کد: 139803113728012025

تن‌تاک پیشگام در تولید کالای باکیفیت ایرانی

کفش تن‌ تاک، کفش باکیفیت ایرانی

کد: 139803113728012025

http://bit.ly/2QH7LLd

، تهران , (اخبار رسمی): اگر شما هم از جمله کسانی هستید که به دنبال کفش‌های باکیفیت و بادوام هستند، احتمالا با شاخص‌های اصلی در طراحی کفش آشنا هستید. موارد بسیاری در کیفیت نهایی کفش‌ها تاثیرگذار هستند که می‌توان به جنس روی و کفی، انعطاف‌پذیری کفش، بافت بکار رفته در دوخت لایه‌های زیرین و البته نرمی یا خشکی کف کفش اشاره کرد.

کفش تن‌ تاک، کفش باکیفیت ایرانی
کفش تن‌ تاک، کفش باکیفیت ایرانی
کفش تن‌ تاک، کفش باکیفیت ایرانی
کفش تن‌ تاک، کفش باکیفیت ایرانی
کفش تن‌ تاک، کفش باکیفیت ایرانی
کفش تن‌ تاک، کفش باکیفیت ایرانی

در زمان خرید کفش لازم است از حساسیت بالایی برخوردار بود تا به پای خود که مدت زمان طولانی از روز را در کفش سپری می‌کند کمترین آسیب را رساند. علاوه بر پارامترهای کلیدی در کیفیت کفش، قیمت کفش در کنار کیفیت آن نیز می‌تواند بر این تصمیم‌گیری تاثیرگذار باشد.

در ادامه با بیانی ساده چگونگی انتخاب و خرید کفش خوب و با کیفیت بررسی شده است. در واقع این موضوع بررسی می‌شود که چطور می‌توان از راحتی و دوام کفش مورد نظر اطمینان به دست آورد و با خیال راحت آن را خریداری کرد.

جنس کف کفش را بررسی کنید

قبل از خرید کفش مورد نظر، ابتدا آن را به صورت وارونه در دست بگیرید و الگو و بافت کف کفش را بررسی کنید. اگر قصد دارید برای پیاده‌روی و دویدن کفشی تهیه کنید، قطعا کف کتونی مورد نظر نباید صاف و صیقل باشد، زیرا این امر سبب می‌شود در زمان استفاده از آن لیز خورد. در عین حال اگر کفشی  برای استفاده در کوتاه مدت مد نظر است، باید این مسئله مورد بررسی قرار گیرد که کف کفش بیش از حد سخت نباشد و کمی قابلیت انعطاف داشته باشد.

همچنین یکی از مهم‌ترین عناصری که باید در کف کفش مورد بررسی قرار گیرد، دوخت کفی به بخش رویه است. نوع دوخت را باید به خوبی نگاه کرد، اگر دوخت به صورت زیگ‌زاگ است، پس کفی کفش اتصال خوبی به رویه کفش داشته است. از دوخت زیگ‌زاگ معمولا در طراحی کفش‌های اسپرت یا همان کتونی‌ها استفاده می‌شود.

در کفش‌های رسمی ظاهر کفش مهم‌تر از راحتی آن است؛ از همین رو در ساخت این کفش‌ها معمولا از چسب گرم برای اتصال کفی با رویه استفاده می‌شود. البته با توسعه علم شیمی، بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ کتونی‌های راحتی و رانینگ (دوندگی) همچون مجموعه تن‎تاک از چسب‌های آب‌گریز و بسیار مقاوم در اتصال کفی کفش‌ها با رویه استفاده می‌کنند.

مجموعه تولیدی تن‎تاک از زمان تاسیس، همواره سعی کرده است با ارائه محصولات باکیفیت، رقیب اصلی برندهای خارجی در بازار ایران برشمرده شود. شرکت تن‎تاک با طراحی و تولید انواع کفش‌های ایرانی، این امکان را برای مصرف‌کنندگان ایرانی بوجود آورده است تا بتوانند با هزینه اندک تجربه استفاده از یک کفش راحت و بادوام را داشته باشند.

جنس رویه را فراموش نکنید!

نوع متریال به کار رفته در بافت رویه کفش‌ها شاخص بسیاری مهمی است که تمام خریداران کفش‌های ورزشی و رسمی باید به آن توجه کنند. قطعا اولین معیار ما برای خرید یک کفش، زیبایی رویه است، اما تولیدکنندگان بزرگ کفش این موضوع را به خوبی می‌دانند که نباید کیفیت رویه را فدای زیبایی آن کنند.

جنس رویه باید به شکلی باشد که حداقل رطوبت فضا به پا برسد و در عین حال جریان هوا در فضای داخلی کفش متوقف نشود. متریال بکار رفته در ساخت رویه کفش‌ها باید سبک باشند و نباید به روی پا فشار مضاعف وارد کند. بافت رویه کفش باید کاملا متراکم و محکم باشد؛ از همین رو در زمان بررسی کفش مورد نظر، حتما با دست چند بار رویه را کشیده و فشار دهید و از انعطاف‌پذیر بودن و استحکام آن اطمینان حاصل کنید.

برند تن‎تاک با در نظر گرفتن معیارهای تاثیرگذار در کیفیت کفش‌های رسمی، کتونی‌های پیاده روی و بوت، اقدام به استفاده از بهترین متریال‌های موجود در صنعت تولید کفش کرده است تا بتوان با اطمینان خاطر کفش دلخواه خود را از یک تولید‌کننده ایرانی تهیه کرد.

شرکت تن ‎تاک به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های کفش ایرانی، توانسته است با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی، اقدام به تولید کفش‌های راحت و بادوام ایرانی کند. کفش‌های تن تاک با بهره‌گیری از طرح‌ها و مدل‌های بروز و مدرن خود، تجربه دلنشینی را برای مصرف‌کنندگان ساخته است که قطعا هر کفشی نمی‌تواند این حس را القا کند.

برند تن ‎تاک با در نظر گرفتن نیاز جامعه جوان ایرانی، در حال توسعه برند خود در سراسر کشور بوده و در حال حاضر نزدیک به 40 نماینده فعال در شهرها و استان‌های مختلف ایران دارد. قطعا برند تن‎تاک از جمله تولیدکنندگان ایرانی است که می‌تواند بار دیگر پرچم کشور را با افتخار با تولید و عرضه کالاهای ایرانی خود در بازارهای بین‌المللی بالا ببرد.

از دیگر ویژگی‌های مهم محصولات برند تن‌تاک، قیمت مناسب کالا با توجه به کیفیت بالای آن است که سبب شده محصولات تن‌‌تاک و از جمله کفش‌های تن‌تاک از مقبولیت قابل قبولی در بین مردم ایران برخوردار باشد. تن‌تاک همواره براین اصل پایبند بوده تا با استفاده از بهترین مواد اولیه و پرسنل ایرانی خود محصولی در خور و شایسته مردمان ایران طراحی و همچنین با قیمت مناسب خود بتواند نیاز تمامی قشرهای جامعه را تامین کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تن تاک

این مجموعه یکی از زیر مجموعه های تجاری سامانه ایده های نوین ابتکار است که تحت عنوان شرکت سهامی خاص و با شماره ثبت 471311 ، با هدف ایجاد بزرگترین و به روزترین مرکز خرید آنلاین کالا در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز نمود. این مجموعه تلاش دارد تا با فعالیت های تخصصی در زمینه فروش کالاهای تولیدی بتواند در زمینه بهبود سلامت و نیز بالابردن کیفیت آن گام مثبتی بردارد. تن تاک با بهره مندی از متخصصین تولید کالا در زمینه های مختلف که همگی در داخل کشور فعالیت دارند، تلاش دارد تا بهترین پیشنهاد ها را برای شما تهیه و در اختیار شما قراردهد. ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب‌سایت تن تاک این امکان را به همراهان ما می‌دهد تا در اسرع وقت و به ساده‌ترین شکل بتوانند کلیه اقلام مورد نیاز خود را تهیه و از امکانات ارائه‌شده بهره ببرند.