اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980418383600434

۲۱ تیرماه در برج میلاد برگزار می‌شود

ایده‌های تهران درباره خوش‌بینی مسئولانه

کد: 13980418383600434

http://bit.ly/2xEM0De

، تهران , (اخبار رسمی): رویداد ایده‌های تهران امسال با محوریت «خوش‌بینی مسئولانه» ۲۱ تیر در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

ایده‌های تهران درباره خوش‌بینی مسئولانه
ایده‌های تهران درباره خوش‌بینی مسئولانه

در این رویداد که هدف آن «گسترش ایده‌های ارزشمند» است، از میان صدها ایده رسیده، ۱۰ ایده منتخب به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد. این مراسم ششمین دوره از سری رویدادهایی است که اولین دوره آن با نام تداکس تهران ۲۰۱۳ برگزار شد.

رضا غیابی دبیر این رویداد درباره برگزاری آن می‌گوید: «امسال بیش از ۹۰۰ نفر برای سخنرانی در رویداد ثبت‌نام کردند. با بررسی بیش از ۲۰۰ ایده در نهایت ده نفر برای سخنرانی انتخاب شدند. شرکت‌کنندگان در رویداد نیز از میان هزاران نفر درخواست‌دهنده برگزیده شدند.»

غیابی درباره موضوع خوشبینی مسئولانه که موضوع محوری رویداد امسال است می‌گوید: «خوش‌بینانِ مسئول نقطه مقابل مسئولانِ خوش‌بین هستند. آن‌ها نخبگانی هستند که امید دارند هر پدیده‌ای می‌تواند از آنچه هست بهتر باشد. این نخبگان آماده‌اند تا در این راه گام‌های جدی علمی و عملی بردارند.»

نیما رضایی، شهلا صفائی، سپهر موسوی‌زاده، مجید ناقدی‌نیا، صبا نصیری، جعفر محلاتی، امیرحسین یزدانی، آسیه حاتمی، شبنم یزدانی و حامدی عبدی سخنرانان امسال با محور «خوش‌بینی مسئولانه» خواهند بود.

در مراسم امسال در کنار سخنرانی‌ها، برنامه‌های جانبی متنوعی نیز اجرا می‌شود. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اجرای موسیقی توسط هنرمندانی همچون گروه آوازی تهران، بهرنگ معتمدی، آرش اسکندرلو، نیوشا بریمانی، امیر شهابی سروش عمومی و فرید الهی اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ماناپیام

ماناپیام شرکت تخصصی مشاوره روابط‏ عمومی در ایران است که به روزترین خدمات را در زمینه روابط ‏عمومی و ارتباطات ارائه می‏دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]