اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980328377896816

برگزاری دوره آموزش سئو توسط امیر قمصری

کد: 13980328377896816

http://bit.ly/2xacw78

، تهران , (اخبار رسمی): دوره جامع آموزش سئو سایت توسط امیر قمصری مدیر سایت نیوسئو برگزار می‌ شود. در این دوره، به آموزش تولید و سئو محتوا، آموزش ساخت و تحلیل بک لینک، آموزش تحلیل کنسول جستجوی گوگل و آموزش بهینه سازی سورس سایت‌ ها از مبتدی تا پیشرفته پرداخته می‌ شود.

دوره آموزش سئو امیر قمصری
دوره جامع آموزش سئو سایت

سئو سایت، جزء 3 شغل پر درآمد دیجیتال مارکتینگ در تمام دنیاست و به همین دلیل است که دوره آموزش سئو به شدت مورد استقبال کارشناسان، طراحان و صاحبان سایت ها قرار گرفته است. آموزش سئو نقش بسیار مهمی در آینده شغلی شرکت‌ های فعال در حوزه تجارت الکترونیک دارد و نیوسئو به همین جهت دوره آموزش خصوصی سئو را در نظر گرفته است.

امیر قمصری دو دوره مقدماتی و آسمان خراش (فوق حرفه‌ای) را برای دوره‌ های آموزش سئو در آکادمی آموزشی نیوسئو پیش بینی کرده است که توضیحات آن در ادامه آمده است.

دوره جامع آموزش سئو برای تمام افراد، چه آشنا به سئو و چه نا آشنا می‌ تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد.

توضیحات سر فصل‌ های دوره آسمان خراش نیوسئو

  •  آموزش تولید و سئو محتوا (آغاز یک اتفاق اسرارآمیز) 

آموزش تولید و سئو محتوا به عنوان پرطرفدارترین سرفصل از تمام سرفصل‌ های دوره جامع آموزش سئو حرفه‌ای و دیجیتال مارکتینگ مطرح بوده و بازار بسیار مطلوبی در سراسر جهان و مخصوصا ایران دارد. علاوه بر موضوع مذکور از متخصصان تولید و سئو محتوا، همواره به عنوان موثرترین افراد در تیم سایت‌ های بزرگ و مشهور نام برده می‌ شود.

این دوره در 2 جلسه که هر کدام 120 دقیقه است برگزار می‌ شود. استاد این دوره، امیر قمصری است. این دوره برای مدیران یا صاحبان سایت‌ ها، کارشناسان تولید محتوا، خبرنگاران، مشاوران حوزه کسب و کار و بازاریابی و افراد علاقه مند به کسب درآمد از اینترنت مناسب است.

  •  آموزش ساخت و تحلیل بک لینک (50 برابر افزایش بازدید)

ساخت و تحلیل بک لینک همواره به عنوان مشهورترین و تاثیرگذارترین راه بهبود رتبه سایت‌ ها در گوگل مطرح بوده است. اما اینکه واقعا گوگل به چه چیزی بک لینک می‌ گوید و از چه راه‌ هایی می‌ توان بک لینک حرفه‌ ای و کارآمد ساخت، بحث مهمی است که در دوره آموزش ساخت و تحلیل بک لینک به آن پرداخته می‌ شود.

این دوره در 2 جلسه که هر کدام 120 دقیقه است برگزار می‌ شود. استاد این دوره، امیر قمصری است. این دوره برای افرادی که می‌ خواهند به شغل ساخت بک لینک بپردازند، مدیران یا صاحبان سایت‌ ها، کارشناسان ساخت بک لینک، افرادی که علاقه مند به کسب درآمد از اینترنت هستند، صاحبان سایت‌ های رپورتاژ آگهی، کارمندان شرکت‌ های سئو سایت مناسب است.

  • آموزش تحلیل Google Search Console (پیش بینی آینده!)

افرادی که توانایی تحلیل Google Search Console را داشته باشند می‌ توانند به سادگی ارزشمندترین عبارات کلیدی هر وب سایتی را تشخیص داده و سرعت به نتیجه رسیدن را چند برابر کنند. علاوه بر آن با بررسی و تحلیل هفتگی وبمستر یک وب سایت می‌ توان روند آینده آن را پیش بینی کرد.

این دوره سئو در 2 جلسه که هر کدام 120 دقیقه است برگزار می‌ شود. استاد این دوره، امیر قمصری است. این دوره برای مدیران سایت‌ های برتر، تولیدکنندگان و بازاریابان محتوا، کارشناسان سئو شرکت‌ ها و سازمان ها و طراحان وب سایت‌ ها مناسب است.

  •  آموزش بهینه سازی سورس سایت‌ ها (یک تغییر اعجاب انگیز)

بهینه سازی سورس سایت‌ ها برای گوگل بحث بسیار مهمی است که متاسفانه همواره مورد کوتاهی از سوی اساتید مختلف واقع شده و البته صاحبان سایت‌ ها هم به آن توجه زیادی نمی‌ کنند. 

این دوره در 1 جلسه که 120 دقیقه است برگزار می‌ شود. استاد این دوره امیر قمصری است. این دوره برای برنامه نویسان سایت‌ ها و شرکت‌ ها، کارشناسان سئو شرکت‌ ها و سازمان‌ ها و کارشناسان سئو حرفه‌ ای مناسب است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره حضوری سئو می‌ توانند به سایت نیوسئو به آدرس newseo.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیوسئو

سایت نیوسئو بر بلندای آموزش سئو ایران: http://www.newseo.ir/seo-learning/best-seo-website-in-iran

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]