کد: 139804033798212275

محصول تازه شرکت درب اتوماتیک گزینه طلایی رونمایی شد

ارائه اپراتور درب اتوماتیک اسلایدینگ به بازار درب اتوماتیک شیشه‌ای

کد: 139804033798212275

http://bit.ly/2xdz1bk

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه گزینه طلایی با نام اپراتور درب اسلایدینگ BU-526 در سالن همایش شرکت واقع در برج گلدیس رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه اپراتور درب اتوماتیک اسلایدینگ به بازار  درب اتوماتیک شیشه ای
اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدینگ یا تلسکوپی

به گزارش روابط عمومی گزینه طلایی، 1398/4/2، سالن همایش شرکت واقع در برج گلدیس میزبان رونمایی از اپراتور درب اتوماتیک اسلایدینگ، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه درب اتوماتیک شیشه‌ای ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر طول عمر بیشتر و سازگاری با شرایط اقلیمی ایران را ارائه کند تا این خدمت تازه کاهش هزینه تعمیر و نگهداری را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، اپراتور درب اتوماتیک اسلایدینگ دارای محاسنی است که اعم از تعداد بازشوی نامحدود و قابلیت تنظیم تابستانه و زمستانه است و می‌تواند باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شود.

امین بابازاده مدیرعامل گزینه طلایی، تولید این محصول را نتیجه 2 سال کار در این مجموعه دانست و گفت: «طراحی نرم افزاری و سخت افزاری برای تولید این محصول از بهار 1396 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.»

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 1398/4/11 اعلام و ادامه داد: «در طراحی و ساخت این محصول به شرایط اقتصادی مشتریان هدف توجه شده است.»

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت گزینه طلایی به آدرس www.gozinehtalaee.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گزینه طلایی

شرکت گزینه طلایی بیش از 3 دهه پیش با برآورد نیاز بخشی از جامعه به خدمات مرتبط با دربهای اتوماتیک هوشمند (پارکینگ، فروشگاه، بیمارستان ها و ...) پا به عرصه خدمات نصب و تعمیرات دربهای اتوماتیک نهاد. در طول فعالیت خود با رصد فضای کسب و کار و نیاز مشتریان به ارتقاء سطح کیفی خدمات خود کرده و کیفیت را فدای قیمت مناسب نساخته است.

منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار