اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980131361757499

محصول جدید شرکت آژندنوآور در استادیوم فولاد خوزستان

نصب نیمکت ذخیره بازیکنان و مربیان در استادیوم فولاد آرنا

کد: 13980131361757499

http://bit.ly/2GyXNbx

، تهران , (اخبار رسمی): نیمکت ذخیره بازیکنان و مربیان و تیردروازه استاندارد آلومینیمی استادیوم زیبا و منحصر بفرد فولاد آرنا توسط شرکت آژندنوآور طراحی، تولید و نصب شد.

نصب نیمکت های ذخیره بازیکنان و مربیان در استادیوم فولاد آرنا
اجرای نیمکت ذخیره استادیوم فولاد آرنا توسط شرکت آژندنوآور

به گزارش روابط عمومی شرکت آژندنوآور، در سال 97، مجهزترین و زیباترین استادیوم کشور، استادیوم فولاد خوزستان اهواز میزبان رونمایی از نیمکت بازیکنان ذخیره و مربیان و دروازه استاندارد فوتبال این شرکت بود.

این محصول حوزه تجهیزات استادیومی، توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر طراحی زیبا و منحصر به فرد، استفاده از صندلی‌های ارگونومیک و حرفه‌ای و نیز دروازه‌ی آلومینیومی سبک را ارائه کند تا این خدمت تازه زیبایی، کیفیت و دوام محصول با حفظ شرایط استاندارد را در استادیوم فولاد آرنا فراهم کند.

نیمکت بازیکنان ذخیره و مربیان و دروازه استاندارد فوتبال آژند نوآور، دارای امتیازاتی اعم از رعایت استاندارد‌های روز تجهیزات ورزشی، کیفیت بالای تولید و نصب و طراحی زیبا است و می‌تواند باعث افزایش عمر محصول و نیز جلوگیری از آسیب دیدگی ورزشکاران شود.

محمدرضا خالقی مدیرعامل شرکت آژندنوآور تولید این محصول را نتیجه بیش از یک دهه کار در این مجموعه دانست و گفت: تحقیق و طراحی برای تولید این محصول از سال گذشته آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آژندنوآور

شرکت آژندنوآور با بیش از یک دهه سابقه، تولیدکننده تجهیزات اماکن ورزشی می باشد و استادیوم های بیشماری را تجهیز کرده است. که میتوان استادیوم آستان قدس رضوی، استادیوم آزادای تهران، یادگار امام تبریز، نقش جهان اصفهان، استادیوم 15000نفری یاسوج و.... را نام برد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید