اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712053508710588

خواص روغن نارگیل برای عضلات

کد: 139712053508710588

https://goo.gl/G6So54

، بهشهر , (اخبار رسمی): چربی روغن نارگیل مدت زمان بیشتری روی پوست می‌ماند و از همه مهمتر حساسیت‌زا نیست به گونه‌ای که حتی از آن می‌توان بر روی پوست نوزاد نیز استفاده کرد و همچنین بعد از استفاده لباس‌های فرد را رنگی نمی‌کند.

خواص روغن نارگیل برای عضلات
خواص روغن نارگیل برای عضلات

روغن ماساژ نارگیل یکی از بهترین روغن برای ماساژ درمانی است. این روغن با خواص خوب خود یکی از بهترین روغن‌ها یرای ماساژ است. می‌توان از سایت محصولات توسکا با نازل‌ترین قیمت و در بهترین کیفیت خریداری کرد. این روغن بسیار برای بافت‌های بدن و همچنین عضلات مفید هستند. این سایت نمایندگی فروش انواع روغن‌ها از جمله روغن بنفشه پایه کنجد را نیز بر عهده دارد.

چربی روغن نارگیل مدت زمان بیشتری روی پوست می‌ماند و از همه مهمتر حساسیت‌زا نیست به گونه‌ای که حتی از آن می‌توان بر روی پوست نوزاد نیز استفاده کرد و همچنین بعد از استفاده لباس‌های فرد را رنگی نمی‌کند. روغن نارگیل یکی از روغن‌های مناسب برای ماساژ پوست است. چراکه بعد از استفاده لطافت خاصی به پوست می‌بخشد و دارای رایحه‌ای بسیار خوشبو است و بعد از استفاده ار این محصول حس رضایت را به شخص می‌بخشد.

خواص بی نظیر روغن نارگیل:

سرشار از ویتامین E  و اسیدهای چرب است به همین دلیل به دلیل خاصیت نرم کنندگی فوق العاده‌ای به پوست می‌بخشد.

روغن نارگیل، تقریبا برای تمامی پوست‌ها، کاملا بی خطر و ایمن است.

روغن نارگیل مرطوب کننده بسیار عالی برای پوست است.

از چین و چروک پوست جلوگیری می‌کند.

علاوه بر پوست نرم کننده‌ای بسیار عالی برای موها و ناخن است.

دارای خاصیت ضد عفونی کننده پوست است

حساسیت زا نیست

و ...

همچنین روغن نارگیل برای افرادی که از خشکی و ترک پاشنه پا و یا پوسته پوسته شدن نواحی مختلف بدن رنج می‌برند بسیار مفید است زیرا این روغن وارد لایه‌های عمیق پوستی می‌شود و بسیار درمانگر است پیشنهاد می‌شود بعد از حمام حتما پوست، با روغن نارگیل ماساژ داده شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات گیاهی توسکا می‌توانند به سایت violetoil.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی