اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805313977012928

خرید انواع کلایمر و نکات قابل توجه برای اجاره کلایمر

کد: 139805313977012928

http://bit.ly/2KVo4CQ

، تهران , (اخبار رسمی): کلایمر به نوعی از تجهیزات گفته می‌شود که جهت دسترسی به نمای ساختمان‌های بلندمرتبه، سدها، پل‌ها، سیلوها، مخازن نفت و به منظور تعمیر و نگهداری، نظافت، نقاشی، سیمانکاری، نصب کامپوزیت و بطورکلی بازسازی و نماسازی سازه‌های بلندمرتبه که امکان دسترسی به آنها دشوار است، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید انواع  کلایمر  و نکات قابل توجه برای اجاره کلایمر
کلایمر مونوریل

استفاده از این تجهیزات به جای داربست به مراتب از نظر هزینه، زمان انجام کار و همچنین ایمنی و کاهش حوادث بسیار مفید است.

برخی از مزایای دستگاه کلایمر (بالابر نما)

کاهش هزینه و خطرات جانی نسبت به استفاده از داربست، دسترسی مطمئن و آسان به محل مورد نظر، تسریع در پیشرفت کار و جابجایی آسان تجهیزات، قابل طراحی جهت سبد به صورت شکل‌های مختلف هندسی، دسترسی به نقاط بسیار بلند و غیر قابل دسترس، جابجای پرسنل و تجهیزات به محل مورد نظر، مونتاژ و دمونتاژ سریع دستگاه، قابلیت کار تا ارتفاع مورد نظر.

ویژگی‌های دستگاه پارسیان کلایمر

  • مجهز به سیستم پاراشوت و یا قفل ایمنی
  •  مجهز به سیستم خلاص کن دستی موتور در مواقع قطع برق
  •  مجهز به سوئیچ های محدود کننده حداقل و حداکثر ارتفاع
  •  مجهز به سامانه حساس به ظرفیت بیش از حد دستگاه
  •  مجهز به سامانه جمع کننده سیم بکسل(در صورت سفارش)
  •  مجهز به چهار رشته سیم بکسل مغز فولاد گالوانیزه ( 19 * 6 ) با قطر 8.3 که دو رشته آن اصلی و دو رشته دیگر سیم بکسل امنیتی بوده که در صورت بروز اشکال وارد عمل می شود
  •  مجهز به اتصالات استاندارد و پیچ‌ها و بست‌‌های فولادی
  •  مجهز به سبد مدولار قابل تنظیم از 1 تا 6 متر هم از جنس آهن و هم آلومینیوم
  •  مجهز به عرشه بالایی قابل ریگلاژ هم در ارتفاع و هم در خروجی عرشه از نما
  •  مجهز به وزنه‌های استاندارد قابل حمل

طراحی و ساخت کلایمر به اواسط جنگ جهانی دوم بر می‌گردد. در آن زمان آلمانی‌ها به شدت در حال ساخت و ساز در بعدهای مختلف مسکونی و نظامی بودند. در این دوره ساخت ساختمان‌های بلند مرتبه بسیار گسترش یافته بود. لذا طراحان و ایده پردازان دنبال روش‍‌هایی بودند تا سرعت ساخت و ساز را افزایش دهند که در این خصوص می‌توان به ساخت دیوارهای آماده، سازه‌های متحرک و اتصال موقت و دیگر تکنولوژی‌های نو ظهور اشاره کرد.

یکی از واجبات ساخت و ساز استفاده از داربست‌های فلزی بوده است. داربست با توجه به خصوصیاتی که داشت باعث طولانی شدن و کاهش امنیت جانی کاربران می‌شد در نتیجه محققان در صدد طراحی و ساخت تکنولوژی جایگزین بودند تا اینکه در اواخر جنگ جهانی دوم نمونه اولیه از کلایمر توسط شرکت اسکافور ارائه شد.

در طی یک دوره آزمایشی یک ساله، این محصول بهینه سازی و سیستم‌های امنیتی مختلف بر روی آنها اضافه شد. کلایمر با ورود به بازار سریعاً مورد استقبال قرار گرفت و عمدتاً در پروژه‌های ساختمانی و صنعتی مانند نیروگاه‌ها، سد سازی، پل سازی، برجک‌ها و تعمیر و نگه داری سازه‌های صنعتی مورد استفاده قرار گرفت. با مرور زمان، تکنولوژی کلایمرها تکمیل و سیستم‌های امنیتی مختلف اضافه شد که باعث افزایش کارایی و اطمینان این دستگاه‌ها شدند.

با توجه به استقبال گسترده از کلایمر در کشورهای صنعتی و نیاز صنایع مختلف به این تکنولوژی، شرکت‌های دانش بنیان مختلف شروع به تحقیق و توسعه در خصوص بهینه سازی و افزایش کارایی کلایمرها کردند که باعث گسترش چشمگیر تولید این محصول توسط شرکت‌های مطرح و توسعه فناوری آن در سال‌های بعد شد.

لذا اکنون که با گسترش شهرها افزایش چشم گیر ساختمان‌ها با اشکال مختلف و گوناگون مخصوصاً برج ها و تاسیسات بلند مرتبه در سراسر کشور دیده می‌شود، نیاز به عملیات‌های مختلف مانند نماسازی، سیمان کاری، رنگ کاری یا تعمیر و نگهداری نمای ساختمان‌ها و تاسیسات اجتناب ناپذیر است که معمولاً جهت انجام آنها از داربست‌های سنتی استفاده می‌شود و این در حالی است که هر ساله حوادث زیادی به دلیل فقدان ایمنی در اکثر این نوع داربست‌ها، برای کارگران ساختمانی رخ می‌دهد که باعث صدمات شدید جسمی، نقص عضو و یا فوت می‌شود.

لذا در خصوص انجام عملیات‌های مختلف بر روی نمای ساختمان‌ها، تاسیسات و سازه‌های بلند، استفاده از تجهیزاتی که به نام کلایمر (Climber) یا داربست معلق معرفی و شناخته می‌شود پیشنهاد شده و معمولا در برخی از ساختمان‌های بلند مرتبه  قابل رویت هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارسیان کلایمر

گروه صنعتی پارسیان لوتوس، متخصص در تولید انواع کلایمرهای پرتابل (برقی و مکانیکی) و کلایمرهای مونوریل، روف کار، تلسکوپی و... و همچنین طراحی و اجرای نمای ساختمان (کامپوزیت، شیشه، سنگ و چوب) و دکوراسیون داخلی (کابینت، کمد دیواری، پارکت و کاغذ دیواری) آماده بازدید از پروژه های مختلف و ارائه طرح کار متناسب با پروژه می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار