اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712083521110588

خواص روغن ماساژ نارگیل برای بدن

کد: 139712083521110588

https://goo.gl/evM7Xo

، بهشهر , (اخبار رسمی): روغن نارگیل یک روغن چند کاره است یعنی علاوه بر اینکه خوراکی بوده و برای تهیه غذا مناسب است از نوع ماساژی آن می‌توان برای سلامت پوست و مو خود استفاده کرد.

خواص روغن ماساژ نارگیل برای بدن
خواص روغن ماساژ نارگیل برای بدن

بسیار از مردم از فواید شکفت انگیز نارگیل برای زیبایی پوست و مو خود بی خبر هستند. خواص روغن نارگیل بسیار بیشتر از چیزی است که اکثر مردم درک می‌کنند.

روغن نارگیل یک روغن چند کاره است یعنی علاوه بر اینکه خوراکی بوده و برای تهیه غذا مناسب است از نوع ماساژی آن می‌توان برای سلامت پوست و مو خود استفاده کرد.

کسانی که از خشکی و یا پوسته‌پوسته شدن نواحی مختلف بدن خود رنج می‌برند می‌توانند با استفاده  از روغن ماساژ نارگیل شادابی و طرافت را به پوست خود بازگردانند. این روغن علاوه بر خاصیت‌های فراوانی که دارد یکی از بهترین روغن‌های ماساژ برای عضلات است.

موارد مصرف روغن ماساژ نارگیل:

1- پاک کننده آرایش و لطافت بخش پوست:

این روغن علاوه بر پاک کردن کرم از صورت، بقایای ریمل‌های ماسیده روی مژه‌ها را نیز پاک می‌کند.

2- کرم اصلاح و ضدعفونی کننده:

اگر قبل از اصلاح نواحی مختلف بدن از روغن نارگیل استفاده شود علاوه بر خاصیت خوشبو کنندگی و نرمی و لطافت پوست از بروز عفونت نیز جلوگیری می‌کند.

3- لایه برداری همراه با لطافت پوست:

بسیاری از خانم‌ها هزینه‌های بسیار زیادی برای لایه بردارها پوست متحمل می‌شوند.

روغن نارگیل یکی از بهترین لایه بردارها برای پوست است علاوه بر لایه برداری پوست را نیز نرم و تمیز می‌کند.

4- رفع کننده خشکی دست‌ها و آرنج‌ها:

این روغن به دلیل اینکه سرشار از ویتامین E و اسیدها چرب بوده و می‌تواند به لایه‌های عمیق پوست نفوذ کند و ترک‌های  عمیق پاشنه پا و آرنج را برطرف کند.

روغن‌های ماساژ نارگیل سایت محصولات توسکا کاملا طبیعی و ارگانیک بوده و بدون هیچگونه مواد افزودنی شیمیایی هستند. این روغن‌ها با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد. علاقه‌مندان جهت سفارش و خرید روغن ماساژ نارگیل می‌توانند با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل کنند و یا به سایت violetoil.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی