اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805053891512636

پرداخت کلیه قبوض آب، برق، گاز، تلفن و موبایل

قبوض خود را آسان‌تر پرداخت کنید

کد: 139805053891512636

http://bit.ly/2SI7qJe

، تهران , (اخبار رسمی): پرداخت قبض‌های خدماتی یکی از دغدغه‌های همیشگی است. هر ماه انواع قبض آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه با مهلت پرداخت متفاوت دریافت می‌شود که عدم پرداخت به موقع آنها موجب اخطار و یا حتی قطع شدن اشتراک می‌شود.

قبوض خود را آسان‌تر پرداخت کنید
قبوض خود را آسان‌تر پرداخت کنید
قبوض خود را آسان‌تر پرداخت کنید
قبوض خود را آسان‌تر پرداخت کنید

تا قبل از ظهور روش‌های الکترونیک پرداخت قبض، تنها روش پرداخت قبض از طریق مراجعه حضوری به بانک بود که باعث ایجاد صف‌های طولانی می‌شد. اما در حال حاضر با وجود انواع روش‌های پرداخت، پرداخت قبض بسیار آسان شده است. هرچند در برخی مواقع و به دلیل عدم آگاهی کاربران از روش‌های مطمئن پرداخت، اینگونه پرداخت‌ها منجر به سواستفاده از اطلاعات حساب بانکی می‌شود.

استفاده از یک روش مناسب و مطمئن برای پرداخت کلیه قبض‌ها و ثبت اطلاعات پرداخت به افراد کمک می‌کند تا با نظم بیشتری داشته باشد و با خیالی آسوده قبض‌های خود را پرداخت کند.

روش‌های مختلفی مثل استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت، تلفن بانک، درگاه‌های اینترنتی، کدهای USSD برای پرداخت قبض وجود دارد که شاید اغلب این روش‌ها امتحان شده باشد و معایب و مزایای هر یک هم برای افراد مشخص باشد اما در ادامه یکی از بهترین روش‌ها بررسی شده است.

پرداخت قبض آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه با اپلیکیشن کارپرداز

یکی از روش‌های استعلام بدهی و پرداخت قبض خدماتی استفاده از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های موبایلی است. اپلیکیشن کارپرداز با امکان اسکن بارکد قبض، پرداخت قبض را آسان‌تر کرده است. با لمس بارکدخوان و گرفتن دوربین روی قسمت بارکد قبض آب، برق، گاز و ... شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض به طور خودکار در برنامه وارد می‌شود و پس از آن به راحتی می‌توان قبض خود را پرداخت کرد..

کارپرداز برنامه‌ای جامع و کار راه انداز

علاوه بر امکان پرداخت قبض با برنامه کارپرداز می‌توان جریمه رانندگی و یا عوارض شهرداری (عوارض خودرو) را استعلام و پرداخت کرد. سایر ویژگی‌های کارپرداز در ادامه آمده است:

  • خدمات خودرو: خرید طرح ترافیک، استعلام خلافی خودرو، استعلام معاینه فنی خودرو، نوبت دهی معاینه فنی، نقشه مراکز معاینه فنی و …
  • خدمات موبایلی: استعلام رجیستری گوشی، استعلام قیمت گوشی کارکرده، استعلام قیمت سیم کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت
  • خدمات استعلام: خدماتی چون استعلام سوابق بیمه، استعلام سهام عدالت، استعلام ممنوع الخروجی، استعلام مرسولات پستی، استعلام صحت کد ملی و...

همچنین نرخ ارز و طلا، نمایش تاریخ و آب و هوا از جمله دیگر امکانات این برنامه است. از دیگر ویژگی‌های این برنامه مفید و کاربردی امکان طرح سوال و پاسخگویی از سوی کارشناس است. همچنین می‌توان با جستجو در میان پرسش و پاسخ‌های قبلی کاربران برنامه، به جواب سوالات خود رسید.

برنامه کارپرداز با تهیه وبسایتی با همین نام به اطلاع رسانی در خصوص انواع وام، وام ازدواج، هدیه ازدواج، سوابق بیمه، طرح ترافیک، معاینه فنی، سهام عدالت، یارانه و ... پرداخته است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و دانلود مستقیم آخرین نسخه این برنامه می‌توانند به سایت کارپرداز به نشانی  kaarpardaz.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارپرداز

شرکت توسعه ارتباطات وادى رایمندان (وادا) در مهرماه سال ۱۳۹۰، با هدف ارایه خدمات ارزش افزوده متنى، صوتى و چندرسانه‌اى بر بستر تلفن ثابت و تلفن همراه و وب تأسیس شد. هدف شرکت وادا ارائه خدمات مختلف به مردم بر بسترهاى رسانه‌اى دیجیتال با تمرکز به خلق تجربه‌هاى ناب کاربرى مى‌باشد.

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]