اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711233472910588

خواص روغن ماساژ زنجبیل برای رفع سلولیت

کد: 139711233472910588

https://goo.gl/NHkBf3

، بهشهر , (اخبار رسمی): وقتی چربی بدن بین عضله و فیبرهایی که پوست را به عضله وصل می‌کنند، گیر می‌کند سلولیت به وجود می‌آید. سلولیت در اصل پوست شبیه پرتقال است.

خواص روغن ماساژ زنجبیل برای رفع سلولیت
خواص روغن ماساژ زنجبیل برای رفع سلولیت

قیمت روغن ماساژ زنجبیل خالص تاثیر زیادی بر روی انتخاب مشتری دارد.  روغن زنجبیل همانند خود زنجبیل بسیار گرم است. بیشتر دردهای مردم ایران ناشی از سردی بدن هستند.

غذاهایی مانند گوشت گاو، گوساله، مرغ، ماست، دوغ و مواد غذایی صنعتی که بیشترین اقلام سبد خانوار را تشکیل می‌دهند، به صورت کلی سرد هستند. اکثر مردم هم که میزنشین و صندلی نشین شده‌اند و کم تحرکی بیداد می‌کند. عوامل فوق باعث سردی تن مردم شده است و برای همین دچار دردهای عضلانی و مفصلی می‌شوند.

روغن ماساژ زنجبیل برای چه مواردی خوب است؟

روغن زنجبیل به علت گرمای زیادی که دارد به همراه ماساژ که عمل خون رسانی به عضلات را افزایش می‌دهد یکی از بهترین درمان‌های درد عضلات و مفصل است.

کمرد درد یکی از بیشترین عارضه‌های عصر حاضر است. یک ماساژ حرفه‌ای با روغن ماساژ زنجبیل برای رهایی از این درد اثر فوالعاده‌ای دارد.

یکی دیگر از خاصیت‌های روغن زنجبیل، فواید آن برای تقویت مو، رفع شوره سر و بر طرف کردن سلولیت است.

سلولیت چیست؟

وقتی چربی بدن بین عضله و فیبرهایی که پوست را به عضله وصل می‌کنند، گیر می‌کند سلولیت به وجود می‌آید. سلولیت در اصل پوست شبیه پرتقال است.

این عارضه در زنان بیشتر بوجود می‌آید. آن هم به دلیل داشتن فیبر زیاد زیر پوست است. سلولیت در اصل اضافه وزن است. برای رهایی از سلولیت بهترین راه‌های داشتن رژیم غذایی مناسب حاوی سبزیجات و ورزش کردن است.

ماساژ با یک روغن مناسب مانند روغن زنجبیل به سریع‌تر شدن روند رفع سلولیت کمک می‌کند و پوست راحت‌تر صاف می‌شود.

قیمت روغن ماساژ زنجبیل خالص توسکا

روغن ماساژ زنجبیل خالص توسکا در پایه زیتون تولید می‌شود. زمان فراوری این روغن بیشتر از چهل روز است.

علاقه‌مندان در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان در خصوص روغن‌های گیاهی می‌توانند  با توسکا تماس حاصل کنند و برای اطلاع از قیمت روغن ماساژ زنجبیل به صورت عمده و تخفیف‌های مناسبتی به سایت violetoil.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی