اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980419383917599

چگونه دادگاه تجدید نظر رای را تغییر می‌دهد؟

کد: 13980419383917599

http://bit.ly/2lbgJog

، تهران , (اخبار رسمی): شکستن رای در دادگاه تجدیدنظر هدف اصلی بیشتر افرادی است که اقدام به تقدیم دادخواست تجدیدنظر می‌کنند. ممکن است در دادگاه تجدید نظر رای صادر شده تغییر کند.

چگونه دادگاه تجدید نظر رای را تغییر می دهد؟
چگونه دادگاه تجدید نظر رای را تغییر می‌دهد؟

احتمال شکستن رای در دادگاه تجدید نظر 10 درصد است

تجدیدنظر مرحله‌ی ثانویه‌ی رسیدگی به دعاوی در دادگاه‌ها و مراجع قضایی است. مطابق قانون پس از صدور رای دادگاه بدوی چنانچه محکوم علیه نسبت به حکم صادره اعتراض داشته باشد می‌تواند شکایت خود را در قالب دادخواست تجدیدنظر طرح کند. مراجع قضایی موظف هستند به این درخواست رسیدگی کرده و اقدامات لازم را صورت دهند.

بر اساس آماری که رئیس کل دادگستری استان تهران در مصاحبه‌ای ارائه داده است، احتمال شکستن رای در دادگاه تجدید نظر، 10 درصد است. این میزان اگرچه از جهت کیفیت رسیدگی‌های قضایی آمار قابل توجهی است، اما از منظر دادخواست دهنده که به دنبال احقاق حق خود و شکسته شدن رای صادره است، رقم بالایی به حساب نمی‌آید.

از همین رو استفاده از توانمندی‌های وکلای متخصص و باتجربه در خصوص نقض آراء در مرحله‌ی تجدیدنظر است می‌تواند شانس افراد را برای قرار گرفتن میان ده درصد مذکور افزایش دهد. پیگیری‌ها، توانایی علمی و تجربه‌ی وکیل یا مشاور حقوقی در برخورد با چنین پرونده‌هایی از عوامل موثر در شکسته شدن رای است.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت دادسان علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر، دریافت رزومه و قیمت چندین وکیل متخصص در زمینه مورد نظر خود را به صورت رایگان دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دادسان

دادسان سامانه ای است که به مردم وکیل متخصص و متناسب با پرونده خود را پیشنهاد می دهد. همچنین با پیگیری به موقع شرایطی را فراهم می سازد تا افراد با خیالی راحت شاهد پیشرفت پرونده خود باشند. https://www.DADSUN.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون