهبود بیماری یا برطرف شدن مشکل شود.

روغن گیاهی مانند دارو است و باید طبق اصول استاندارد تولید شده باشد. گروه توسکا روغن‌های گیاهی خود را کاملا به صورت سنتی و با استفاده از روش‌های علمی تولید می‌کند. البته مشتری هم باید اطلاعات کافی در مورد خرید روغن بنفشه اصل داشته باشد.

خواص روغن بنفشه

روغن بنفشه در پایه‌های مختلفی مانند روغن کنجد، روغن زیتون و بادام تولید می‌شود. هر کدام از آن‌ها دارای خواص منحصر به فردی است.

روغن بنفشه پایه کنجد دارای گرمای بیشتری است و با توجه به اینکه هم کنجد و هم گل بنفشه دارویی برای بیماری‌های سر و مغز مفید است، ترکیب این دو می‌تواند خواص این روغن را برای رفع مشکلات مغز و سر مانند سینوزیت، میگرن، ضربه مغزی و کما افزایش دهد.

همچنین روغن بنفشه پایه زیتون با توجه به خاصیت ضد التهابی روغن زیتون برای مصارف موضعی مفید بوده و برای برطرف کردن مشکلات پوستی مانند جوش، جای جوش، اگزما، خشکی پوست موثر است.

روغن بنفشه برای درمان سینوزیت چگونه استفاده کنیم؟

برای درمان سینوزیت با روغن بنفشه یکی از بهترین داروهای روغن بنفشه پایه کنجد است. روش‌های مختلفی برای استفاده از این روغن توسط اساتید طب سنتی تدوین شده است.

روش اول: به مدت چهل شب و هر شب یک قطره در بینی چپ و یک قطره در بینی راست ریخته شود.

روش دوم: شب اول یک قطره در بینی چپ، شب دوم یک قطره در بینی راست، شب سوم دو قطره در بینی چپ و شب چهارم دو قطره در بینی راست، شب پنجم سه قطره در بینی چپ و شب ششم سه قطره در بینی راست ریخته شود سپس یک هفته استراحت و همان روش دوباره تکرار شود.

برای ریختن روغن بنفشه پایه کنجد نیز روش‌های مختلفی وجود دارد که بهترین آن‌ها این است که بعد از ریختن روغن بنفشه در بینی به حالت سجده رفته و به مدت پنج دقیقه صبر کنیم. روش دیگر باید طاق باز خوابیده و سر خود را از بالشت پایین بیاندازیم تا برای سر، شیب ایجاد شود و روغن به انتهای بینی برود.

در بعضی موارد برای بیمار ایجاد عطسه، حالت سرماخوردگی خفیف و زکام، آبریزش شدید بینی و حتی کمی لخته خون به وجود می‌آید. این امر کاملا طبیعی بوده و خود این عوامل در جهت بهبهودی سینوزیت مفید هستند.

نحوه خرید اینترنتی روغن بنفشه اصل

برای خرید روغن بنفشه می‌توان از طریق شماره 09179396980 با مسئول فروش فروشگاه اینترنتی توسکا تماس گرفته یا به صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را سفارش داده و از طریق پست تحویل گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی