اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804033798410588

علت تغییرات قیمت روغن نارگیل چیست؟

کد: 139804033798410588

http://bit.ly/2RAdlPT

، بهشهر , (اخبار رسمی): کشور ایران وارد کننده پودر نارگیل از کشور های مختلف دنیا است. بزرگترین تولیدکنندگان نارگیل در جهان، کشورهای آسیای شرقی مانند هند و اندونزی و کشورهای آفریقایی هستند.

علت تغییرات قیمت در روغن نارگیل چیست؟
علت تغییرات قیمت روغن نارگیل چیست؟

چرا قیمت روغن نارگیل در حال حاضر دارای نوسان است؟

روغن نارگیل در ایران با استفاده از فشار بر روی پودر نارگیل با دستگاه کلد پرس تولید می‌شود. این روغن‌ها در دو نوع بکر و تصفیه شده وجود دارند که البته نوع بکر آن به دلیل دارا بودن مواد فید نارگیل، بهتر است. با توجه به تغییرات نرخ ارز در روزهای اخیر، قیمت پودر نارگیل هم در بازار دارای نوسان قیمتی بوده و بر روی روغن نارگیل تولیدی نیز تاثیر گذار بوده است.

روغن نارگیل فقط مصرف خوراکی و آشپزی دارد؟

روغن نارگیل یکی از روغن‌های گیاهی مورد استفاده در آشپزی است. این روغن با ترکیب سبزیجات از نظر طعم پخت بهتری دارد. روغن نارگیل همانند روغن بنفشه یک روغن چند کاربرده است و مصارف آرایشی و بهداشتی نیز دارد.
روغن نارگیل برای رفع تیرگی پوست، نرمی و لطافت پوست، رفع خشکی لب و زیبایی و شادابی مو کاربرد وسیعی دارد. روغن نارگیل به دلیل ارزانی و دسترسی آسان و خواص کم نظیرش در بین مردم مخصوصا بانوان جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. مخلوط روغن نارگیل، روغن زیتون و عسل یکی از بهترین کرم‌ها برای رفع خشکی و پوست پوست شدن لب است.

روغن نارگیل توسکا در چه اندازه هایی به فروش می‌رسد؟

بازرگانی توسکا یکی از تولید کننده‌های روغن‌های گیاهی پایه‌ای مانند روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم، روغن بابونه، روغن ماساژ گیاهی و معطر و... است.روغن نارگیل عرضه شده در سایت توسکا در ایران تولید می‌شود البته با پودر نارگیل مرغوب وارداتی. با توجه به نیاز مشتری، روغن نارگیل توسکا در اندازه‌های 20 سی سی تا 20 لیتری قابل فروش است. قیمت این روغن‌ها با توجه به میزان خرید مشتری متفاوت بوده و به صورت خرده و عمده محاسبه می‌شود.

فروش روغن نارگیل خوراکی به صورت اینترنتی امکان پذیر است؟

امروزه تجارت مانند زمان‌های قدیم به صورت سنتی و حضوری نیست و سایت‌های اینترنتی جای فروشگاه‌های عمده پخش محصولات در شهرها را گرفته‌اند.
فروش روغن نارگیل خوراکی از طریق اینترنت، هم به سود مشتری بوده هم مزایای زیادی برای تولید کننده دارد. حذف واسطه‌ها و صرف زمان کم برای خرید از سایت‌های اینترنتی به نفع مشتری است و آشنایی مستقیم تولید کننده با مشتری خود و فهمیدن دغدغه‌های آن یکی از بهترین مزایای فروش آنلاین است.

علاقه مندان برای خرید انواع روغن‌های گیاهی طبیعی می‌توان به سایت محصولات گیاهی توسکا به آدرس violetoil.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی