اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802113649511698

گزارشی از بانک جامع مشاغل اهواز

با سایت و اپلیکیشن کار شما آشنا شوید

کد: 139802113649511698

http://bit.ly/2Y1TWte

، اهواز , (اخبار رسمی): کار شما یک موتور جستجوی قدرتمند برای ساکنان اهواز و استان خوزستان است. به طوری که هر کس به دنبال مکانی در اهواز باشد، آن را به آسانی خواهد یافت. هدف مجموعه کار شما، رشد روز افزون کسب‌وکارهای اهوازی و نمایش آن‌ها به مخاطبان اهوازی و خوزستانی است که به خدمات یا محصولات‌شان نیاز دارند.

با سایت و اپلیکیشن کار شما بیشتر آشنا شوید
تصویری از صفحه اصلی وب سایت کار شما

کار شما یک موتور جستجوی قدرتمند برای ساکنان اهواز و استان خوزستان است. به طوری که هر کس به دنبال مکانی در اهواز باشد، آن را به آسانی خواهد یافت

وبسایت و اپلیکیشن کار شما با هدف معرفی کسب و کارهای اهوازی فعالیت خود را آغاز کرده است. کار شما یک موتور جستجوی قدرتمند برای ساکنان اهواز و استان خوزستان است. به طوری که هر کس به دنبال مکانی در اهواز باشد، آن را به آسانی خواهد یافت.

در حال حاضر بیش از 1600 شغل در زمینه پوشاک، بیش از 750 رستوران، کافی شاپ و تهیه غذا، بیش از 800 پزشک متخصص، 80 آتلیه عکاسی، 300 فروشگاه ابزار و یراق و هزاران کسب‌وکار در دسته‌های دیگر در آن ثبت شده است.

لیلا عظیمی مدیر عامل کار شما اظهار داشت: بزرگترین هدف ما در مجموعه کار شما ، رشد روز افزون کسب و کار های اهوازی و نمایش آن ها به مخاطبین اهوازی و خوزستانی است که به خدمات یا محصولاتشان نیاز دارند.

وی افزود وب سایت کار شما در حال حاضر با بیش از 90 درصد از کلمات کلیدی مربوط به مشاغل مختلف اهواز، در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. صاحبان کسب و کار در مناطق مختلف اهواز می توانند با درج توضیحات کامل خدمات و محصولاتشان و ثبت تصاویر از نمونه کارها و فضای کاری مربوط به شغلشان، تبلیغات خود را در معرض دید هزاران بازدیدکننده اهوازی به صورت کاملا هدفمند قرار دهند.

لیلا عظیمی در پایان افزود، خوشبختانه شاهد استقبال بسیار خوب مشاغل اهواز از کار شما هستیم و امیدواریم به زودی بتوانیم این سامانه را برای استفاده ساکنان شهر های مختلف استان خوزستان به بهره برداری برسانیم.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کار شما به آدرس kareshoma.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کار شما

وب سایت کار شما بانک اطلاعات مشاغل اهواز می باشد که در حال حاضر بیش از 15000 شغل در آن ثبت شده است. در وب سایت کار شما سعی شده تمامی نیاز های مردم اهواز به بهترین شکل ممکن برطرف گردد. در این جا می توانید اطلاعاتی نظیر لیست کسب و کارهای اهواز به همراه اطلاعات تماس، منوی غذای رستوران ها و فست فود ها و کلیه اطلاعات مربوط به پزشکان متخصص اهواز، اطلاعات گردشگری و … را مشاهده نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار