اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805043889110588

خرید مستقیم روغن نارگیل اصل

کد: 139805043889110588

http://bit.ly/2YvN37o

، بهشهر , (اخبار رسمی): خرید روغن نارگیل اصل اگر به صورت مستقیم از تولید کننده انجام شود می‌تواند با قیمت ارزان‌تری تمام شود زیرا در بازار روغن‌های گیاهی همیشه واسطه‌ها هستند که موجب بالارفتن ارزش یک محصول می‌شوند.

خرید مستقیم روغن نارگیل اصل
خرید مستقیم روغن نارگیل اصل

وقتی یک محصول مانند روغن نارگیل اصل به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری می‌شود قیمت آن بصرفه بوده و می‌توان نسبت به کیفیت ان مطمئن بود.

شاید فروش مستقیم به مشتری روش بهتری باشد زیرا صحبت با وی باعث برطرف شدن مشکلات و بالا رفتن کیفیت می‌شود.

روغن نارگیل تصفیه شده چیست؟

روغن نارگیل اصل هم مانند روغن‌های دیگر گیاهی که از دانه یا میوه گیاه تهیه می‌شود حاوی مواد جامد ریزی است که بیشتر موجب بوی آن گیاه شده و دارای مواد مغذی هستند.

برخی از مردم به واسطه سلیقه خاصی که دارند بوی روغن نارگیل یا مثلا روغن کنجد را دوست ندارند مخصوصا در هنگام آشپزی. برای همین شرکت‌های تولید کننده روغن‌های گیاهی برای احترام گذاشتن به ذائقه مشتری اقدام به تصفیه روغن نارگیل کرده و مواد جامد ریز را فیلتر کرده‌اند.

روغن نارگیل تصفیه شده بهتر است یا بکر؟

با تصفیه روغن نارگیل بسیاری از مود مغذی این روغن فیلتر شده و باعث فقیر شدن این محصول می‌شود. یکی دیگر از ایرادهای تصفیه روغن نارگیل، استفاده از مواد شیمیایی برای جدا کردن مواد جامد است که باعث می‌شود این روغن از حالت ارگانیک خارج شود.

حد اقل برای مصارف آرایشی و تقویت پوست و مو بهتر است از روغن نارگیل تصفیه نشده که همان بکر است، استفاده شود.

روغن نارگیل ارگانیک به چه روغنی گفته می‌شود؟

علت اینکه بیشتر مردم دنبال محصولات ارگانیک هستند بالا رفتن معلومات آنها است. بیماری‌های گوناگونی مانند انواع سرطان‌ها در عصر حاضر بیداد می‌کند.

برخی از طبیبان مخصوصا آن ها که در زمینه طب سنتی و گیاهی فعالیت دارند معتقد هستند علت اصلی این بیماری‌ها روش زندگی است که شامل تغذیه، خواب و تحرک است.

در بیشتر کشورهای دنیا مواد غذایی ارگانیک و طبیعی دارای لیبل هستند و حتی گرانتر از نوع غیر ارگانیک قیمت گذاری می‌شوند. به هر حال به محصولی ارگانیک می‌گویند که در حین فرایند تولید آن از هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نشده باشد.

آیا روغن نارگیل صنعتی مناسب است؟

برای تولید روغن نارگیل به صورت طبیعی نباید از مواد شیمیایی استفاده کرد. در مراحل تولید روغن نارگیل صنعتی در مرحله تصفیه این روغن ممکن است از حلال شیمیایی استفاده شود و همین امر ارگانیک بودن آن را کنسل می‌کند.

در کارگاه‌های تولید روغن نارگیل ارگانیک برای تصفیه از فیلتر مکانیکی استفاده می‌کنند که فقط مواد جامد غیر ضروری را تصفیه می‌کند و طعم این روغن حفظ می‌شود.

برای استفاده در زیبایی پوست و مو بهتر است از نوع ارگانیک روغن نارگیل استفاده شود که حاوی تمام مواد مفید و مغذی این محصول است و در زیبایی پوست و مو اثر بسزایی دارد.

قیمت روغن نارگیل چگونه تعیین می‌شود؟

به علت وارداتی بودن پودر نارگیل برای تولید روغن آن، قیمت روغن نارگیل با توجه به قیمت ارز تعیین می‌شود و با نوسانات ارز قیمت این محصول نیز دچار تغییر می‌شود.

علاقه مندان به خرید روغن‌های گیاهی مانند روغن نارگیل اصل یا روغن بنفشه می‌توانند به سایت بازار روغن بنفشه به آدرس violetoil.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | سلامت و زیبایی