اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712093523311238

اهمیت و جایگاه سئو سایت

کد: 139712093523311238

https://goo.gl/qewi63

، (اخبار رسمی): امروزه کسب‌وکارهای مختلف، بازار اصلی خود را در فضای مجازی برپا کرده‌اند. شناخت جامعه هدف، شناخت خواست کاربران، و آگاهی به فضای رقابتی برای دیده شدن سایت، لازمه پیشرفت در این فضا است. سئو سایت و سئو کاری مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و اصول است.

اهمیت و جایگاه سئو سایت
اهمیت و جایگاه سئو سایت

سئو باعث بازدید بیشتر در نظر کاربران و دیده شدن در صفحات اول موتورهای جستجو می‌شود.

سئو سایت چیست؟

عصر حاضر، عصر دیجیتال و انفجار اطلاعات است. اینترنت و فضای مجازی، بخش بزرگی از زندگی انسان‌ها را دربرگرفته است. بسیاری از کسب‌وکارها بازار خود را در فضای مجازی می‌یابند. در این میان، لازم است که برای بالا آمدن در این رقابت تنگانگ، اصول کار حرفه‌ای و مدیریت صحیح سایت را دانست. کسب‌وکارهایی که در فضای وب‌سایت فعالیت می‌کنند، باید بتوانند محتوای خود را به گونه‌ای بنویسند که در موتورهای جستجو و سرچ‌های گوگل بهتر و بالاتر دیده شوند.

سئو سایت دانشی است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در صفحات اول موتورهای جستجو آمدن، و بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشند. سئو موجب افزایش بازدید، و درنتیجه توسعه کسب‌وکار خواهد شد و اگر به درستی تحلیل و پردازش شده باشد، آن کسب‌وکار را از سایر رقبا پیشتر خواهند راند.

چگونه سئو سایت موفق داشته باشید؟

سئو سایت، مجموعه‌ای از تکنیک‌هایی است که سرعت و دقت وب‌سایت را بهبود و بهینه‌سازی می‌کند تا در موتورهای جستجو بهتر دیده شود و در صفحات نخست جای بگیرد.

- رعایت اصول سئو و طراحی وب سایت بهبود یافته، با استفاده از تکنولوژی‌های جدیدی همچون HTML5 و CSS3 موجب می‌شود که وب سایت‌ها بر روی هر دستگاهی (کامپیوتر، گوشی همراه، تبلت) بارگذاری شوند، در موتورهای جستجو بالاتر قرار بگیرند و با سرعت بیشتری بالا بیایند. عکس‌ها و ویدیوهای بارگذاری شده با حجم کم و فشرده، سرعت وب‌سایت را بالا و قابلیت دسترسی‌پذیری و دیده شدن را بیشتر می‌کند. فایل‌های فلش و هر چیز اضافی و پرحجمی، بودجه کراول را مصرف خواهد کرد و ایندکس وب سایت و ترافیک سایت به مشکل برخواهد خورد. در سئو سایت، وب سایت‌ها بهینه‌سازی می‌شوند تا وب‌سایت با حجم کم، به خوبی ایندکس شده و در موتورهای جستجو دیده شود.

- اگر نقشه سایت خاصی برای هر یک از موتورهای جستجو ثبت شود، در موتورهای جستجوی مختلف، بیشتر دیده خواهید شد.

- در سئو ، لزوم لینک‌دهی، دسته‌بندی مرتب برای مطالب و بخش‌های مختلف سایت دیده می‌شود. ساختار مرتب مطالب و لینک‌ها، امکان ایندکس شدن بهتر در گوگل را فراهم می‌کند.

- استفاده از عکس و تصاویر متحرک در سئو سایت بسیار اثرگذار است. مطالب آموزشی که با عکس یا تصاویر متحرک همراه شده و بدین ترتیب آموزش داده شوند، بازدید بیشتری خواهند گرفت.

- بک لینک گرفتن یکی از راه‌های بالا بردن بازدید است. اما باید توجه داشت که این روش معایبی نیز دارد. همچون اینکه ورود کاربران غیر مرتبط باعث خروج سریع آنها و پایین آمدن رتبه و سئو سایت خواهد شد.

- طول محتوای مطالب اهمیت بسیاری دارد. محتوای کمتر از 500 کلمه ممکن است کافی نباشد. اما محتوای بیش از 1500 کلمه نیز برای کاربر کسل کننده خواهد شد.

- در سئو باید به تکنولوژی روز توجه داشت. استراتژی‌های طراحی شده متناسب با مخاطبان روزها و سال‌های قبل برای امروز بی اثر هستند و باید به روز شوند.

- تکنولوژی‌های امروز برای طراحی سایت روند و کیفیت کار را چند برابر بهبود خواهند داد. مثلاً با طراحی سایتی قابل اجرا بر روی گوشی همراه و استفاده از گوگل آنالیتیکس، می‌توان متوجه شد که بازدیدکنندگان با چه ابزاری وارد سایت می‌شوند. این مساله این امکان را می‌دهد که سئوی خود را مطابق با نیاز بازدیدکنندگان نوشت و مشتریان خود را راحت‌تر بیابند.

سئو چیست؟

سئو SEO یا (Search English Optimization) به معنی بهینه سازی سایت برای دیده شدن در موتورهای جستجو یا به تعبیر جدیدتر (Search Experience Optimization) به معنای بهینه‌سازی تجربه کاربری از جستجو درنظر گرفته می‌شود. به عبارتی، سئو مجموعه‌ای از تکنیک ها و فعالیت‌هایی است که در بخش‌های مختلف طراحی سایت و تولید محتوا به کار می‌رود تا وب‌سایت و محتوای تولیدی آن، رتبه آتوریتی و رتبه الکسای بهتری به دست آورد. این دو شاخص نشان دهنده موفقیت سایت‌ها در جذب بازدیدکننده و مخاطب و نیز میزان دیده شدن در موتورهای جستجو است. استفاده از سئو سایت و رعایت اصول سئو در نوشتن محتوا، نگاه پر تعداد مخاطبان را به همراه خواهد داشت و گوگل با بالا رفتن بازدید یک سایت، رتبه آن را ارتقاء خواهد داد. فرآیند سئو، چرخه‌ای دارد که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

جایگاه سئو

با خدمات سئو، کسب‌وکار بیشتر دیده شده و مخاطبان بیشتری می‌توان یافت. مخاطبان بیشتر که با توجه به محتوا و زمینه فعالیت و استفاده درست از کلید واژه‌های مناسب و ارزشمند، وارد سایت شده‌اند و زمان زیادی را در سایت گذرانده‌اند، رنکینگ را در گوگل بالا خواهند برد. سرمایه‌گذاری بر روی سئو و دعوت از سئوکاران حرفه‌ای، بهترین و کم هزینه‌ترین نوع سرمایه‌گذاری با به دست آوردن بالاترین میزان بازده است. گوگل متناسب با انتخاب کاربران، سایت‌های محبوب و انتخابی آنها را در رتبه بهتری قرار می‌دهد. بنابراین متنی با رعایت سئوی خوب بیشتر دیده خواهد شد و از رقبایی با محتواهای ضعیف، پیشی خواهد گرفت. پس این از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که طراحی سایت و تولید محتوای خود را به سئوکاری خبره سپرد.

اصول سئو

به طور کلی اصول سئو در سه بند مهم دسته‌بندی می‌شود:

تکنیکال: این بخش به منظور قدرتمند و استاندارد کردن وب سایت است. مواردی همچون: بهینه سازی سرعت سایت، کد نویسی استاندارد، رعایت اصول، نشانه‌گذاری استاندارد، طراحی ریسپانسیو، در این مرحله طراحی، تدوین و اجرا می‌شوند.

on-page: بخشی است که بازاریابی محتوا در آن انجام می‌شود. تولید محتوا اصلی‌ترین بخش کار وب‌سایت و مهم‌ترین بخش برای رعایت اصول سئو و بالا بردن قابلیت جستجو و دیده شدن سایت است. در این بخش این موارد باید که رعایت شود: شناسایی و استفاده از کلیدواژه‌ها، تولید محتوای کارشناسی شده، شناسایی کاربران و آنالیز رقبا، لینک‌سازی درست و به جا، دسته‌بندی و برچسب‌گذاری... .

off-page: به فعالیت‌هایی خارج از وب‌سایت مربوط می‌شود که موجب می‌شود در رقابت با رقبای قدیمی و قدرتمند، بیشتر شناخته شوید. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، کامنت‌های مارکتینگ و تبلیغی در صفحات دیگر، فروم‌های تخصصی در این بخش انجام می‌شوند.

اهمیت سئو کار حرفه‌ای

انجام یک سئوی حرفه‌ای که بالاترین بازدهی را در موتورهای جستجو به دست بدهد، نیاز به تخصص و تجربه دارد. جمع آوری داده‌ها، بایگانی اطلاعات، تحلیل درخواست و شناخت کاربران، شکار داده‌ها، ایده‌ها، اطلاعات و خلق ایده‌های نو و هوشمندانه، شناخت میزان رقابتی بودن کلیدواژه‌ها، آگاهی از تعداد کلمات مورد نیاز و تکرار کلیدواژه‌ها، عنوان گذاری‌های درست، انجام درست محتوا نویسی‌ها، توجه به مولفه محبوبیت، معرفی سایت در موتورهای جست و جو، انجام درست off-page، تمامی این موارد به دست افرادی با تجربه و ورزیده امکان‌پذیر خواهد بود. 

سئو یوزر در آنالیز سایت، تجزیه و تحلیل رقبا، و پیشنهاد کلمات کلیدی، راهگشا خواهد بود. می‌توان تولید محتوا با رعایت اصول سئو، بهینه‌سازی قالب سایت، بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، بهبود کدهای خروجی هم از نظر ساختاری و هم از نظر سرعت لود شدن، معماری سایت، آموزش مقدمات سئو و خدمات دیگر خود را از سئو یوزر خواست

علاقه‌مندان برای دسترسی به سئو کاران می‌توانند به سایت سئو یوزر به آدرس www.seouser.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سئو یوزر

سئو یوزر: سئو و بهینه سازی سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]