کد: 139805053889812632

محصول تازه استدیو طراحی سیاد رونمایی شد

ارائه آموزش حرفه‌ای نرم افزار سینما فوردی به بازار دنیای سه بعدی

کد: 139805053889812632

http://bit.ly/2SJm3MA

، (اخبار رسمی): محصول تازه استدیو طراحی سیاد با نام آموزش طراحی پوسترهای فانتزی در سینما فوردی در پایگاه استدیو طراحی سیاد رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه آموزش حرفه ای نرم افزار سینما فوردی به بازار  دنیای سه بعدی
دوره آموزش طراحی پوسترهای تبلیغاتی سه بعدی

به گزارش روابط عمومی استدیو طراحی سیاد، پایگاه استدیو طراحی سیاد میزبان رونمایی از آموزش حرفه‌ای نرم افزار سینما فوردی، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه آموزش سه بعدی سازی و طراحی پوستر  ارائه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر پروژه محور بودن و مختص حوزه طراحی پوستر بودن را ارائه کند تا این خدمت تازه یادگیری سریع و حرفه‌ای نرم افزار را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، آموزش حرفه‌ای نرم افزار سینما فوردی دارای محاسنی است که بر اساس نیازهای بازار طراحی پوستر و پروژه ممحور است و می‌تواند باعث رشد مخاطب در حوزه طراحی شود.

حسین نوری مدیرعامل استدیو طراحی سیاد، تولید این محصول را نتیجه ماه‌ها کار در این مجموعه دانست و گفت: «پروژه‌های ساخته شده در این پکیج و برای تولید این محصول از سال قبل آغاز و امسال آماده رونمایی شد.»

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 5 مرداد ماه اعلام و ادامه داد: «امیدوار است این محصول که در سایت استدیو طراحی سیاد قرار داده شده، گوشه‌ای از نیاز بازار در زمینه طراحی سه بعدی را مرتفع سازد.»

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت استدیو طراحی سیاد به آدرس seeyad.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استدیو طراحی سیاد

سیاد مرکز آموزش های فارسی زبان در زمینه طراحی است. همانطور که میدانید طراحی حوزه وسیعی دارد و در یک تعریف کلی می توان گفت "طراحی حل مسئله هست". این مسئله می تواند چگونگی رساندن یک پیغام باشد(طراحی گرافیک-موشن دیزان و ...) می تواند چگونگی ساخت یک وسیله کاربردی باشد(طراحی صنعتی) چگونگی تعریف اصولی فضا و مکان برای کاربردی های خاص باشد (طراحی معماری) و در کل هر مسئله ای که احتیاج به حل داشته باشد یک شاخه دیزاین برای حل آن مسئله تعریف می شود.در سیاد به طور اختصاصی به مباحث طراحی خواهیم پرداخت و سعی داریم این وب سایت بتواند پایگاه مناسبی برای فارسی زبانان در این زمینه شود.

منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | رسانه‌ها