اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712123526711258

شغل نت، مرکز اینترنتی و تخصصی کسب و کار راه اندازی شد

رونمایی از استارت آپ شغل نت با هدف راه اندازی مرکز جامع کسب و کار

کد: 139712123526711258

https://goo.gl/AqmG2a

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف راه اندازی مرکز جامع کسب و کار و ارائه سرویس‌های رایگان مرتبط، از وب‌سایت شغل نت به آدرس www.shoghlnet.com در تاریخ 30 دی ماه 1397 رونمایی شد.

رونمایی از استارت آپ شغل نت با هدف راه اندازی مرکز جامع کسب و کار
شغل نت، مرکز اینترنتی و تخصصی کسب و کار

شغل‌نت ابزار مدیریت مشتری آنلاین است که به شاغلان این امکان را می‌دهد تا مشتریان را به کسب‌وکار خود وفادار و پایبند سازند

به گزارش شغل نت، سایت www.shoghlnet.com که یک سایت خدمات کسب و کار مانند تبلیغات و مدیریت مشتری آنلاین، مشاوره شغلی، مجله کسب و کار و ... است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد راه اندازی مرکز جامع کسب و کار و ارائه سرویس‌های رایگان مرتبط را تسهیل کند.

صادق شفی زاده، بنیان‌گذار شغل نت در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «نیاز بازار مشاغل ایران به وجود مرکزی یک پارچه از سرویس‌های کسب و کار هدف اصلی راه‌اندازی مرکز کسب و کار شغل نت است و همچنین ایجاد فرهنگ کار حرفه‌ای در ایران انگیزه تیم شغل نت را برای این کار دوچندان می‌کند.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «سرویس مدیریت مشتری آنلاین شامل ایجاد صفحه اینترنتی اختصاصی برای کسب‌وکار، مدیریت بن تخفیف، پیام‌رسانی به مشتریان و همچنین سرویس‌های مشاوره رایگان شغلی و مجله کسب‌وکار از امکانات مرکز اینترنتی شغل نت هستند. که تاکنون چنین مرکزی را در ایران شاهد نبوده‌ایم.»

گفتنی است شغل نت، به مناسبت این رونمایی، در اقدامی بهارائه مزایای ویژه‌ای مانند بن تخفیف برای صاحبان کسب و کارها فراهم کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت شغل نت به آدرس www.shoghlnet.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز کسب و کار شغل نت

شغل نت مرکز اینترنتی جامع کسب و کار می باشد که سرویس های مرتبط مانند ساخت رایگان صفحه اینترنتی برای کسب و کار شما، مدیریت مشتری آنلاین، بانک مشاغل، ویترین محصولات، مشاوره شغلی و مجله کسب و کار را ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]