اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710233400510588

برای خرید شوید خشک شده عمده در تهران به کجا باید مراجعه کرد؟

کد: 139710233400510588

https://goo.gl/8atNAh

، بهشهر , (اخبار رسمی): بازرگانی توسکا، فعال در عرضه محصولات گیاهی و سبزیجات خشک شده به صورت عمده در تهران و سایر شهرستان‌ها است.

برای خرید شوید خشک شده عمده در تهران به کجا مراجعه نماییم؟
برای خرید شوید خشک شده عمده در تهران به کجا باید مراجعه کرد؟

بسیاری از مشتریان علاقه‌مند به خرید شوید خشک شده به صورت عمده هستند. خرید  شوید خشک شده عمده، برای این دسته از مشتریان فرصت خوبی است تا بتوانند با مناسب‌ترین قیمت به این محصول دسترسی پیدا کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

با خرید عمده شوید خشک شده می‌توان تا حد امکان در هزینه‌های پرداختی صرفه جویی کرده و این محصول را با مناسب‌ترین و به صرفه‌ترین قیمت خریداری کرد.

انواع مختلف شوید خشک شده

در بازار ایران انواع مختلف شوید از لحاظ کیفیت خشک کردن وجود دارد:

  • شوید خشک نرم سایه خشک
  • شوید خشک نرم دستگاه خشک
  • شوید خشک نرم بدون خاک
  • شوید پفکی سایه خشک و دستگاه خشک

منظور از شوید پفکی، خشک کردن شوید با ساقه بدون خرد شدن برگ‌ها است. نوع پفکی آن در کارتن بسته بندی می‌شود و با توجه به ظاهر زیبای آن بسیار مشتری پسند است.

مصرف سبزی شوید خانگی باکیفیت برای بسیاری از مصرف کنندگان اهمیت زیادی داشته و به دلیل خواص زیادی که دارد برای پیشگیری و درمان برخی از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. مشتریان از فروش سبزی شوید خانگی که به صورت بهداشتی تهیه شده باشد استقبال خوبی به عمل می‌آورد.

نکاتی برای استفاده از شوید خشک:

بیشترین مورد استفاده از شوید، در تهیه باقالی پلو است که یکی از غذاهای معروف و مجلسی در سفره ایرانی است. شوید اگر خشک شده باشد و در این غذا استفاده شود، به هم نمی‌چسبد و غذا ظاهر خوبی پیدا می‌کند. پس اگر از شوید تازه استفاده می‌کنید قبل از طبخ غذا کمی باید آن را خشک کرد که به زیبایی طبخ بیافزاید.

قیمت شوید خشک فله چگونه تعیین می‌شود؟

عوامل گوناگونی در قیمت شوید خشک فله تاثیرگذار است. مهمترین عامل کیفیت این محصول بوده که متاثر از نحوه خشک شدن و بسته بندی است. میزان تمیزی از نظر خاک و خاشاک نیز در قیمت این محصول نقش مهمی دارد.

شوید در دو نوع نرم و پفکی، خشک می‌شود و در بسته بندی‌های مختلفی مانند گونی و کارتن ارسال می‌شود.

با توجه به اینکه در فصول مختلف قیمت شوید متفاوت بوده و میزان خرید در قیمت فروش تاثیر گذار است، علاقه‌مندان جهت اطلاع از قیمت روز این محصول می‌توانند با مدیر فروش بازرگانی توسکا به شماره 09179396980  در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی