اطلاعات تماس
  • 091321*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711293487811135

برگزاری کارگاه «روابط عمومی دیجیتال» ویژه مدیران و صاحبان کسب و کار در اصفهان

جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار

کد: 139711293487811135

https://goo.gl/is3b3L

، اصفهان , (اخبار رسمی): اولین کارگاه آموزشی «جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار»، ویژه مدیران و صاحبان کسب‌وکار، 8 اسفندماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد. این کارگاه یک روزه برای مدیران و صاحبان کسب‌وکار، طراحی شده است تا بتوانند از تولید محتوا به‌طور مؤثری در ارتقا و توسعه کسب‌وکار خود بهره ببرند.

جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار
جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار

اولین کارگاه آموزشی «جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار»، ویژه مدیران و صاحبان کسب‌وکار ، 8 اسفندماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

«جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار» یک کارگاه یک روزه با رویکردی آموزشی است که برای آشنایی هرچه بیشتر مدیران و صاحبان کسب‌وکار، با دنیای مجازی طراحی شده است تا بتوانند از تولید محتوا به‌طور مؤثری در ارتقا و توسعه کسب‌وکار خود بهره ببرند.

از سال 2013 میلادی علم بازاریابی دچار تحولی جدید شد. تحولی که علت اصلی آن کوچ مخاطبان هدف از فضای فیزیکی و حقیقی به دنیای مجازی و دیجیتال بود. در این دنیای جدید کسب‌وکارها باید خود را از طریق روابط عمومی و برندینگ در اذهان نگاه دارند و تنها ابزار موجود برای ماندن در ذهن مخاطب «تولید محتوا» آن هم از طریق فضای مجازی است. در کشور ایران نیز اکنون بازاریابی از طریق محتوا است که ضامن بقا و توسعه کسب‌وکارها شده است.

مجید کثیری، مدیرعامل و بنیانگذار سامانه اخبار رسمی و محبوبه زارعی، نویسنده، پژوهشگر و چهره برگزیده صنعت، معدن و تجارت در سال 1396، دو سخنران اصلی این کارگاه هستند، که  برندسازی از طریق روابط عمومی آنلاین، مدیریت ارتباطات رسانه‌های دیجیتال و اجتماعی و توسعه کسب‌وکارها از طریق بهبود فضای مجازی را آموزش می‌دهند.

حضور در این کارگاه به تمامی صاحبان کسب‌وکارها، مدیران بازاریابی، فعالان حوزه روابط عمومی، کارآفرینان و تیم‌های استارتاپی توصیه می‌شود.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت ایوند مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091321*****
[نمایش اطلاعات]