اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803113730212030

خدمتی نوین در زمینه طراحی کارت ویزیت، تراکت و بنر در ایران با قیمت مناسب

آغاز انقلابی جدید در عرصه طراحی و خدمات طراحی در ایران

کد: 139803113730212030

http://bit.ly/2JTH2dI

، (اخبار رسمی): در گذشته طراحی‌های بنر تراکت یا کارت ویزیت از ابتدا انجام می‌شد و کانون‌های تبلیغاتی طراح‌های ثابتی برای طراحی تمام موضوعات استخدام می‌کردند. طراحی طرح‌های مورد نظر مشتریان از ابتدا چالش‌هایی مانند وقت گیر بودن را همراه داشت از این گذشته منابع مناسب طراحی به سختی قابل دسترس بودند.

آغاز انقلابی جدید در عرصه طراحی و خدمات طراحی در ایران
کارت ویزیت لایه باز طلا فروشی برای دانلود به سایت اول گرافیک مراجعه کنید

اول گرافیک خانواده‌ای به وسعت گرافیست‌های یک کشور است. این خانواده همیشه تلاش کرده تا محصولات و آموزش‌های با کیفیت و بروز را برای طراحان و علاقمندان به گرافیک فراهم سازد. هدف این مجموعه ارائه خدمات نوین و صرفه جویی در وقت است.

اول گرافیک با تحت پوشش قرار دادن فایل‌های قابل ویرایش (که به آنها طرح لایه باز نیز گفته می‌شود) در بیش از 400 موضوع مختلف سعی دارد این چالش را برای کانون‌های تبلیغاتی و طراحان عزیز برطرف کند. فایل‌های لایه باز فایل‌هایی با فرمت psd هستند که با نرم افزار فتوشاپ قابل ویرایش‌اند.

به عنوان مثال همه عناصر یک کارت ویزیت لایه باز از جمله اسم شرکت، شماره تلفن، عکس‌ها و ... قابل ویرایش هستند و پس از دانلود می‌توان برای مشتریان خود آن را شخصی سازی کرد.

علاقه مندان می‌توانند  فایل لایه باز فتوشاپ psd، فایل لایه باز کارت ویزیت، لایه باز تراکت، لایه باز بنر و دیگر محصولات گرافیکی را در سایت اول گرافیک به آدرس avalgraphic.com مشاهده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اول گرافیک

اول گرافیک خانواده‌ای به وسعت گرافیست‌های یک کشور است. این خانواده همیشه تلاش کرده تا محصولات و آموزش‌های با کیفیت و بروز برای شما طراحان عزیز و علاقمندان به گرافیک فراهم سازد. هدف ما ارائه خدمات نوین و صرفه جویی در وقت ارزشمند شماست. شما هم می‌توانید به خانواده بزرگ اول گرافیک بپیوندید و کسب در آمد کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]