اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804263863310588

اعلام قیمت فروش انواع روغن نارگیل اصل

کد: 139804263863310588

http://bit.ly/2SqErcM

، بهشهر , (اخبار رسمی): چگونه می‌توان روغن نارگیل اصل را از تقلبی تشخیص داد؟ انواع روغن‌های گیاهی در بازرگانی توسکا تولید و با قیمت ارزان به فروش می‌رسد. روغن نارگیل نیز یکی از روغن‌های عرضه شده در سایت بازار روغن بنفشه است.

اعلام قیمت فروش انواع روغن نارگیل اصلی
اعلام قیمت فروش انواع روغن نارگیل اصل

روغن نارگیل اصلی چگونه تولید می‌شود؟

روغن نارگیل اصلی از گوشت میوه نارگیل تولید می‌شود. البته در ایران با توجه به عدم کشت این میوه باید واردات انجام شود. از اینر و میوه نارگیل به صورت پودر خشک از کشورهای آسیای شرقی و آفریقایی به کشور وارد می‌شود.

برای تهیه و تولید روغن نارگیل باید از روش فشار استفاده کرد زیرا میوه نارگیل سرشار از روغن‌های اشباع و غیراشباع است. روش تولید این روغن در سراسر کشور یکی است و تنها گزینه مهم روش تصفیه و فیلتر کردن روغن نارگیل است.

به صورت صنعتی با توجه به ذائقه مشتری فیلترهای گوناگون شیمیایی و مکانیکی استفاده می‌شود تا از بو و ذرات آن کاسته شود. ولی بهترین روغن و به اصطلاح روغن نارگیل ارگانیک به روغنی گفته می‌شود که در زمان تولید و تصفیه به هیچ وجه مواد شیمیایی مشارکت نداشته باشد.

روش تشخیص روغن نارگیل اصلی از تقلبی

در سراسر دنیا همیشه افراد سودجویی وجود دارند که برای جلب منفعت به دنبال ارزان سازی محصول خود هستند که به آن جنس تقلبی گفته می‌شود.

روغن نارگیل هم با توجه به گرایش شدید مردم به آن برای مصارف آرایشی و خوراکی از این امر مثتثنی نیست. به صورت کلی برای خرید مطمئن هر محصولی دو راه وجود دارد: یکی اطمینان از فروشنده و تولید کننده محصول است و دیگری تشخیص اصل بودن روغن نارگیل توسط خود فرد. روغن نارگیل یک روغن اشباع شده است و در دمای زیر 24 درجه سانتی گراد دارای حالت جامد و سفید رنگ مانند برف است.

این روغن در حالت مایع کاملا صاف و عاری از ذرات جامد است. بوی روغن نارگیل همانند بوی خوش میوه آن است. قیمت روغن نارگیل نباید کمتر از قیمت پودر نارگیل به همان وزن باشد.

روغن نارگیل یک ضد آفتاب طبیعی

طبیعی بودن یک محصول برای خیلی از افراد بسیار پسندیده بوده و مهم است. زیرا با گذر زمان مردم متوجه شده‌اند که مواد شیمیایی علاوه بر خواصی که دارد می‌تواند عارضه‌های مختلفی نیز داشته باشد. از این رو در زمان حاضر گرایش مردم مخصوصا خانم‌ها به استفاده از مواد طبیعی برای سلامت پوست و مو خود بیشتر از گذشته نچندان دور گشته است.

طبق منابع علمی، روغن نارگیل دارای SPF-8 است و می‌تواند از آفتاب سوختگی به عنوان یه ماده طبیعی جلوگیری کند و با در صورتی که بر اثر آفتاب دچار تیرگی پوست شد با مصرف مداوم این روغن که یکی منبع غنی آنتی اکسیدان است بتوان پوست خود را شفاف و زیبا کرد.

چه روغنی برای مصارف خوراکی مناسب است؟

روغنی که در آشپزی مورد استفاده قرار می‌گیرد باید با روش پخت و نوع غذا تناسب داشته باشد. به صورت کلی برای شناسایی روغن‌های خوراکی، سه پارامتر مورد بقررسی قرار می‌گیرد. طعم، اشباع بودن یا نبودن و نقطه حرارت دود. 

برخی از روغن‌ها از نظر طعم بی مزه هستند برای همین می‌توان در اکثر غذاها مورد استفاده قرار گیرند ولی برخی دیگر مانند روغن نارگیل و روغن کنجد با توجه به طعم خوبی که دارند بهتر است به عنوان چاشنی و طعم دهنده استفاده شوند.

هر روغنی یک آستانه حرارتی دارد که بالاتر از آن می‌سوزد و غیر قابل استفاده می‌شود. میزان غلظت روغن هم که به آن مقدار اشباع گویند برای آشپزی مهم است و هرچه روغن غلیظ‌تر باشد بیشتر دوام دارد. روغن نارگیل برخلاف اکثر روغن‌ها که در دمای اتاق مایع هستند جامد است.

آیا قیمت روغن نارگیل خوراکی ارزان‌تر از نوع موضعی است؟

در بازار انواع مختلفی از روغن نارگیل وجود دارد که می‌تواند تصفیه شده و تصفیه نشده یا موضعی و خوراکی باشد. قیمت روغن نارگیل خوراکی از نوع موضعی آن گرانتر است زیرا دارای کیفیت بالاتری است. بطور قطع بهترین نوع روغن نارگیل آن است که به روش پرس سرد و از میوه نارگیل تهیه شده باشد و از حلال شیمیایی برای تصفیه آن استفاده نشده باشد.

بهترین راه تصفیه این روغن روش مکانیکی است تا ذرات اصلی این روغن حفظ شود و از خاصیت آن کم نشود. اگر روغن نارگیل خوراکی تهیه شود برای مصارف درمانی و آرایشی نیز با خیال راحتتری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علاقه مندان برای خرید این محصول و روغن‌های دیگر گیاهی می‌توانند به سایت بازرگنی توسکا به نشانی violetoil.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]