اطلاعات تماس
  • 093834*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711243476511056

کتاب شیمی معدنی صنعتی

کد: 139711243476511056

https://goo.gl/VuVrDd

، پارس آباد , (اخبار رسمی): کتاب شیمی معدنی صنعتی برای آنهایی که دنبال یافتن ایده هستند و یا قصد دارند کارخانه ایجاد کنند و یا هر شخص دیگر علاقه‌مند به شیمی و کاربردهای صنعتی آن بسیار می‌تواند مفید باشد. این کتاب حاوی اطلاعات بسیار مهم از مواد و نحوه تولید صنعتی آن و همچنین چشم انداز و ضعف‌های تکنیکی در تولید آن است.

کتاب شیمی معدنی صنعتی
کتاب شیمی معدنی صنعتی

کتاب شیمی معدنی صنعتی یک کتاب بسیار پر اهمیت درباره کاربردهای مواد معدنی (حتی عنصر کربن) در صنعت است. این کتاب از اهمیت صنعتی و اقتصادی فراوانی برخوردار است. این کتاب در دو جلد تالیف شده است

چرا کتاب شیمی معدنی صنعتی (جلد اول و دوم) را باید هر تحصیل کرده علوم پایه‌ای مطالعه کند؟ و موضوع اصلی این کتاب چیست؟

کتاب شیمی معدنی صنعتی یک کتاب بسیار پر اهمیت درباره کاربردهای مواد معدنی (حتی عنصر کربن) در صنعت است. این کتاب از اهمیت صنعتی و اقتصادی فراوانی برخوردار است. مواد و محصولات شیمیایی غیر آلی مانند سرامیک‌ها، رنگدانه‌ها، شیشه‌ها، انواع کودهای شیمیایی، زئولیت‌ها و... به همراه کاربردهای صنعتی و تجاری اکثر گازهای شیمیایی از جمله هیدروژن، نیتروژن و اکسیژن در این کتاب مورد بحث و بررسی دقیق قرار گرفته و اطلاعات قابل استنادی از چشم انداز چند ساله به همراه میزان تولید سالانه و یا افزایش و کاهش این تولید داده است. یکی دیگر از نقاط قوت این کتاب این است که راه‌های تولید صنعتی مواد را در سراسر جهان به همراه توضیحات کامل و نقاط ضعف و قوت آن را ارائه می‌دهد.

این کتاب در دو جلد تالیف شده است. ابتدا در سال 1984 به زبان آلمانی انتشار یافته و به دلیل استقبالی که از آن به عمل آمد در سال 1986 پس از تکمیل و ویرایش شد و دوباره باز نشر شد. ولی باز به دلیل ویژگی‌هایی که به برخی از مهمترین آنها در بالا اشاره شد در سال 1989 پس از بازنگری دوباره به زبان انگلیسی منتشر شد. نویسندگان این کتاب را چهار تن از اساتید معروف کشور آلمان تشکیل  می‌دهند و مطالب آن برای دانشجویان، مدرسین دانشگاه‌ها، شیمیدان‌ها، مهندسان صنعت، بازرگانان و حقوقدان‌ها در نظر گرفته شده است.

بارزترین و پر اهمیت‌ترین ویژگی‌های این کتاب چیست؟

روند ارائه مطالب بر سه محور اهمیت اقتصادی، روش‌های تولید و و کاربردها پایه گذاری شده است. جزئیات روش‌های تولید، موارد مهم اقتصادی، نتایج زیست محیطی، مصرف انرژی و مواد اولیه و کاربردهای گوناگون فرآورده‌های شیمیایی غیر آلی از جمله مواردی است که در این کتاب به آنها پرداخته می‌شود.

ویژگی بارز دیگر این کتاب در ارائه مطالب به شکل خلاصه، کاربردی و شفاف است. افزون بر این، درج خلاصه‌ای از متن هر صفحه در حاشیه کتاب (و دقیقا روبروی متن) سبب شده تا خواننده بتواند مروری اجمالی نسبت به موضوع مورد بحث داشته باشد. با اینکه بیشتر ارقام و آمار اقتصادی ارائه شده، در کتاب مربوط به دهه 90 میلادی است اما در اکثر موارد دورنمای اقتصادی محصولات در سال‌های بعد نیز پیش بینی شده است که با بررسی‌های امروزه تقریبا پیش بینی‌های موفقی داشته است، با این وجود، در مواردی  که امکان دسترسی به منابع معتبر برای مترجمان فراهم بوده، آمار اقتصادی جدیدتر  همراه با توضیحات اضافی در پاورقی ارائه شده است.

علاقه‌مندان برای دانلود این کتاب پر اهمیت  و یا مطالعه بیشتر درباره این کتاب می‌توانند به لینک‌های زیر وارد شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دنیای کتاب های کمیاب دانشگاهی

یونیکده محلی است که در ان میتوانید کتاب های کمیاب دانشگاهی را پیدا کنید.متاسفانه برخی از کتاب های اصلی رشته های علوم پایه یا هنوز ترجمشون در بازار موجود نیست و یا اگر باشد خیلی گران هست ،ما برای حل این مشکل سعی کردیم این کتابها را شناسایی کرده و pdf ترجمه انها را در سایت آپلود کرده و انتشار دهیم.در صورت داشتن هر گونه نظر و یا انتقاد هم بی صبرانه منتظر شنیدن هستیم

اطلاعات تماس
  • 093834*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب