اطلاعات تماس
  • 031-32121*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804283866312536

هاب اصفهان به همراه استارتاپ‌های عضو شتابدهنده خود در الکامپ 98 حضور دارد

کد: 139804283866312536

http://bit.ly/2Ssv5gH

، اصفهان , (اخبار رسمی): شرکت هاب اصفهان، شرکتی متشکل از همراه اول، دانشگاه صنعتی اصفهان، شهرک علمی تحقیقات و صندوق پژوهش فناوری استان اصفهان؛ در الکامپ 98 که از تاریخ 27 تا 30 تیر ماه برگزار می‌شود، حضور دارد.

هاب اصفهان به همراه استارتاپ‌های عضو شتابدهنده خود در الکامپ 98 حضور دارد
هاب اصفهان به همراه استارتاپ‌های عضو شتابدهنده خود در الکامپ 98 حضور دارد

بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ تیر ماه ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

هاب اصفهان، شرکتی متشکل از همراه اول، دانشگاه صنعتی اصفهان، شهرک علمی تحقیقات و صندوق پژوهش فناوری استان اصفهان است که در دو حوز توسعه کارآفرین کسب و کارهای نوپا و خدمات ارزش افزوده تلفن همراه کار می‌کند و اکنون این شرکت در ارگ عظیم جهان نما در اصفهان مستقر است.

محمد آکوچکیان، مدیر توسعه کارآفرینی «هاب اصفهان» که امسال در نمایشگاه الکامپ 98 و در سالن خلیج فارس حضور دارد در خصوص مهمترین دستاورد هاب اصفهان تاکنون گفت: این شرکت در سال گذشته توانسته سه رویداد مهم و خوب را در حوزه کسب و کارهای نوپا، در حوزه بازی سازی و تولید محتوا برگزار کند که نتیجه و خروجی این رویدادها، حضور 12 استارتاپ در فضای شتابدهنده هاب اصفهان بوده است.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه برنامه‌های آتی این مجموعه چیست، گفت: تیم‌هایی که در مرحله اول پیش شتابدهی جذب شدند، به زودی آماده خواهند شد تا بتوانند به عنوان یکی از 5 تیم نهایی وارد سیکل اول شتابدهی شوند و بتوانند با موفقیت راه خود را پیش ببرند. سیکل دوم پیش شتابدهی نیز به زودی بعد از سیکل اول شروع خواهد شد.

آکوچکیان در ادامه افزود: هاب اصفهان در ادامه رویدادهای برگزار شده اخیر خود، در آینده نیز رویدادهایی تخصصی‌تر در حوزه‌های ماموریت هاب برگزار خواهد کرد.

مدیر توسعه کارآفرین هاب اصفهان با اشاره به این که هاب اصفهان یکی از مهم‌ترین هاب‌های همراه اول در اصفهان است گفت:  هدف این مجموعه از شرکت در الکامپ 98 این بوده که بتوانیم دستاوردهای مجموعه را معرفی کنیم. اتفاقی که در این نمایشگاه تاکنون افتاده، این است که شرکت‌های عضو شتابدهنده نیز همراه هاب اصفهان در نمایشگاه حضور دارند؛ بنابراین این استارتاپ‌ها فرصت دارند، اولین مرحله معرفی خود را در نمایشگاه انجام دهند.

تیم‌های حاضر در شتابدهنده هاب اصفهان شامل زیماتک، تولیدکننده بازی‌های کمک درمانی برای اختلال‌های کودکان است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فعالیت می‌کنند.

تیم گیم تیوب، دیگر تیم فعال در این شتابدهنده است که زیرساخت توزیع و جمع‌آوری اطلاعات برای بازی‌های رایانه‌ای و درآمدزایی برای آنها را برعهده دارد.

فیچر فیکس، که تیمی برای آموزش تعمیر ابزارآلات و همچنین فروش قطعات تعمیراتی است از دیگر تیم‌های این مجموعه است.

دیگر تیم هاب اصفهان، تیم آریو است که تولید بازی‌های چند نفره و تقویت ذهن را انجام می‌دهد.

تیم متین، تولیدکننده زیرساخت‌های توزیع محتوا در بستر وب و تلفن همراه؛ تیم اسیست‌آن، ارائه دهنده خدمات آموزش دانشجو به دانشجو و ویرا ورک که بستری برای اجاره کردن فضا در کافی شاپ‌ها برای کار تیمی و برگزاری جلسات است، از دیگر استارتاپ‌های حاضر در شتابدهنده هاب اصفهان هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت‌های هاب اصفهان می‌توانند به سایت isfahanhub.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هاب اصفهان

ماموریت ما در حوزه شتابدهنده، حمایت و سرعت بخشیدن به رشد و تجاری سازی استارتاپ ها در حوزه IT و Telecom و ایفای نقش تجمیع کنندگی در حوزه خدمات ارزش افزوده و تجمیع محتوا و سرویسهای ارزش افزوده (VAS) در راستای ارائه بر بستر همراه اول

اطلاعات تماس
  • 031-32121*****
[نمایش اطلاعات]