اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801303615510588

روغن نارگیل جامد است یا مایع؟

کد: 139801303615510588

http://bit.ly/2ITKUdJ

، بهشهر , (اخبار رسمی): روغن نارگیل اصل در دمای اتاق به صورت جامد است ولی در دمای زیر 15 درجه جامد شده و به رنگ سفید در می‌آید.

روغن نارگیل جامد است یا مایع؟
روغن نارگیل جامد است یا مایع؟

روغن نارگیل توسکا یک برند ایرانی است که به صورت مستقیم از میوه نارگیل و به روش پرس سرد تهیه می‌شود. قیمت این روغن با توجه به خرید جزیی و عمده متغیر است.

روغن نارگیل در چند سال اخیر دارای طرفداران بسیاری شده است که همین امر موجب شده عده‌ای به فکر عرضه محصولات کم کیفیت و ارزان در بازار باشند. افزایش برندهای مختلف روغن نارگیل در بازار مانند برند پاراشوت، سی بی سی، تقدیس، توسکا و ... موجب شده مشتری‌ها بهتر بتوانند قیمت و کیفیت را مقایسه کرده و خرید خود را انجام دهتد.

روغن نارگیل اصل در دمای اتاق به صورت جامد است ولی در دمای زیر 15 درجه جامد شده و به رنگ سفید در می‌آید.

زیبایی مو و روغن نارگیل

روغن نارگیل یک روغن چند کاربرده است که علاوه بر مصرف خوراکی برای زیبایی پوست و مو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که در ذیل برخی از آنها معرفی می‌شود:

با رطوبت بخشی به مو، موجب خوش حالتی آن می‌شود، تسریع در رشد مو از خواص این روغن است و خارش کف سر و شوره را برطرف می‌کند و در عین حال روغن نارگیل حاوی ویتامین E بوده و نیاز روزانه مو به این ویتامبن را برطرف می‌کند.

با توجه به روی کار آمدن سایت‌های اینترنتی و تغییر تجارت سنتی، امکان خرید روغن نارگیل و محصولات گیاهی به صورت غیر حضوری فراهم شده است. بازرگانی توسکا علاوه بر تولید روغن‌های گیاهی، دارنده سایت خرید و فروش روغن‌های گیاهی است تا بتواند تولیدات خود را به صورت مستقیم و با قیمت ارزان به دست مشتری برساند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی