اطلاعات تماس
  • 02191001664 091975*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805203945511445

ارائه نسخه ۱۳.۵ راهکار نرم‌افزاری نماگشت به بازار آژانس‌های گردشگری

کد: 139805203945511445

http://bit.ly/3233C95

، تهران , (اخبار رسمی): به روز رسانی تازه شرکت طرح و توسعه پردازش همکاران با نام نسخه ۱۳.۵، راهکار نرم‌افزاری نماگشت در تاریخ ۲۰ مردادماه ۱۳۹۸ هم زمان با عید غدیر خم رونمایی شد.

ارائه نسخه ۱۳.۵ راهکار نرم‌افزاری نماگشت به بازار  آژانس‌های گردشگری
نماگشت، اولین ارائه کننده راهکاری نرم‌افزاری ابری مختص صنعت گردشگری

امیر خانی مدیر عامل پردازش همکاران زمان عرضه این به‌روزرسانی را از هفته دوم شهریور ماه اعلام کرد، وی ابراز امیدواری کرد که تا انتهای شهریور همه مشتریان نماگشت به به روزرسانی جدید مجهز شوند

هم زمان با عید مبارک غدیر خم، رونمایی از جدیدترین به روزرسانی راهکار نرم افزاری نماگشت (نسخه ۱۳.۵) صورت گرفت.

این به روز رسانی جدید براساس نیازسنجی مشتریان، کاربران و بازار توانسته است ویژگی‌های تازه‌ای نظیر تغییرات گسترده در رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) نرم‌افزار (به خصوص در زمینه بازطراحی فرم ثبت قرارداد جدید بند ب)، اجرای الزامات جدید مالی و مالیاتی بر اساس آخرین تغییرات این حوزه، افزودن گزارشات مدیریتی, نمایش تابلو نرخ ارز روزانه و ده‌ها تغییر و بهبود دیگر را به منظور سهولت هر چه بیشتر کاربری، ارائه کند. نسخه جدید نماگشت بر این هدف استوار است تا سهولت در تجربه‌ی کاربری، سطح رضایت مشتری و سرعت عملکرد فرآیندها را در آژانس‌های گردشگری ارتقا بخشد. 

نسخه ۱۳.۵ راهکار نرم‌افزاری نماگشت با بهینه سازی فرآیندهای اصلی خود نه تنها موجب افزایش ۱.۵ برابری سرعت عملکرد پرسنل آژانسی می‌شود بلکه استقرار این راهکار نرم افزاری در آژانس‌ها را ساده‌تر و استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند.

امیر خانی مدیر عامل طرح و توسعه پردازش همکاران، ارائه این به روزرسانی را نتیجه بیش از ۱۲ ماه تلاش متخصصان فنی و کارشناسان این مجموعه دانست و گفت: بازطراحی فرآیندهای پایه ای این محصول به منظور سهولت بیشتر و انطباق بی نظیر آن بر قوانین و ملزومات مالی و مالیاتی کشور, از سال ۹۷ شروع و هم زمان با عید غدیر خم سال ۹۸ رونمایی شد.

وی زمان عرضه این به روزرسانی به بازار را به تدریج از هفته دوم شهریور ماه اعلام کرد و ادامه داد: نماگشت پیش بینی می‌کند که با ارائه این نسخه میزان رضایت و سهولت استفاده از این زیر ساخت به طرز چشم‌گیری افزایش یابد. در واقع تلاش کارشناسان نماگشت، خلق یک تجربه کاربری سودمند برای کلیه ذی‌نفعان آن است. و نهایتا ضمن تشکر و قدردانی ویژه از تمامی همراهان و کاربران سیستم که با ارائه بازخورد‌های سازنده خود نماگشت را در تولید این به روزرسانی یاری کردند، ابراز امیدواری کرد که تا انتهای شهریور همه مشتریان این راهکار نرم‌افزاری به به روزرسانی جدید مجهز شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نماگشت

استفاده از سیستم های عملیاتی نسل قدیمی که برای انجام فرآیندهای متفاوت در بخش های مختلف آژانس های مسافرتی و گردشگری طراحی شده اند به مرور زمان به دلیل ماهیت پراکندگی و جزیره ای خود آسیب ها و هزینه های بسیاری را به ساختار آژانس ها تحمیل می کنندما این پیچیدگی ها و چالش های موجود برای ارائه دهندگان خدمات در صنعت گردشگری را درک کردیم و همین موضوع باعث شد تا راهکاری به روز و پیشرفته را تحت عنوان سیستم جامع و یکپارچه مدیریت آژانس های مسافرتی و گردشگری نماگشت را ارائه کنیم / یا و همین موضوع باعث شد تا بارقه ای از خلق یک راهکار نرم افزاری به روز و پیشرفته تحت عنوان سیستم جامع و یکپارچه مدیریت آژانس های مسافرتی و گردشگری نماگشت در ذهن ما روشن شود

اطلاعات تماس
  • 02191001664 091975*****
[نمایش اطلاعات]