اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805083902812500

آسان‌ترین سیستم رزرو بلیط هواپیما کدام است؟

کد: 139805083902812500

http://bit.ly/2SUKIxr

، تهران , (اخبار رسمی): همواره یکی از دغدغه‌های مسافرانی که قصد خرید بلیط اینترنتی هواپیما را داردند آسانی و راحتی در سیستم رزرو بلیط است که بدون نیاز به ثبت نام در سایت بتوانند بلیط خود را بخرند.

آسان‌ترین سیستم رزرو بلیط هواپیما کدام است ؟
آسان‌ترین سیستم رزرو بلیط هواپیما کدام است؟

در میان شرکت‌های مسافرتی که وجود دارد تعدادی از انها جزء آژانس‌هایی هستند که راحت و آسان می‌توان از آنها بلیط خرید. اما دیگر دغدغه مسافران ارزان بودن مسیرهایی مانند استانبول و گرجستان است که بتوانند در هزینه سفر خود صرفه جویی کنند.

بلیط استانبول همواره جزء بلیط‌های پر فروش در بین آژانس‌های مسافرتی است و هر ساله مسافران زیادی به این مقصد سفر می‌کنند.

در سال‌های اخیر بلیط گرجستان نیز از آن دسته بلیط‌های ارزان و پر تقاضا است که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. سفر به کشور گرجستان و خرید بلیط گرجستان نیز از دیگر موارد مهم است که به ان توجه می‌شود.

اما علاوه بر آسانی و ارزان بودن بلیط هواپیما فاکتور دیگری هم وجود دارد که باید آن را در نظر داشت. اعتبار و سابقه آژانس هواپیمایی که قرار است بلیط خود را از آن خرید، نیز مهم است .

سه نکته مهم جهت خرید امن اینترنتی

  • اطلاعات شخصی را در سایت‌ها نباید ثبت کرد

 اطلاعاتی از جمله رمز دوم کارت، CVV2 و تاریخ انقضا را نباید در هیچ سایتی ذخیره کرد. حتی اگر فردی در حال وارد کردن این اطلاعات در سایت بانک باشد و مرورگر درخواست ذخیره داشته باشد نباید این کار انجام شود. زیرا به مرور زمان نگهداری این اطلاعات در مرورگر دردسرساز خواهد شد.

  • درگاه بانک را چک کنید

هنگام پرداخت اینترنتی فرد به یک درگاه پرداخت بانکی متصل خواهد شد، اما باید مطمئن شد که آیا درگاه بانک واقعی است؟ برای اطمینان از این مورد باید دقت کرد در ابتدای آدرس درگاه HTTPS وجود داشته باشد و دوم آدرس درگاه بانک را چک کرد.

  • پس از پرداخت حساب بانکی چک شود

بهتر است پس از انجام خرید آنلاین حساب بانکی را بررسی کرد تا از میزان مبلغ پرداختی اطمینان حاصل شود. این مورد نسبت به موارد قبل خیلی به امنیت ربط ندارد اما رعایت کردن آن باعث می‌شود که کاربر از تکمیل فرآیند خرید اطمینان پیدا کند.

آژانس‌های زیادی در کشور وجود دارند اما تعداد کمی هستند که به طور کامل قیمت و امنیت سفر را تضمین می‌کنند و امکان کنسلی بلیط هواپیما را برای مسافر مهیا می‌سازند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیط هواپیما در سه مرحله ساده می‌توانند به سایت شرکت مسافرتی و گردشگری آنیل پرواز به ادرس anilparvaz.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آنیل پرواز

کامل ترین سیستم رزرواسیون پروازهای داخلی و خارجی طرف قرارداد با کلیه ایرلاینهای معتبر جهان و همچنین رزرو هتل در ایران و سراسر جهان با بیش از ۱۵۰ هزار هتل اخذ ویزای اکثر کشورهای جهان و برگزاری تورهای داخلی و خارجی/ برگزار کننده تورهای انفرادی و گروهی اروپا /آماده همکاری با شرکتها و ارگانهای دولتی و غیر دولتی ..

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح