اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711183463510379

معرفی بهترین هدفون‌های بی سیم ارزان قیمت

کد: 139711183463510379

https://goo.gl/MtppUe

، (اخبار رسمی): اگر قصد تهیه هدفون دارید و نمی‌‌خواهید بودجه زیادی برای این کار صرف کنید، خرید هدفون ارزان تنها گزینه پیش رو است. این مقاله برای خرید هدفون بی سیم ارزان قیمت به خریداران کمک می‌کند.

معرفی بهترین هدفون های بی سیم ارزان قیمت
بهترین هدفون های بی سیم ارزان قیمت

هدفون به عنوان یکی از نمادهای جامعه مدرن و انسان امروزی، برای بسیاری از افراد یک وسیله ضروری محسوب می‌شود. حتی اگر نیاز شدیدی به هدفون نداشته باشید ممکن است بخواهید یکی از آن‌ها را تهیه کنید تا در مواقع ضروری به مشکل برنخورید. هدفون‌ها را می‌توان بر طبق معیارهای مختلفی دسته‌بندی کرد که در این میان بی سیم یا باسیم بودن از مهم‌ترین آن‌ها است. بر همین اساس در این مقاله به‌طور جداگانه به معرفی بهترین مدل‌های هدفون‌ بی سیم و باسیم ارزان قیمت موجود در بازار پرداخته می‌شود. شایان ذکر است که به هدفون‌هایی که دارای یک میکروفون داخلی هستند هدست نیز گفته می‌شود. می‌توان توضیحات بیشتر در مورد انواع هدفون‌ و هدست‌ها را در این مقاله خواند.

بهترین هدفون‌های بی سیم ارزان قیمت

در گذشته هدفون‌های بی سیم کمتر مورد اعتنای کاربران قرار می‌گرفتند. اما حالا با بهبود کیفیت صدا و افزایش ماندگاری باتری آن‌ها شاهد استقبال روز افزون کاربران از هدفون‌ بی سیم هستیم. همان طور که در محصولات نیز دیده می‌شود این هدفون‌ها دیگر مشکلات سال‌های پیش را ندارند و به طور قابل توجهی بلوغ یافته‌اند. همچنین بسیاری از آن‌ها همزمان قابلیت اتصال باسیم و بی سیم را دارند.

هدفون بی سیم نیا مدل X2

هدفون X2 محصولی از شرکت نیا است که از بلوتوث نسخه 4 برای اتصال به دستگاه‌های دیجیتال استفاده می‌کند. X2 نسبت به قیمتی که دارد یک هدست قدرتمند است و با امکانات متنوعی عرضه می‌شود. علاوه بر اتصال بلوتوث، شما می‌توانید از طریق کابل، هدفون را به جک 3.5 میلیمتریدستگاه‌های خود متصل کنید. همچنین به لطف شکاف کارت حافظه‌ای که در این هدست تعبیه شده است، می‌توان بدون نیاز به دستگاه‌های پخش، به صورت مستقل موسیقی گوش داد. از سایر امکانات این هدست می‌توان به میکروفون داخلی برای پاسخگویی به تماس، رادیو، دکمه برای کنترل صدا و موسیقی و پاسخگویی به تماس و باتری با ماندگاری 10 ساعت اشاره کرد.

هدفون بی سیم بوز مدل QuietComfort 35

هدفون QuietComfort 35 یکی از محصولات شرکت مشهور بوز است که با خصوصیات چشمگیر ظاهری و فنی خودنمایی می‌کند. امکان اتصال بی سیم از طریق بلوتوث و NFC در صدر این خصوصیات قرار می‌گیرد. این خصوصیت، استفاده از این هدست را برای کاربر تسهیل می‌کنند. هدفون QuietComfort 35 انرژی مورد نیاز خود را از باتری نیم قلم با قابلیت شارژ سریع تامین می‌کند. این باتری قابلیت پخش 20 ساعت موسیقی را دارد که بسیار خوب است. میکروفون‌های دوتایی تعبیه شده در این دستگاه امکان پاسخگویی به تماس‌ها را برای کاربر فراهم کرده است. البته نباید از کیفیت صدای بالا و قابلیت حذف صدای مزاحم این هدست نیز غافل شد. شرکت بوز یک اپلیکیشن اختصاصی به نام Bose Connect نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا امکان اعمال تنظیمات تسهیل شود و کاربران بتوانند دو هدفون را به صورت همزمان به یک گوشی متصل کنند.

هدفون بی سیم جبرا مدل Move

هدفون Move (موو) محصول شرکت جبرا در نگاه اول با قابلیت اتصال بی سیم و نیز ظاهر زیبای خود جلب توجه می‌کند. کاپ‌های این هدست از نوع روگوشی بوده و با وزن کم و پدهای نرمی‌ که دارد برای استفاده طولانی مدت مناسب است. هدفون Move قادر است بدون نیاز به سیم و از طریق بلوتوث نسخه 4.0 به دستگاه‌های دیجیتال شما متصل شود. اگر امکان اتصال بلوتوث را نداشته باشید می‌توانید از طریق جک 3.5 میلیمتری نیز این کار را انجام دهید. میکروفون داخلی این هدست امکان پاسخگویی به تماس‌ها را فراهم می‌کند. یک باتری لیتیوم یونی وظیفه تامین انرژی این محصول را برعهده دارد که قادر است با هر بار شارژ، 8 ساعت موسیقی پخش کند. اگر به دنبال یک هدفون بی سیم با امکانات متنوع و کیفیت صدای بالا هستید، Move یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما در این رده قیمتی است.

هدفون بی سیم بیتس مدل Solo3

هدفون Solo3 نیز یکی دیگر از هدفون‌های بی سیم ارزان قیمت موجود در بازار است که توانسته رضایت کاربران را جلب سازد. شرکت بیتس (Beats) که سازنده این محصول است یکی از نام‌های بزرگ و معتبر در عرصه موسیقی و تولید هدفون محسوب می‌شود. Solo3 از طریق فناوری بلوتوث به گوشی و سایر دستگاه‌های دیجیتال شما متصل می‌شود و تجربه‌ای عالی از موسیقی باکیفیت برای شما به ارمغان می‌آورد. قابلیت پاسخگویی به تماس‌های تلفنی نیز از قابلیت‌های دیگر این هدست است. همچون همیشه، این محصول شرکت بیتس نیز با طراحی ارگونومیگ خود مانع خستگی کاربران می‌شود و برای استفاده‌های طولانی مدت مناسب است. باتری این دستگاه ماندگاری برابر با 40 ساعت دارد و با تنها 5 دقیقه شارژ می‌تواند 3 ساعت موسیقی پخش کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت پلازامگ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی