اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805143924510588

روش تولید روغن خراطین و لیست قیمت آن

کد: 139805143924510588

http://bit.ly/2KwCKIv

، بهشهر , (اخبار رسمی): روش‌های مختلفی برای تولید روغن‌های درمانی مانند روغن خراطین وجود دارد که به روش سرد و گرم مشهور است. نوع روش تولیدی بر روی لیست قیمت این روغن‌ها تاثیر گذار است و از نظر کیفیت هم در عمل تفاوت‌هایی مشاهده می‌شود.

روش تولید روغن خراطین و لیست قیمت آن
روش تولید روغن خراطین و لیست قیمت آن

روش تولید روغن خراطین در خانه چیست؟

برای تولید روغن خراطین در خانه کافی است خراطین را به نسبت 1 به دو (یک کیلو خراطین و 2 کیلو روغن زیتون) در روغن زیتون در ظرف شیشه‌ای یا پلاستیکی ریخته و به مدت 15 روز در معرض نور مستقیم خورشید قرار داد و سپس آن را صاف و استفاده کرد. 

نکته: خراطین که نوعی کرم خاکی است باید آسیاب و درون روغن ریخته شود.

نکته: می‌توان از میخک و جوز هندی هم به عنوان تقویت کننده روغن استفاده کرد و به همراه خراطین درون روغن زیتون ریخت.

روش سرد و گرم تولید روغن‌های درمانی چگونه است؟

برای تولید روغن‌های گیاهی و درمانی روش سرد و گرم وجود دارد:

  • روش سرد

گیاه یا ماده مورد نظر را به مدت یک ماه درون روغن پایه ریخته و بعد از این مدت صاف کرده و استعمال کرد. بهتر است هفته‌ای دو تا سه بار روغن حاوی گیاه با قاشق چوبی هم زده شود.

  • روش گرم

روغن پایه و گیاه مورد نظر را درون یک ظرف استیل ریخته و به روش بن ماری دو تا سه ساعت حرارت باید داد و هم زد و سپس صاف و استعمال کرد.

نکته: بهتر است برای تولید روغن‌های درمانی از هر دو روش باهم استفاده کرد تا روغن مرغوب تری بدست آید.

روغن خراطین چقدر باید روی پوست بماند؟

اگر از روغن خراطین به عنوان رفع چین چروک استفاده می‌شود بهتر است شب‌ها قبل از خواب روی پوست مالید و بعد از دو تا سه ساعت شست.

ولی اگر برای حجیم کردن عضله خاصی استفاده می‌شود باید بعد از ماساژ عضو مورد نظر روغن خراطین را مالیده و روی آن پارچه خنک گذاشت تا جذب عضو شود و نیازی به شستشوی سریع نیست.

قیمت روغن خراطین چقدر است؟

نوسانات قیمت کرم خراطین بسیار زیاد بوده و از سال گذشته تا کنون دو برابر شده است. اگر تولید کننده بخواهد روغن با کیفیتی تولید کند و نسبت یک به دو برای کرم خراطین و روغن زیتون را رعایت کند هزینه تمام شده این روغن بالا است.

علاقه مندان به خرید روغن خراطین اصل می‌توانند به فروشگاه اینترنتی محصولات توسکا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی