اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802073633111638

تور مشهد نهال گشت | چطور تور خوب مشهد را با قیمت ارزان بخریم؟

کد: 139802073633111638

http://bit.ly/2ILHqKG

، کرج , (اخبار رسمی): مسافران شهر مشهد، با یادگیری این 8 نکته کلیدی در خرید تور مشهد، بعد از این، قدرت مقایسه تورهای مشهد را باهم پیدا می‌کنند، تورهای باکیفیت و به صرفه می‌خرند، از سوء استفاده دیگران جلوگیری می‌کنند و حتی به دیگران هم در خرید تور مشهد مشورت می‌دهند.

تور مشهد نهال گشت | چطور تور خوب مشهد را با قیمت ارزان بخریم؟
تور مشهد نهال گشت | چطور تور خوب مشهد را با قیمت ارزان بخریم؟

نکات ذکر شده تجربه ارائه خدمات به بیش از 3 هزار مسافر مشهد در سال است؛ پس بدون دانستن آنها نباید اقدام به خرید تور مشهد کرد!

1. تور ارزان مشهد، تور بی کیفیتی نیست!

متقاضیان تور ارزان مشهد، این نکته را باید بدانند که همیشه ستاره‌های هتل نشان دهنده قیمت آن‌ها نیست. وقتی از تور مشهد صحبت می‌کنیم یعنی این متقاضیان هستند که پرواز، قطار و هتل محل اقامت‌شان را انتخاب می‌کنند. ممکن است پکیج تور مشهد با یک پرواز عالی اما در یک هتل ناآشنای مناسبی بسته شده باشد. از طرفی دیگر، ممکن است که هزینه زیادی برای اقامت در یک هتل 5 ستاره پرداخت کرده باشند اما خدماتی که انتظارش را می‌کشیدند، به آن‌ها ارائه نشود.

2. ساعت رفت و برگشت هواپیما و قطار در قیمت تور مشهد تاثیر گذار است

طبق قوانین، هتل ها ساعت 12 ظهر اتاق ها تحویل می‌گیرند و ساعت 14 به مسافران جدید تحویل می‌دهند. اگر مسافران نیمه شب به مشهد رسیده باشند، یا باید تا ساعت 14 منتظر بمانند تا هتل را تحویل بگیرند و یا هتل را یک روز جلوتر رزرو کنند که خیلی بهینه به نظر نمی‌رسد. پس ساعات رفت و برگشت به مشهد می‌تواند در قیمت تور مشهد تاثیر گذار باشد.

3. مسافران برای خرید ارزان تور مشهد، باید بهترین ساعات رفت و برگشت بدانند

بهترین ساعت رفت به مشهد با هواپیما بین ساعت 9 صبح تا 12 ظهر و برای برگشت بین 14 تا 18 است چرا که مسافران باید ساعت 14 هتل را تحویل بگیرند و ساعت 12 آن را تخلیه کنند و یک ساعت قبل از پرواز هم باید در فرودگاه شهر باشند. همچنین در صورتی که مسافران با قطار به مشهد سفر ‌کنند، بهتر است قطارهای شب رو را انتخاب کنند که حدود ظهر به مشهد می‌رسند و اگر قطارهای سریع السیر پردیس را انتخاب ‌کنند، 8 ساعته به مشهد می‌رسند و معمولا ساعت 15 تا 16 به  مشهد می‌رسند. مسافران توجه داشته باشند که این ها بهترین ساعات رفت و برگشت مشهد هستند و لزوما ارزان ترین ساعات سفر نیست.

4. همیشه نباید با برنامه سفر کرد؛ تورهای لحظه آخری مشهد راه حل سفر ارزان

تور لحظه آخری مشهد به این معنا است که تا لحظه آخر ظرفیت قطار، هواپیما و یا هتل تکمیل نشده است. در این حالت، بهتر است که تور با قیمت پائین تر به فروش برسد تا اینکه به طور کامل سوخت شود. تنها مشکل تورهای لحظه آخری مشهد این است که مسافران مشهد امروز، فردا و یا حتی یک ساعت دیگر باید سفر خود را شروع کنند! این موضوع برای افرادی که درگیر برنامه ریزی نیستند خوشایند است و می‌توانند تور مشهد خود را به قیمت کمتری خریداری کنند.

5. سوء استفاده از مسافران با نام تورهای لحظه آخری مشهد

در بالا مفهوم تور لحظه آخری برای مسافران بیان شده است. برخی از افراد به جای تور لحظه آخری که باید کیفیت قابل قبول و قیمت مناسبی داشته باشد، یک تور ارزان بی کیفیت را با نام لحظه آخری به مسافران ارائه می‌کنند. حال چطور می‌توان تفاوت تور لحظه آخری و یک تور بی کیفیت را متوجه شد؟ مسافران حتما هتل، پرواز و یا قطار تور خود را از نظر قیمت و کیفیت بررسی کنند.

6. کدام قطار های مشهد ارزان تر هستند؟

قطار اتوبوسی ماهان، ارزان ترین قطار برای سفر به مشهد است و بعد از آن هم می‌توان از قطارهای 6 تخته و قطارهای سالنی به عنوان قطارهای ارزان مشهد یاد کرد. هر چند مسافران میدانند که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و این مسئله در رزرو قطارهای مشهد هم وجود دارد. دلیل ارزان بودن قطارهای ماهان، 6 تخته و سالنی این است که این قطارها درجه 2 هستند. ماهان قطار های درجه یک هم دارد ولی به دلیل اینکه اتوبوسی هستند، قیمت های ارزان تری نسبت به قطار های درجه یک دارد.

7. مسافران در ایام شلوغی به فکر خرید تور مشهد نباشند!

معمولا ایام عید نوروز، شهادت امام رضا (ع)، شب قدر و اربعین حسینی و ایام تابستان معمولا مسافران زیادی به شهر مشهد سفر می‌کنند و معمولا هتل و یا محل اقامت به سختی پیدا می‌شود و اصولا ظرفیت تمام اقامت گاه ها مشهد تکمیل است و مسافران برای اقامت باید هزینه زیادی پرداخت کنند. مسافران اگر می‌توانند در این ایام به مشهد سفر نکنند و در روزهای آخر فروردین (به دلیل شروع کار ادارات و مدارس) و زمان امتحانات دی و خرداد ماه را جایگزین سفر خود کنند.

8. آژانس هواپیمایی معتبر برای خرید تور مشهد؟

متقاضیان خرید تور مشهد برای رعایت تمام نکات فوق یا باید تجربه زیادی داشته باشند یا اینکه از مشاورین با تجربه ای در ارائه خدمات تور مشهد، استفاده کنند. مجموعه نهال گشت، از شناخته شده ترین آژآنس های برگزار کننده تور مشهد در سطح کشور است که تا کنون با نرخ رضایت بیشتر از 90% مشتریان برخوردار بوده است. همچنین نهال گشت با ایجاد باشگاه مشتریان 45000 نفری ، یکی از بزرگترین باشگاه مشتریان گردشگری کشور را در اختیار دارد.

پیشنهاد می کنیم، مسافران برای خرید تور مشهد با شماره تلفن 02633143 تماس بگیرند و یا به وبسایت رسمی آژانس هواپیمایی نهال گشت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نهال‌گشت

نهال‌گشت ایرانیان یک شرکت هلدینگ در صنعت گردشگری است و با شرکت‌های زیر مجموعه و ساب برندهای مختلف در اکثر بخش‌های گردشگری فعالیت می‌کند. هرکدام از این بخش‌ها برای رفاه حال باشگاه مشتریان 45,000 نفری نهال‌گشت بوجود آمده‌اند؛ آژانس هواپیمایی و مسافرتی نهال‌گشت یکی از این بخش هاست که تورهای ارزان، لوکس، هوایی، زمینی را به سراسر جهان برگزار می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]