اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710253403710780

دیجیتال مارکتینگ، مهارتی ضروری برای رشد یک کسب‌وکار در دنیای امروز

کد: 139710253403710780

https://goo.gl/od3SRX

، تهران , (اخبار رسمی): کالج دیجیتال مارکتینگ ماز مرجعی برای آموزش نحوه راه‌اندازی، مدیریت و رشد کسب‌وکارهای آنلاین، فعالیت خود را آغاز کرد.

دیجیتال مارکتینگ، مهارتی ضروری برای رشد یک کسب‌وکار در دنیای امروز
کالج دیجیتال مارکتینگ ماز

کمبود مراکز آموزشی طراز اول و همچنین تعرفه‌های بسیار بالای تعدادی از آن‌ها باعث شده که بسیاری از علاقه‌مندان فرصت حضور در کلاس‌ها و کسب دانش دیجیتال مارکتینگ را از دست بدهند

حتما تاکنون با واژه دیجیتال مارکتینگ مواجه شده‌اید. علم و فنی که اگرچه عمر زیادی ندارد اما به سرعت به یکی از پول‌سازترین مهارت‌ها در دنیای امروز تبدیل شده است. در واقع می‌توان مهارت دیجیتال مارکتینگ را یکی از ابزارهایی دانست که تعیین کننده موفقیت یا عدم موفقیت کسب‌وکارهای جدید است.

البته نمی‌توان منکر شد که دیجیتال مارکتینگی که در ایران اجرا می‌شود چندین مرحله از موارد مشابه در کشورهای توسعه‌یافته عقب‌تر است اما باز هم به نسبت سال‌های اخیر رشد خوب و قابل توجهی داشته است.

با توجه به بسترهایی که در حال حاضر در زمینه دیجیتال مارکتینگ در کشور فراهم است و رشدی که می‌توان برای آن متصور بود لازم است تا افراد بیشتری با این علم آشنا و به این حوزه ورود کنند. از این رو کالج دیجیتال مارکتینگ ماز با هدف پرورش و تربیت متخصصان دیجیتال مارکتینگ به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است.

مسیح بنی‌طبا، بنیان‌گذار و مدیر کالج دیجیتال مارکتینگ ماز در رابطه با این مجموعه گفت: سال‌های زیادی را در این زمینه مشغول به فعالیت بوده‌ام. در گذشته مبحث تجارت الکترونیک تنها به وب‌سایت‌ها محدود بود و یک نفر توان اجرای یک پروژه را اعم از طراحی و پشتیبانی تا اجرا را داشت. اما به مرور و با رشد این حوزه و فراگیر شدن استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، دیگر یک نفر جوابگوی پروژه‌ها نبود و نیاز به تشکیل تیمی شامل متخخصان تمامی حوزه‌های دیجیتال مارکتینگ برای فعالیت در زمینه تجارت الکترونیک احساس می‌شد.

بنی‌طبا افزود: اما چیزی که باعث شد فکر تاسیس کالج دیجیتال مارکتینگ ماز در ذهن ما شکل بگیرد کمبود نیروی متخصص واقعی در این صنعت و افزایش روزافزون نیاز کسب‌وکارها به این افراد بود. اما از طرفی کمبود مراکز آموزشی طراز اول و همچنین تعرفه‌های بسیار بالای تعدادی از آن‌ها باعث شده که بسیاری از علاقه‌مندان فرصت حضور در این کلاس‌ها و کسب دانش دیجیتال مارکتینگ را از دست بدهند.

در ادامه مسیح بنی‌طبا در رابطه با نحوه فعالیت کالج دیجیتال مارکتینگ ماز اضافه کرد: البته هدف تمام بنگاه‌های اقتصادی کسب سود است اما این موضوع برای ما در رده دوم اهمیت قرار دارد و قصد داریم تا با آموزش صحیح و اصولی علاقه‌مندان آن‌ها را برای جذب در بازار کار و یا کارآفرینی تربیت کنیم تا انشالله کمکی هرچند کوچک به کاهش نرخ بیکاری جوانان کرده باشیم. از این رو بسیاری از آموزش‌های خود را به صورت مقاله و یا دوره‌های ویدئویی رایگان به مخاطبان عرضه می‌کنیم.

مدیر کالج دیجیتال مارکتینگ ماز افزود: البته در آینده نزدیک کلاس‌ها و دوره‌های جامع و ویژه‌ای را برای آن دسته از علاقه‌مندانی که قصد تبدیل شدن به یک متخصص دیجیتال مارکتینگ تمام عیار را دارند برگزار خواهیم کرد که فراخوان ثبت نام آن از طریق وب‌سایت این مجموعه به اطلاع همگان خواهد رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالج دیجیتال مارکتینگ ماز

کالج دیجیتال مارکتینگ ماز فضایی آموزشی برای جوانانی است که قصد دارند تا با استفاده از وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ به کارآفرینی و کسب درآمد بپردازند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی