اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711293487111131

پوشش سقف شینگل برای ویلا

زیباترین و لوکس‌ترین ویلاهای دنیا

کد: 139711293487111131

https://goo.gl/Gac1RP

، (اخبار رسمی): امروزه نمای ساختمان‌ها و ویلاها به یکی از دغدغه‌های افراد و کاربران تبدیل شده است، چرا که برای داشتن یک ویلای لوکس و زیبا فقط دکوراسیون داخلی معیار نیست بلکه نمای ویلا، حیاط و یا محوطه باغ ساختمان و تناسب رنگ‌های پوشش‌ها و مواد به کاربرده شده در قسمت‌های مختلف ساختمان نقش مهمی را ایفا می‌کند.

زیباترین و لوکس ترین ویلاهای دنیا
زیباترین و لوکس‌ترین ویلاهای دنیا
زیباترین و لوکس ترین ویلاهای دنیا
زیباترین و لوکس‌ترین ویلاهای دنیا
زیباترین و لوکس ترین ویلاهای دنیا
زیباترین و لوکس‌ترین ویلاهای دنیا

برای داشتن یک ویلای لوکس و زیبا باید به طراحی و نوع موادی که در قسمت‌های مختلف ساختمان استفاده می‌شود توجه کرد.
 
استفاده از پوشش‌های سنگی در ساختمان

استفاده از پوشش‌های سنگی برای دکوراسیون داخلی و همچنین برای نمای خارجی نشانی از لاکچری و خاص بودن است در بسیاری از ویلاها و خانه‌های ویلایی برای دیوارها از سنگ‌های مرمر استفاده می‌شود و برای تنطیم کردن دیوارهای خارجی با پوشش سقف از پوشش سقف شینگل سنگی استفاده می‌کنند، نتیجه کار یک ویلا و یا خانه لوکس است که معمولا هم این گونه ساختمان‌ها قیمت‌های بالایی هم دارند و مناسب افراد خاصی است که هزینه اولویت پایین‌تری نسبت به زیبایی و قدرت برای آنها دارد. 

چوب نماد طبیعت در ساختمان سازی

بسیاری با معماری‌های اروپایی ارتباط خوبی برقرار می‌کنند، ساده بودن و در عین حال زیبا بودن از ویژگی‌هایی است که در طراحی بر پایه چوب استوار است، استفاده از پوشش‌های چوبی و یا طرح چوب می‌تواند گرمای خاصی به دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ببخشد و اگر افرادی باشند که نگران مقاومت چوب در نمای ساختمان خود در مقابل نم و رطوبت باشند می‌توانند از پوشش‌هایی با طرح چوب استفاده کنند که سنگ‌های آنتیک با طرح چوبی و یا پوشش‌های پلاستیکی با طرح چوب برای نمای داخلی و پوشش سقف شیبدار شینگل bp با طرح چوب برای پوشش سقف ویلاها و خانه‌های ویلایی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. 

اثرات نم و رطوبت در ساختمان ها

یکی از مشکلات عمده که در ساختمان‌ها به وجود می‌آید نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان‌ها هستند که باعث می‌شود در طولانی مدت ساختمان فرسودگی و تخریب شود، این مشکلات برای مناطق برف‌خیز و بارانی و باد خیز شایع‌تر است.

در مناطقی که برف‌های سنگینی می‌بارد اگر شیب و نوع پوشش سقف‌ها مناسب نباشد، باعث تخریب سقف ساختمان می‌شود، چرا که درزها و لبه‌های سقف‌ها و مخصوصا سقف‌های شیبدار عامل نفوذ نم و رطوبت هستند، با گرم‌تر شدن هوا پس از یک شب برفی، برف‌ها شروع به آب شدن خواهند کرد و بدین ترتیب برف‌ها کم کم از روی سقف با آب شدن از بین می‌روند، اما دقیقا در چنین مواقعی ست که احتمال نفوذ نم به ساختمان بیشتر است. اگر شیب و نوع پوشش سقف و مخصوصا سقف شیبدار اصولی و مرغوب نباشد برف‌های آب شده به طور کامل سرازیر نمی‌شوند و در لبه‌ها و درزها باقی می‌مانند تا دوباره با سرد شدن هوا یخ بزنند و این پروسه ادامه پیدا می‌کند تا کم کم نم و رطوبت به داخل لایه پوشش سقف شیبدار و به طور کلی سقف نفوذ پیدا کند.

نکته دوم دیگر اینکه حتی اگر شیب سقف شیبدار استاندارد نباشد و به هر دلیلی که می‌تواند زیبایی و یا اجبار معماری ساختمان، شیب استانداردی نداشته باشد، در این مواقع اگر نوع پوششی که استفاده می‌شود چند لایه باشد قاعدتا نم دیرتر به سازه اصلی ساختمان خواهد رسید پس ساختمان محافظت بیشتری خواهد شد.

پوشش سقف شینگل چیست؟

شینگل، یک لایه قیر فرآوری شده است که جهت پوشش سقف‌های شیبدار امروزه به صورت گسترده استفاده می‌شود، پوشش سقف شینگل معمولا به صورت مستطیل شکل است و مجموع این پوشش‌های مستطیلی شکل پوشش سقف شیبدار را تشکیل خواهند داد، پوشش‌های شینگل از مواد مختلفی از جمله آسفالت، سنگ، فلز، چوب، پلاستیک و مواد کامپوزیتی ساخته می‌شوند که با توجه به مواد سازنده پوشش‌های شینگل متفاوت با کاربردهای متفاوت تولید می‌شود، پوشش سقف شینگل در واقع پوششی برای سقف‌های شیبدار است، هر سطحی که دارای شیب باشد می‌تواند از این نوع پوشش استفاده کند.

پوشش‌های سقف در ایران

پوشش‌های سقف شینگل مرغوبی که وارد بازار ایران شده است ساخت کشورهای ترکیه، آمریکا و کانادا است، پوشش‌های سقف شینگل آمریکایی و کانادایی که وارد بازار ایران شده‌اند، مطابق با آخرین تکنولوزژی روز دنیا تولید می‌شود و قبلا از ورود به بازار در آزمایشگاه‌های خاص مورد آزمایش قرار گرفته می‌شود تا در مقابل شدیدترین بادها و طوفان‌ها مقاومت داشته باشد این نوع پوشش چند لایه است و دارای نوارها و چسب‌های عایق رطوبت برای زیرکاری و درزها و لبه‌های ساختمان است. 

بیشترین پوششی که در ساختمان‌های آمریکایی و کانادایی و اروپایی به چشم می‌خورد پوشش سقف شینگل است که طرح‌ها و رنگ‌ها و قیمت‌های آن از متوسط شروع می‌شود تا به پوشش‌های مخصوص خانه‌های لوکس می‌رسد.

این نوع پوشش سال‌ها است در حال محافظت از خانه‌ها و و یلاهای آمریکایی است و البته که به دلیل کیفیت بالایی که داشته توانسته به کشورهای اروپایی هم راه پیدا کند و در حال حاضر محبوب‌ترین پوشش در کشورهای آمریکایی و اروپایی است، 

شرکت نکونام بنا گستر در حال حاضر سه نوع پوشش شینگل از کشورهای ترکیه و کانادا و امریکا وارد ایران می‌کند که هر سه با توجه به کیفیت و قیمت‌هایی که دارند مخاطبان خاص خود را دارند.

مقایسه انواع پوشش‌های ساختمانی

این نوع پوشش سقف شینگل نسبت به دیگر پوشش‌ها برتری‌های بسیار زیادی دارد، پوشش‌های سفال و چوبی و دیگر پوشش‌های سقف شیبدار مشکلات زیادی داشتند از جمله اینکه با بادهای نه چندان شدید و یا برف و باران‌های سنگین تعداد زیادی از این پوشش‌ها کنده می‌شدند و یا شکسته می‌شدند و باید هر سال پس از برف و باران‌های سنگین زمستانی پوشش سقف را تعمیر کرد و یا به فکر یک پوشش جدید بود که اگر هم تعمیر نشود هم مقاومت و استحکام ساختمان و یا ویلا پایین می‌آید و هم زیبایی ساختمان از بین می‌رود و به این ترتیب در مواجهه با آن ساختمان با یک ظاهر زننده روبه رو می‌شدید، چرا که با کنده شدن تعدادی از تکه‌های این پوشش‌ها و یا شکسته شدن آنها راه برای نفوذ نم و رطوبت باز می‌شد و با برف و یا باران بعدی خسارت شدیدی به ساختمان وارد می شد و ساختمانی با تکه پوشش‌های سقف کنده شده اصلا زیبایی نخواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس خلاقیت کوروش

آژانس خلاقیت کوروش به عنوان اولین آژانس خلاقیت L–Commerce در ایران در حوزه برنامه ریزی و مدریت ، اجرا و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کند. بخش های فعالیت ما بر مبنای تخصص بین المللی و تجربه و خلاقیت در کانال های تبلیغات آنلاین زیر است : طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی وبسایت ، بازاریابی محتوا ،تبلیغات بصری ، شبکه های اجتماعی ، مشاوره و آموزش و برندینگ دیجیتال

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]