اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971115345689567

سئو را در 2 ساعت آموزش ببینید

برگزاری وبینار آموزشی «سئو به زبان ساده» توسط وبمستر خاکستری

کد: 13971115345689567

https://goo.gl/GCb6Y1

، کرج , (اخبار رسمی): دوم اسفندماه، وبیناری آموزشی با عنوان «سئو به زبان ساده» توسط وبمستر خاکستری در ای سمینار برگزار خواهد شد تا علاقه مندان به این حیطه از این فرصت بهره ببرند.

برگزاری وبینار آموزشی «سئو به زبان ساده» توسط وبمستر خاکستری
برگزاری وبینار آموزشی «سئو به زبان ساده» توسط وبمستر خاکستری

به گزارش روابط عمومی وبمستر خاکستری، نیما حسن زاده با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: متاسفانه مشاهده می‌شود که آموزش سئو را برای افراد خیلی سخت جلوه می‌دهند، در صورتی که اینطور نیست و مفاهیم بسیار ساده هستند! به همین دلیل تصمیم به برگزاری وبیناری آموزشی گرفتیم تا به زبانی ساده این علم را به علاقه‌مندان آن منتقل کنیم.

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود: در این وبینار شرکت کننده می‌تواند با صرف کمترین زمان و هزینه، مفاهیم پایه‌ای علم سئو را یاد گرفته و باقی اطلاعات تخصصی خود را بر روی این پایه محکم بنا کند و در نهایت به فردی متخصص در این زمینه تبدیل شود.

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد: این دوره آموزشی در قالب وبینار و در تاریخ 2 اسفندماه برگزار می‌شود و در تدوین محتوای آن از تجربیاتی که در وبسایت وبمستر خاکستری به کار گرفته شده، استفاده شده است.

این وبینار آموزشی در تاریخ دوم اسفندماه، در یک جلسه و به مدت 2 ساعت برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام زودهنگام و بهره‌مندی از تخفیف ویژه، می‌توانند به سایت وبمستر خاکستری مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وبمستر خاکستری

« وبمستر خاکستری » با هدف آموزش بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ به کمک تولید محتوای با کیفیت، در نوروز 1397 تاسیس شد. در «وبمستر خاکستری» ما سعی می کنیم تمامی آموخته ها، تجربیات و تحقیقات روز دنیا در زمینه بازاریابی اینترنتی را به صورت کاملا کاربردی در اختیار همگان قرار دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]