اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802033626811610

ابرهای آروان در رصدِ کارشناسان محتوای دیجیتال

کد: 139802033626811610

http://bit.ly/2IQ51JF

، تهران , (اخبار رسمی): هشتمین دورهمی درمسیر بازاریابی دیجیتال به بررسی مجموعه‌ی «ابر آروان» و وبسایتش arvancloud.com اختصاص داشت.

ابرهای آروان در رصدِ کارشناسان محتوای دیجیتال
ابرهای آروان در رصدِ کارشناسان محتوای دیجیتال

در این دورهمی که روز بیست و نهم فروردین ماه در دانشگاه خاتم برگزار شد، تجربه کاربری، محتوای سایت و عملکرد «ابر آروان» در زمینه بازاریابی و استراتژی روابط عمومی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

این بررسی در قالب سه ارائه توسط کیارش آمالی‌وند طراح ارشد تجریه کاربری، حسین وحدانی نویسنده، کپی‌رایتر و محقق بازاریابی محتوا و مجید کثیری استراتژیست روابط عمومی انجام گرفت و مورد استقبال حاضران و شرکت کنندگان قرار گرفت.

جریان این دورهمی که جمع بزرگی از فعالان و علاقمندان حوزه بازاریابی دیجیتال را به سالن همایش‌های دانشگاه خاتم کشانده بود، لحظه به لحظه توسط کاربران حاضر در شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی می‌شد و یکی از نکاتی که همه شرکت کنندگان بر آن اتفاق نظر داشتند، شجاعت تحسین برانگیز مدیران ابر آوران بود که فضا را برای گروه‌های پژوهشی فراهم کردند و با همکاری شایسته خود را در معرض نقد قرار دادند.

تجربه‌ی کاربری ابرآروان از زبان کیارش آمالی‌وند

‏کیارش آمالی‌وند خامنه طراح ارشد تجربه کاربری، محصول، رابط کاربری و مدیر محصول دیجی کالا در اولین ارائه‌ی دورهمی  در خصوص تجربه‌ی کاربری وب‌سایت آروان صحبت کرد.

آمالی‌وند استفاده از اینترکشن‌ها و انیمیشن‌های جذاب و مناسب در سایت ابرآروان را از ویژگی‌های مثبت آن عنوان کرد و تصریح کرد این سایت از زبان طراحی، تبلیغات در وبسایت و تستیمونیال نیز به خوبی بهره برده است.

به اعتقاد آمالی‌وند، ابرآروان توانسته از پرسونای کاربر درک درستی داشته باشد. کیارش گفت: ‏«باید درک کنیم که چه اتفاقی برای کاربرمان می‌افتد و همواره با او همدلی کنیم.»

او مدل دابل دایموند را به عنوان یکی از مدل‌ها در تفکر طراحی معرفی کرد که می‌توان با توجه به نوع کسب‌وکار آن را مناسب سازی کرد.

تحلیل محتوا و بازاریابی در سایت و شبکه‌های اجتماعی

حسین وحدانی نویسنده، کپی‌رایتر و محقق و مشاور بازاریابی محتوا، دومین ارائه‌ی دورهمی مسیر بازاریابی دیجیتال بود.

او فعالیت‌های ابر آروان را بر اساس مدل بازاریابی هوک (قلاب ماهیگیری) بررسی کرد و سعی کرد تشریح کند آیا ابرآروان بر اساس این مدل موفق عمل کرده است یا نه.

وحدانی برای تحلیل محتوای آروان در مدل هوک، سایت، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها و گزارش‌های ابر آروان را مطالعه کرده بود.

وحدانی گفت: ایراد گرفتن از محتوای آروان سخت است و شیوه‌ی نگارش آروان و یکپارچه بودن نگارش محتوا دراین سایت قابل توجه است.

«روابط عمومی» رپورتاژ نیست!

مجید کثیری، سومین سخنران هشتمین رویداد در مسیر بازاریابی بود.

کثیری به بررسی جایگاه برند از منظر روابط عمومی پرداخت. او عملکرد روابط عمومی ابرآروان را با دو متغیر ردپا (سوابق برند در افکار عمومی) و بسامد (میزان تکرار و نظم در تکرار برند در افکار عمومی) ارزیابی کرد.

به گفته کثیری ابرآروان از ردپا یا Footprint خوبی برخوردار است که به ترتیب در رسانه‌های اجتماعی، سایت‌های تخصصی، رسانه‌های مرجع و رسانه‌های عمومی بیشترین آمار را دارد اما هیچ ردپایی از این کسب‌وکار در رسانه‌های بین‌المللی نمی‌توان دید.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ، محتوا و مستندسازی از نقاط قوت روابط‌‌عمومی آروان است به این کسب و کار توصیه کرد بر ملی شدن برند تمرکز کنند.

در این ارائه همچنین آمار قابل توجهی از رویداد «سوار ابرها» ارائه شد که سال 97 به همت ‏سایت ابر آروان اجرا شد. در زمان برگزاری رویداد سوار ابرها 2 هزار توئیت مرتبط با آن منتشر شد و جالب اینکه 470 نفر از داخل رویداد توئیت ارسال کردند.

هشتمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال با برگزاری جلسه پرسش و پاسخِ ارائه دهندگان و در حضور مدیران ابر آروان به پایان رسید.

یکی از بخش‌های مهم این دورهمی ‎شبکه‌سازی شرکت کنندگان در فرصت‌های استراحت میان برنامه بود که فعالان حوزه بازاریابی دیجیتال به خوبی از آن بهره بردند!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ابرآروان

آروان با در اختیار داشتن ۲۵ پاپ‌سایت در نقاط مهم جهان، عرضه کننده‌ی «زیرساخت یکپارچه‌‎‌ی ابری» است که در عین عرضه‌ی خدماتی کامل، با کیفیت و امن به کاربران، با شیوه‌ی پرداخت هزینه به تناسب مصرف (pay-as-you-go)، بسیار مقرون به‌صرفه است. معماری اصلی محصولات آروان را گروهی از نفرات برتر المپیادهای ملی و جهانی، هم‌گام با دانش روز دنیا، طراحی و پیاده‌سازی کرده‌اند. سرویس‌دهی به بسیاری از پربازدیدترین و شناخته‌شده‌ترین وب‌سایت‌های ایرانی، پخش زنده‌ی مهم‌ترین رویدادهای ملی، ارایه‌ی خدمات امنیتی به سامانه‌های حساس دولتی، هم‌چنین جلوگیری از حملات بی‌سابقه‌ی منع سرویس توزیع‌شده (DDoS) به بسیاری از بانک‌ها و سامانه‌های برخط کشور، مهم‌ترین اقدامات این شرکت بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]