اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711213467310379

راهنمای جامع خرید هدست برای دختران

کد: 139711213467310379

https://goo.gl/tkMLBN

، (اخبار رسمی): شاید خرید هدفون دخترانه موضوعی چالش‌برانگیز باشد. چرا؟ چون اکثر هدفون‌های موجود در بازار ارگونومی مناسب با سر آقایان دارند. به همین دلیل در ادامه به سراغ معرفی هدفون و هدست‌هایی مناسب خانم‌ها پرداخته شده است.

خرید هدفون و هدست دخترانه ارزان
هدفون و هدست دخترانه

هدفون‌های دخترانه بی سیم در واقع شامل هدست‌هایی هستند که مشخصه مشترک همه آن‌ها پشتیبانی از فناوری بلوتوث است که جهت برقراری اتصال با منبع پخش موسیقی مانند گوشی موبایل، لپ تاپ و یا هر گجت هوشمند دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این هدست‌ها برد قابل قبولی را پشتیبانی می‌کنند و علاوه بر این، برخی از آن‌ها دارای دکمه‌های کنترل صدا و همچنین دکمه‌هایی برای پاسخگویی به تماس تلفنی و یا قطع تماس هستند. در ادامه تعدادی از هدفون‌های دخترانه موجود در فروشگاه پلازا با جزئیات بیشتری معرفی خواهند شد.

هدست بلوتوث تسکو مدل TH 5322

هدفون بلوتوثی TH 5322 محصولی جدید از شرکت تسکو است که از قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیار خوبی بهره می‌برد. این هدفون بی سیم از طریق فناوری بلوتوث می‌تواند به دستگاه پخش کننده موسیقی مانند کامپیوتر یا گوشی موبایل متصل شود و تجربه شنیدن صدایی با کیفیت بالا را رقم بزند. علاوه بر این جالب است بدانید علاوه بر پشتیبانی از فناوری بلوتوث، این هدفون از جک هدفون 3.5 میلی‌متری صدا نیز پشتیبانی می‌کند و در زمان‌هایی که امکان برقراری اتصال بلوتوث میسر نیست، به کمک کاربران خواهد آمد.

یکی از ویژگی‌های جالب این هدفون این است که علاوه بر اینکه می‌تواند ویژگی‌های خوب یک هدفون دخترانه باکیفیت را به نمایش بگذارد می‌تواند به عنوان یک اسپیکربلوتوثی قابل حمل نیز شناخته شود. این هدفون حرفه‌ای با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی می‌تواند قابلیت‌های خود را بیشتر به رخ بکشد و در میان سایر رقبا یک سر و گردن قوی‌تر ظاهر شود. همه این‌ها در حالی است که این هدفون بلوتوثی در دو رنگ مشکی و قرمز عرضه می‌شوند. رنگ قرمز آن نیز می‌تواند انتخابی مناسب را در زمینه هدفون مناسب دختران رقم بزند.

هدست بلوتوث جی وی سی مدل HA-S30BT

دیگر محصول هدفون دخترانه که از اندازه و وزن بسیار مناسبی نیز برخوردار است، محصولی از جی وی سی با نام AH-S30BT است که قابلیت اتصال با منبع پخش کننده صدا را از طریق فناوری بلوتوث به ارمغان می‌آورد. برد قابل پشتیبانی این هدفون 10 متر است و پشتیبانی از کیفیت صدای عالی نیز از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. خوب است اشاره کرد که این هدست بلوتوثی از باتری داخلی برخوردار است که می‌تواند تا 17 ساعت هدفون دخترانه جی وی سی را روشن نگه دارد و در عرض سه ساعت نیز به طور کامل شارژ شود.

علاوه بر ویژگی‌های بیان شده برخورداری از ارگونومی خوب از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول است که در استفاده طولانی‌مدت نیز باعث خستگی کاربر نخواهد شد. همچپنین انعطاف‌پذیری بالای این محصول آن را به هدفونی قابل حمل تبدیل کرده است به‌طوری که کاربران می‌توانند از آن در مسافرت و گردش نیز استفاده کنند.

هدست بلوتوث نیا مدل Q8-851S

هدفون بلوتوثی Q8-851S محصولی از شرکت نیا (NIA) است. این محصول در انواع رنگ‌های متنوع عرضه می‌شود و با ارگونومی خوبی که دارد می‌تواند به عنوان یک هدفون دخترانه برای این طیف از کاربران انتخاب بسیار خوبی را رقم بزند. گفتنی است که شرکت نیا شرکتی خوشنام در عرصه تولید هدفون‌های قدرتمند شناخته می‌شود که کیفیت صدای خوبی نیز دارند و این محصول شرکت نیز می‌تواند تجربه شنیدن صدای باکیفیتی را برای کاربران رقم بزند.

هدفون بلوتوثی نیا مدل Q8-851S علاوه بر اتصال بلوتوث، به قابلیت جک هدفون نیز مزین است و از این طریق می‌تواند به گوشی‌های هوشمند نیز متصل شود. علاوه بر موارد بیان شده، به مانند سایر رقبا، این محصول نیز از امکان پاسخگویی به تماس‌های تلفنی برخوردار خواهد بود. همچنین پشتیبانی از کارت حافظه نیز از دیگر ویژگی‌های برازنده این محصول به شمار می‌رود که آن را به یکی از بهترین هدفون‌های بازار که در عین حال از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند، تبدیل کرده است.

هدست بلوتوث هویت مدل HV-H2575BT

مسلما هدستی با طراحی ظریف که به خوبی با ارگونومی صورت خانم‌ها هماهنگ است و در رنگ‌های متنوع قابل انتخاب هم خواهد بود، می‌تواند انتخابی مناسب را برای این قشر از کاربران رقم بزند. هدفون بلوتوثی هویت مدل HV-H2575BT علاوه بر کیفیت بدنه، دارای کیفیت صدای بسیار خوبی نیز است. این هدفون به قابلیت حذف نویز و صدای مزاحم اطراف مزین بوده و هویت نیز تا اندازه قابل قبولی از عهده ارائه این ویژگی برآمده است.

این هدفون بلوتوثی با پشتیبانی از بلوتوث نسخه 3 می‌تواند انتخابی مناسب را به عنوان یک هدفون دخترانه رقم بزند. علاوه بر مواردی که اشاره شد هدست یاد شده دارای امکانات دیگری مانند رادیو، پشتیبانی از درگاه میکرو اس دی، کابل صدای 132 سانتی‌متری و درگاه Aux جهت اتصال کابل انتقال صدا خواهد بود.

هدست بلوتوث ایکس پی پروداکت مدل Xp-HB309

افرادی که در زمینه خرید هدفون به دنبال یک محصول ایرانی هستند می‌توانند هدفون ایکس پی پروداکت مدل Xp-HB309 را خریداری کنند. این هدفون صدای باکیفیتی را برای گوش‌های کاربران به ارمغان می‌آورد. این محصول توانایی اتصال به دستگاه‌های پخش کننده را از طریق فناوری بلوتوث دارد و باتوجه به بدنه باکیفیت، حس خوبی را به کاربر در زمانی که بر روی سر قرار دارد، انتقال خواهد داد.

علاوه بر این باید گفته شود که به مانند بسیاری از برندهای مطرح، این هدست بلوتوثی دارای برد قابل پشتیبانی 10 متری است و علاوه بر اتصال بلوتوث از طریق جک هدفون 3.5 میلی‌متری صدا نیز می‌تواند به دستگاه‌های مورد نظر مانند گوشی‌های هوشمند متصل شود. این هدست با برخورداری از میکروفونی که دارد این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند به تماس‌های تلفنی نیز پاسخ دهند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با پلازامگ تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی