اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805153930212766

برگزاری اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار در اصفهان

شرکت توسعه و تجارت رهنج از غرفه داران نمایشگاه شد

کد: 139805153930212766

http://bit.ly/2Kjlu9F

، اصفهان , (اخبار رسمی): فعالان حوزه مدیریت با حضور در نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و مدیریت کسب و کار در اصفهان دستاوردها و توانمندی‌های خود را به علاقمندان ارائه می‌کنند.

شرکت توسعه و تجارت رهنج از غرفه داران نمایشگاه شد.
شرکت توسعه و تجارت رهنج از غرفه داران نمایشگاه شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و تجارت رهنج، نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و مدیریت کسب و کار در اصفهان با حضور ده‌ها مجموعه و شرکت فعال در حوزه مدیریت از ۱۶ تا ۱۹ مردادماه در نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می‌شود.

 مدیرعامل شرکت توسعه و تجارت رهنج با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: «نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و مدیریت کسب و کار هر سال یکبار با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه حوزه مدیریت به علاقمندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.»

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: «با توجه به اینکه مرکز توسعه کسب و کار رهنج در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی گرافیک و چاپ مشغول به کار است، همچنین با هدف جذب و شناسایی مشتریان جدید و همچنین معرفی محصولات و ارائه خدمات نوین به بخش بزرگتری از همشهریان عزیز وارد نمایشگاه شده است.»

مدیرعامل شرکت توسعه و تجارت رهنج به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: «در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.»

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: «غرفه شرکت توسعه و تجارت رهنج به نشانی A66,A65 و B39 در  کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رهنج به ادرس rahanj.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز توسعه کسب و کار رهنج

پس از گذشت بیش از ۱۲ سال از تاسیس مرکز توسعه کسب و کار رسانه هنر نقش جهان (رهنج) فعالیت این مجموعه در سه بخش طراحی و چاپ، آگهی و تبلیغات و همچنین در زمینه IT وسعت می یابد. نیروهای مجرب و کار آزموده، مدیریت کارآمد و حرفه ای و همچنین ایده های ناب و بکر باعث شده است که مجموعه رهنج تبدیل به یک برند مهم در حوزه های فعالیت خود بشود. وجود ساختار های مناسب ارتباط با مشتری باعث شده است که مشتریان پرشمار این مجموعه با رضایت کامل از خدمات مرکز توسعه کسب و کار رهنج استفاده نموده و این مجموعه را به اطرافیان خود پیشنهاد دهند. مجموعه رهنج از بسیاری از مشتریان خود تقدیر نامه و گواهی حسن انجام کار دریافت نموده است که این مسئله گواه فعالیت بی دریغ این مجموعه است. ساختار فعالیت این مجموعه بر پایه ی ایده ها و افکار نوین و خلاق بنا شده است که با استفاده از روش های نو و جدید امکان رفع نیاز های مشتریان وجود داشته باشد و به صاحبان مشاغل در رشد و توسعه کسب و کارشان کمک شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]