اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990514447530434

پلیمر بوشهر از تغییرات مهم خود در پنبه‌ریز خبر می‌دهد

کد: 13990514447530434

https://bit.ly/2DhPGRI

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه پنبه‌ریز یکی از زیرمجموعه‌های شرکت پلیمر بوشهر از تغییرات مهمی در سازمان خود خبر داد.

پلیمر بوشهر از تغییرات مهم خود در پنبه‌ریز خبر می‌دهد
پلیمر بوشهر از تغییرات مهم خود در پنبه‌ریز خبر می‌دهد
پلیمر بوشهر از تغییرات مهم خود در پنبه‌ریز خبر می‌دهد
پلیمر بوشهر از تغییرات مهم خود در پنبه‌ریز خبر می‌دهد

پنبه‌ریز که از سال‌ها پیش با تولید پوشک و نواربهداشتی نقش مهمی در صنعت سلولزی کشور ایفا کرده است، قرار است به زودی محصولات و بسته‌بندی‌های جدید خود را وارد بازار کند و فعالیت‌هایش را طی ماه‌های آینده در بخش‌های مختلفی گسترش دهد.

عبدالزهرا وطن دوست بنیان‌گذار پلیمر بوشهر با اشاره به سیر فعالیت این مجموعه در سه دهه گذشته گفت: «پلیمر بوشهر در سال‌های جنگ در جنوب کشورمان تأسیس شد و کار خودش را با یکی از مهم‌ترین نیازهای روزمره خانواده‌ها یعنی پوشک و نواربهداشتی، در صنعت سلولزی و بهداشتی آغاز کرد. به مرور با بهره‌گیری از دانش و تخصص افراد حرفه‌ای و متناسب با نیاز کشور در حوزه‌های دیگری چون آبزیان، تجارت بین‌الملل، پلمیر، بازیافت و... نیز قدم برداشتیم.»

وی با اشاره به اشتغال حدود دو هزار و 600 نفر در تهران و بوشهر اضافه کرد: «مهمترین هدف ما در پلمیر بوشهر کارآفرینی و ایجاد اشتغال به‌ویژه در مناطق محروم بوده است. در تمام این سال‌ها، با رعایت اخلاق حرفه‌ای در کسب‌وکار توانستیم فضایی سالم برای اشتغال هزاران نفر را فراهم کنیم و تلاش کردیم تا جای ممکن خودمان تولیدکننده و تأمین‌کننده مواد اولیه موردنیاز باشیم.»

محمد وطن دوست مدیر عامل پلیمر بوشهر و مجموعه پنبه‌ریز با اشاره به تحولاتی که از بدنه سازمان مادر آغاز شده و پنبه‌ریز به عنوان بزرگ‌ترین زیرمجموعه پلیمر بوشهر به آن پیوسته است، گفت: «تغییر، مهمترین لازمه هر مجموعه‌ای است. مجموعه‌ای در طول دهه‌ها موفق خواهد بود که پابه‌پای جامعه رشد کند، منعطف باشد و بتواند با تغییر سلیقه و ذائقه جامعه، خود را منطبق کند؛ نیاز هر روز مصرف‌کننده خود را درک کند و تمام سعی و کوشش خود را در راستای پاسخ به آن به کار گیرد. پنبه‌ریز اولین تولیدکننده انواع پوشک کامل و نوار بالدار نازک در ایران است که طی‌سال‌ها فعالیت محصولات دیگری نیز به سبد محصولی‌اش اضافه شده است. باعث افتخار ماست که سهم بزرگی از بازار محصولات بهداشتی زنان در کشور را داریم و توانسته‌ایم با جلب اعتماد مصرف‌کنندگان پنبه‌ریز در راستای نیازهایشان قدم برداریم. و امروز به پشتوانه تحقیقات اصولی و بررسی‌های فراوان به این نتیجه رسیدیم که نیاز به تغییراتی آگاهانه داریم تا بتوانیم در کنار به ارمغان آوردن احساس رضایت بیشتر برای مصرف‌کنندگان وفادارمان پاسخی به نیازهای نسل جوان مصرف‌کنندگان نیز باشیم.»

گفتنی است مجموعه پنیه‌ریز بیش از سه دهه است که در حوزه تولید محصولات سلولزی و بهداشتی مشغول به فعالیت است و همواره سعی کرده با گروه محصولات بهداشتی خود نیاز خانواده‌های ایرانی را به کالاهای بهداشتی تأمین کند. این مجموعه با رویکرد خاصی که از روز اول نسبت به مسائل بانوان داشت توانست به یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان محصولات بهداشتی بانوان با تولید انواع نوار و پد بهداشتی در کشور تبدیل شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ماناپیام

ماناپیام شرکت تخصصی مشاوره روابط‏ عمومی در ایران است که به روزترین خدمات را در زمینه روابط ‏عمومی و ارتباطات ارائه می‏دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی