اطلاعات تماس
  • 021552*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980401378869203

ماشین ریش‌تراش از کجا بخرم؟

کد: 13980401378869203

http://bit.ly/2xiqVOv

، تهران , (اخبار رسمی): بسیاری از آقایان همیشه به دنبال خرید یک ماشین ریش‌تراش مناسب هستند که هم برای پوست آنها مناسب باشد و هم دوام و کیفیت نیز داشته باشد. در ادامه نکاتی برای خرید یک ریش تراش مناسب بررسی شده است.

ماشین ریش‌تراش از کجا بخرم؟
ماشین ریش‌تراش از کجا بخرم؟
ماشین ریش‌تراش از کجا بخرم؟
ماشین ریش‌تراش از کجا بخرم؟

ماشین ریش‌تراش از کجا بخرم؟ از آنجا که امروزه تنوع مدل‌های ماشین ریش‌تراش (ماشین اصلاح) از سوی برندهای متعدد محصولات زیبایی و آرایشی بسیار زیاد است و برخی از مارک‌ها کارکرد خوبی نداشته و از کیفیت و طول عمر خوبی برخوردار نیستند این سؤال برای خریداران ریش‌تراش پیش می‌آید که تهیه و خرید ماشین ریش‌تراش را از چه مکان یا سایت‌هایی انجام دهند.

شیک فام یک فروشگاه معتبر مجازی است که مکانی مناسب برای خرید ریش‌تراش است. در این فروشگاه صدها مدل ریش‌تراش مردانه از سوی برندهای باکیفیت قرار داده‌شده است. شیک فام با ضمانت اصل بودن این دستگاه‌ها این اطمینان را به افراد می‌دهد که محصولی اصل و باکیفیت را خریداری کنند. این فروشگاه پاسخی مناسب برای سؤال ماشین ریش‌تراش از کجا بخرم؟ است. در صورت نارضایتی امکان عودت کالا نیز وجود دارد، تضمین بهترین قیمت ماشین ریش‌تراش در شیک فام یکی دیگر از دلایل برتری آن نسبت به سایر فروشگاه‌ها است.

تنوع مدل‌ها در این سایت بسیار گسترده است و از آنجایی‌که برندهای مختلف از انواع فناوری‌ها در ریش‌تراش‌های خود استفاده می‌کنند شاید به‌عنوان یک آقا ندانید که کدام مدل ریش‌تراش مناسب است. در ادامه توضیحات مختصری در مورد انواع ماشین اصلاح بیان شده و بهترین برندهای این دستگاه نیز ارائه شده‌اند و در نتیجه افراد می‌توانند بهترین انتخاب را براساس نیاز خود داشته باشند.

چه ریش‌تراشی بخرم؟

علاوه بر دانستن جواب ماشین ریش‌تراش از کجا بخرم؟ باید به نوع آن نیز دقت کرد. ریش‌تراش‌ها بر اساس نوع تیغه در دو نوع فویلی (توری) و سه تیغ (چرخشی) دسته‌بندی می‌شوند و اولین سؤالی که برای افراد پیش می‌آید این است که ریش‌تراش فویلی بهتر است یا چرخشی؟ ماشین اصلاح چرخشی به‌واسطه داشتن سه تیغ دوار و قدرت چرخش 360 درجه به‌راحتی بر روی صورت حرکت کرده و تمامی موهای زائد قسمت‌های مختلف صورت را به‌خوبی اصلاح می‌کند اما ماشین اصلاح فویلی با حرکت‌های رفت و برگشتی بر روی صورت کار اصلاح را انجام می‌دهد و از نظر اصلاح قسمت‌های مختلف صورت عملکرد پایین‌تری نسبت به ریش‌تراش چرخشی دارد.

مدل‌های چرخشی به‌خوبی امکان اصلاح موهای بلند را فراهم می‌کنند اما این موضوع در مورد مدل‌های فویلی صدق نمی‌کند، افرادی که صورتی گوشتی دارند و کار اصلاح را هر روز یا یک روز در میان انجام می‌دهند خرید ماشین ریش‌تراش فویلی برای آنها می‌تواند مناسب‌تر باشد اما اگر دیربه‌دیر اصلاح صورت انجام می‌شود، خرید ریش‌تراش چرخشی انتخاب ایدئال‌تری است.

یکی از قابلیت‌های ماشین‌های اصلاح صورت قابلیت ضدآب بودن است که می‌توان از آن‌ها در حالت خشک و مرطوب استفاده کرد البته لازم به ذکر است که میزان مقاومت در برابر آب درجه‌بندی دارد و باید به توصیه‌های شرکت سازنده در این زمان حتماً توجه کرد آن دسته از ماشین اصلاح‌هایی که شرکت سازنده، آن‌ها را کاملاً ضد آب معرفی کرده را با خیال راحت می‌توان در حمام و زیر دوش استفاده کرد.

بهترین برندهای ریش‌تراش در دنیا

برندهای مختلفی در زمینه ساخت و تولید انواع ریش‌تراش فعالیت دارند طبیعتاً نوع مارک بر کیفیت ساخت و قیمت ریش‌تراش بسیار تأثیرگذار است؛ بنابراین علاوه بر اینکه پاسخ سوال ماشین ریش‌تراش از کجا بخرم؟ مهم است باید به مارک هم توجه کرد، این مورد را می‌توان یکی از برگ خریدهای مهم در راهنمای خرید ریش‌تراش دانست.

در ادامه ما فهرستی از بهترین برندهای ریش‌تراش موجود در بازار جهانی و ایرانی معرفی شده تا با بهترین مارک‌ها آشنا شد و  هنگام خرید ماشین اصلاح صورت آقایان گیج نشد.

  • ماشین ریش‌تراش برند فیلیپس 

طراحی منحصربه‌فرد تیغه‌ها برای ماشین‌های اصلاح چرخشی یکی از مشخصات بارز ریش‌تراش‌های فیلیپس است. افرادی که به دنبال یک اصلاح مو تخصصی هستند خرید ریش‌تراش فیلیپس به آنها پیشنهاد می‌‌شود تا علاوه بر اصلاح صورت بتوانند ریش خود را آنکارد کنند. بهترین ریش‌تراش‌های فیلیپس سری 9000 است که از بهترین محصولات رده‌بالای این برند است واز آخرین فناوری‌های ابداعی شرکت فیلیپس بهره می‌برد.

  • ماشین ریش‌تراش برند براون 

براون یک شرکت آلمانی قدیمی در زمینهٔ تولید انواع وسایل برقی و آرایشی است. خرید ریش‌تراش براون که یکی از بهترین ریش‌تراش‌های موجود در بازار ایران است و اصلاحی راحت و بدون دردسر را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد، گزینه‌ای مناسب است. سری هفت ریش‌تراش براون هوشمند و بی‌نظیر بوده و در ساخت آن‌ها از ژیلت‌های فراوانی جهت بهبود عملکرد تیغه‌های به‌کار رفته استفاده‌ شده است و هم‌چنین از طریق دکمه تنظیم نوع پوست می‌توان پیرایش را به 5 نوع سبک انتخاب کرد. از بهترین ریش‌تراش‌های براون و بازار می‌توان به ریش‌تراش سری 9 این شرکت اشاره داشت که از لحاظ تیغه‌ها، اجزای درونی و قدرت موتور نسبت به سری 7 بالاتر است. اگر قصد خرید ماشین ریش‌تراش براون دارید و اسن سوال که ماشین ریش‌تراش از کجا بخرم؟ در ذهن شما است، شیک فام گزینه‌ای مناسب است.

  • ماشین ریش‌تراش برند پاناسونیک

برند ژاپنی پاناسونیک، غول بزرگ دنیای فنّاوری و وسایل برقی است و از لحاظ کیفیت ساخت بالا و استفاده از فناوری‌های روز در ساخت ریش‌تراش‌ چیزی کم ندارد. افرادی که علاوه بر پیراستگی دوام و طول عمر بالا را نیز از ریش‌تراش انتظار دارند خرید ریش‌تراش پاناسونیک مدل ES-LV95 که به 5 تیغه فویل آلومینیومی مجهز است به آنها پیشنهاد می‌شود.

  • خرید ماشین ریش‌تراش مناسب برای آرایشگران

وال (Wahl) یکی از قدرتمندترین و معرف‌ترین برندها در تولید محصولات باکیفیت است. از نقاط قوت ماشین اصلاح صورت آقایان شرکت وال می‌توان به تنوع طراحی در امکانات، کیفیت عالی موتور و تیغه‌ها اشاره داشت از این‌رو خرید ریش‌تراش وال را می‌توان یک انتخاب مناسب دانست. اگر آرایشگران نیز سوال ماشین ریش‌تراش از کجا بخرم؟ در ذهن دارند این مدل برای آنها مناسب است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شیک فام به آدرس shikfam.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیک فام

خرید اینترنتی آرایشی بهداشتی و ادکلن اصل

اطلاعات تماس
  • 021552*****
[نمایش اطلاعات]