اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971222356085738

آرامشی کوچک برای آشوب دل کودکان

به نیابت از شما انجام دادیم

کد: 13971222356085738

https://goo.gl/XX5bHt

، تهران , (اخبار رسمی): فالنیک در جشنواره بوی عید با جمعیت خیریه دانشجویی امام علی همکاری می‌کند.

به نیابت از شما انجام دادیم...
به نیابت از شما انجام دادیم

فالینک هر ساله به مناسب سال نو هدایایی به مشتریان و کارمندان خود اهدا می‌کرد که این هدایا شامل انواع گیفت و سررسیدهای شرکتی بود که برای مشتریان ارسال می‌شد.

اما امسال تیم فالنیک تصمیم به کاری جالب گرفت تا از این طریق مسئولیت اجتماعی خود را نیز انجام داده باشد. کاری متفاوت که اگر فرهنگ‌سازی شود، می‌تواند هم چهره‌ی زیباتری به شهر ببخشد و هم در روزهای پایانی سال، لبخند به لبان چهره‌های معصوم بیاورد.

از طرفی هم فالنیک با این حرکت زیبا، به نوبه خود کمک بزرگی به محیط زیست کرد و با چاپ نکردن تعداد زیادی سررسید، از تولید زباله هم جلوگیری کرد.

این روزها به دلیل شرایط بد اقتصادی و تورم، زندگی برای عده‌ای سخت و طاقت‌فرسا شده و از پس هزینه‌های زندگی و درمانی خود بر نمی‌آیند.

در طول روز در سطح شهر، سر چهارراه‌ها و پشت چراغ قرمز کودکانی دیده می‌شوند که با سن کم، به چشمان خود به رهگذران خیره می‌شوند و درخواست پاک کردن شیشه، خریدن گل و دستمال دارند. این کودکان متکدی نیستند، فقط برای تامین معاش روزمره خود باید کار کنند. در صورتی هم که بدون خرید کردن به آن‌ها پولی داده شود، دل آزرده می‌شوند.

این کودکان قادر به تحصیل و رفتن به مدرسه نیستند و تمام وقت خود را در خیابان و ایستگاه‌های مترو سپری می‌کنند.

جمعیت امداد دانشجویی امام علی، از سال 1378 با هدف انجام امور خیریه و کمک به نیازمندان شروع به کار کرد و تا امروز توانسته سرپناه‌هایی امن برای کودکان کار و زنان بی سرپرست فراهم کند. با وجود این سرپناه‌ها، زنان و کودکان شب‌های سرد و گرم سال، جایی برای خواب دارند تا خستگی روز را از تن به در کنند. در این خانه‌ها هر نوع خدمات امدادی و درمانی به نیازمندان ارائه می‌شود و به مشکلات روحی و روانی آن‌ها رسیدگی خواهد شد. حتی امکان ادامه تحصیل نیز برای این کودکان در این مراکز فراهم می‌شود.

از دیگر فعالیت‌های این جمعیت، نجات کودکان از اعدام و حتی گرفتار حبس شدن است و هر ساله اعضای این جمعیت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در سطح شهر به دست نیازمندان می‌رسانند.

فالنیک امسال در پی این اقدام خیرخواهانه، پیام تبریک زیر را برای مشتریان خود ارسال کرد:

«پروردگارا! از هزارتوی آشوب دل‌های کودکان بی پناه، هنر مهربانی بر ما بیاموز،  امسال هزینه هدایای سال نو را به نیابت از شما و با همکاری جمعیت امام علی (ع) به کودکان کار اهدا کردیم.»

 حتی می‌توان گفت که این اقدام زیبا هدیه‌ای از سوی خریداران فالنیک به این کودکان است و عیدی امسال آنها، بهار را به دل‌های کوچک این کودکان می‌برد.

افرادی که تمایل دارند در این اقدام خیرخواهانه نقشی داشته باشند می‌توانند این مطلب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارند تا در صورت تمایل برای کمک به کودکان کار و زنان بی‌سرپرست و حمایت از جمعیت امام علی، هدایای خود را از طریق درگاه پرداخت به حساب جمعیت امام علی (ع) پرداخت کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فالنیک (ایران اچ پی)

فالنیک (ایران اچ پی)، دارنده بزرگترین سبد محصولات و خدمات اچ پی در ایران است و اولین شرکتی است که برای محصولات اچ پی گارانتی رسمی ارائه می‌کند. راحت‌تر کردن زندگی مشتریان با تحت کنترل درآوردن تکنولوژی و خلق تجربه‌های لذتبخش برای آنها، مهم‌ترین رسالت ما در فالنیک است. ما با جوانانی پر انرژی، پویا، مستعد و حرفه‌ای؛ با تمام قدرت برای دستیابی به این هدف تلاش می‌کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | شهر و جامعه