اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803183741212070

نحوه اجاره ویلا در سپنجا

کد: 139803183741212070

http://bit.ly/2MCDEGn

، شیراز , (اخبار رسمی): همیشه یکی از بزرگترین دغدغه‌های مسافران قبل از سفر تعیین محل اقامت بوده است. در سفرهای دسته جمعی، منزل مبله، ویلا و حتی خانه‌های بومگردی گزینه‌های مناسبی جهت اقامت هستند.

اجاره ویلا در سپنجا
نحوه اجاره ویلا در سپنجا

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که خانه ویلایی تنها منحصر به شمال کشور است در حالی که این تفکر درست نیست. هر چند عمدتا اغلب خانه‌هایی که در مناطق شمالی ایران ساخته می‌شوند از نوع خانه‌های ویلایی هستند و دلیل آن شرایط بارانی و مرطوب منطقه است.

ویلا چیست؟

ویلا در اصل به هر ساختمانی اطلاق می‌شود که از چهار طرف به بیرون دید و یا نما داشته باشد.

معمولا در مناطق شهری به دلیل تجمع ساخت و در هم تنیده شدن ساختمان‌ها امکان داشتن یک خانه ویلایی کمتر دیده می‌شود. هر چند به برخی از خانه‌های حیاط دار در شهرهای بزرگ هم خانه ویلایی اطلاق می‌شود ولی تعریف درست ویلا خانه‌هایی است که از هر چهار طرف آزاد باشد و نمای بیرونی داشته باشد.

دلیل اینکه معماری ویلاها را معماری رومی و یا ایتالیایی می‌دانند تاریخچه ساخت این ویلاها است. این نوع ساخت خانه و یا شروع ساخت ویلا در ابتدا در روم باستان مرسوم شد. در این دوره افراد ثروتمند به سمت این رفتند که خانه‌های خود را در باغ‌ها و دارایی‌های خود بسازند و چون روم و یا ایتالیا رطوبت و بارندگی زیادی به دلایل شرایط اقلیمی داشت این نوع سبک ساخت خانه را در پیش گرفتند.

البته ابتدا این نوع ساختمان حالت کاخ مانند داشتند و کمتر در ابعاد کوچک دیده می‌شدند ولی با فروپاشی امپراطوری روم و زیادتر شدن جمعیت ساکن در مناطق پر باران سبک نوین ویلا سازی در این مناطق در ابعاد کوچکتر شکل گرفت.

ویلای خوب چه ویژگی هایی دارد؟

امکانات رفاهی نظیر راه‌های دسترسی ویلا در شمال به مراکز خدماتی، دسترسی به مکان‌های تفریحی، دسترسی به جاذبه‌های طبیعی، به دور از سرو صدا و شلوغی روزمره شهرها تنها بخشی از ویژگی‌های یک ویلای خوب است.

ماسال، چادگان، رامسر و محمود آباد به خاطر موقعیت جغرافیایی خود از قدیم مورد توجه سرمایه گذاران و گردشگران داخلی و خارجی بوده و به همین دلیل بهترین گزینه برای اجاره ویلا و داشتن مسافرتی خاطره انگیز هستند.

ویلا هم همانند سایر خانه‌ها و آپارتمان‌ها بسته به سلیقه صاحب ویلا و معمار تفاوت ساختاری و معماری دارد و این یک اصل برای تنوع و داشتن زندگی زیباتر هست و این تنها یکی از راه‌های فرار از یکنواختی زندگی است. اما در هر صورت قاعده‌های کلی برای معماری ویلاها وجود دارد.

اصلی ترین این قاعده‌ها این است که ویلا در یک محوطه باز و وسیع ساخته می‌شود که هر چند این روزها به دلیل داشتن مشتری زیاد و افزایش جمعیت متراژ کلی زمین‌ها کمتر شده است و قاعده دوم این است که در این زمین سرسبزی و نماهای زیادی بصورت طبیعی وجود داشته باشد. منظور از طبیعی این نیست که صرفا درختان کهن و یا دریا حتما باید در نمای ویلا وجود داشته باشد؛ منظور این است که اگر گیاه طبیعی و سبزی طبیعی در اطراف آن هست که بهتر اگر هم نیست با کاشت درختان و گل‌ها و دادن نمای طبیعی اطراف ویلا دارای نمای زیبا باشد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و رزرو و اجاره ویلا می‌توانند به سایت سپنجا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپنجا

سپنجا سامانه ی رزرو آنلاین اقامتگاه و اجاره سوئیت با هدف خدمت به صنعت گردشگری ایران و جذب گردشگر از سراسر جهان به این مرز و بوم، فعالیت خود را آغاز کرده است. سپنجا امکان اجاره سوئیت و اجاره ویلا، رزرو آپارتمان، منزل مبله، اقامتگاه بوم گردی را فراهم نموده است. شعار سپنجا در عبارت "همه جا خانه توست با سپنجا" خلاصه شده است. سپنجا تجربه اقامتی منحصر به فرد را در خانه و کاشانه ایرانی برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح