اطلاعات تماس
  • 091070*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712203555511355

کشف و اشتراک‌گذاری محبوب‌ترین پست‌های پیج‌های اینستاگرام در سال 1397

کد: 139712203555511355

https://goo.gl/tEvFiL

، (اخبار رسمی): این روزهای آخر سال چه خوب است که یادی از خاطراتی که سال 97 با دوستان در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است داشته باشیم. وب سایت mytops.ir دقیقا برای همین منظور طراحی شده است. مای تاپس این امکان را می‌دهد تا 9 تصویر برتر پیج اینستاگرامی خود در سال 97 را در پیدا کرده و بتوان به اشتراک گذاشت.

کشف و اشتراک گذاری محبوبترین پست های پیج های اینستاگرام در سال 1397؟
کشف و اشتراک‌گذاری محبوب‌ترین پست‌های پیج‌های اینستاگرام در سال 1397

سال 97 آخرین روزهای خودش را دارد طی می‌کند و نوید بهاری تازه را با خود به ارمغان می‌آورد. در این روزهای آخر سال چه خوب است که یادی از خاطراتی که در این سال با دوستان در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده داشته باشیم. وب سایت mytops.ir برای همین منظور طراحی شده است. مای تاپس این امکان را می‌دهد تا 9 تصویر برتر پیج اینستاگرامی خود در سال 97 را در پیدا کرده و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

چگونه 9 پست برتر پیج اینستاگرام را در سال 97 را پیدا کنیم؟

در حالت عادی برای این کار باید تک تک پست‌هایی که در سال 97 منتشر شده است را بررسی و آنها را براساس تعداد لایک مرتب کرد، سپس 9 پستی که بیشترین لایک را گرفتند، جدا کرده و آنها را با یک نرم افزار ویرایش عکس در کنار هم قرار داد. برای انجام این کار به صورت دستی زمان زیادی باید صرف کرد، مای تاپس در کمتر از چند دقیقه تمام این کارها را انجام می‌دهد و در نهایت یک تصویر شامل 9 پست برتر پیج اینستاگرام را در اختیار شخص قرار می‌دهد تا بتواند به راحتی آن را در پیج اینستاگرام خود یا شبکه‌های اجتماعی دیگر با فالوورهای خود به اشتراک بگذارد.

برای استفاده از وب سایت مای تاپس به ترتیب زیر باید عمل شود:

وارد وبسایت مای تاپس به آدرس mytops.ir شده. کمی اسکرول کرده، در فیلد نام کاربری، نام کاربری یا همان username اینستاگرام خود را وارد کرده و در فیلد دوم ایمیلی که می‌خواهید توسط آن از روند پیدا کردن تصاویر برتر خود مطلع شد را وارد کرد. ( به دلیل اینکه تعداد تصاویر پیج‌های مختلف متفاوت هستند و ممکن است در هر لحظه تعداد زیادی درخواست در مای تاپس ثبت شود، ایمیل برای اطلاع رسانی دقیق زمان آماده شدن بهترین پست‌های اینستاگرام دریافت می‌شود.) سپس روی دکمه دریافت بهترین پست‌های اینستاگرام من کلیک کرده تا مای تاپس شروع به بررسی پیج کند.

باید منتظر ماند تا پیج توسط مای تاپس بررسی و 9 تصویر برتر در سال 1397 پیدا شوند. با باز نگه داشتن مرورگر بعد از چند ثانیه که درخواست خود را ثبت شده یک قلب در حال تپش دیده می‌شود که تا زمان کامل شدن عملیات بررسی پیج توسط سیستم می‌تپد، اگر علاقه‌ای به دیدن این صفحه نداشتید می‌توان مرورگر خود را بسته و منتظر دریافت ایمیل از طرف مای تاپس شد.

پس از دریافت ایمیل با کلیک بر روی لینک موجود در ایمیل به صفحه خود در مای تاپس منتقل خواهید شد و بهترین‌های پیج را می‌توان دید.

در صورتی که با موبایل این صفحه مشاهده می‌شود می‌توان با نگه داشتن انگشت روی تصویر، گزینه share image (اشتراک گذاری تصویر) را انتخاب کرد و بهترین پست‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی با دوستان به اشتراک گذاشت.

چگونه محبوب‌ترین پست‌های کاربران دیگر را باید دنبال کرد؟

برای دیدن محبوب‌ترین پست‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌توان هشتگ mytops1397 و یا پیج مای تاپس در اینستاگرام ( mytops.ir ) را دنبال کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مای تاپس

مای تاپس ارائه دهنده خدمات مربوط به شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام می باشد. خدمات ارائه شده توسط مای تاپس به مرور زمان و با توجه به نیاز های کاربران شبکه های اجتماعی تکمیل می گردد.

اطلاعات تماس
  • 091070*****
[نمایش اطلاعات]