اطلاعات تماس
  • 021893*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806023981010244

برای کسانی که به بیمه‌ای کمتر از یک سال نیاز دارند

بیمه موتورسیکلت 3 ماهه چه شرایطی دارد؟

کد: 139806023981010244

http://bit.ly/323RMeJ

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه موتورسیکلت سه ماهه از جمله بیمه‌های کوتاه‌مدت وسایل نقلیه موتوری است که با در نظرگرفتن شرایط دارنده موتور، به صورت سه ماهه، شش ماهه و نه ماهه قابل خریداری است. دارندگان این بیمه‌نامه می توانند از تخفیف عدم خسارت و همان پوشش‌های بیمه سالانه استفاده کنند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

بیمه موتورسیکلت سه ماهه چه شرایطی دارد؟
بیمه موتورسیکلت سه ماهه شش ماهه نه ماهه

بیمه موتور سیکلت 3 ماهه بیمه موتور سیکلت ۳ ماهه برای کسانی تعریف شده است که قصد دارند بعد از ۳ ماه یا مدت زمانی کوتاه، موتور خود را بفروشند. بیمه‌های کوتاه مدت می‌توانند ۶ ماهه یا ۹ ماهه نیز باشند. در این موارد، کسی که موتور را می‌خرد، باید مدت بیمه نامه آن را تمدید کند

هزینه بیمه موتور سیکلت کوتاه مدت ۳ ، ۶ و ۹ ماهه

از آن جا که فروش بیمه به صورت کوتاه‌مدت، با حق بیمه روزشمار محاسبه می‌شود، هزینه آن نسبت به بیمه نامه‌های سالانه گران‌تر است. بیمه کوتاه مدت ۳ ماهه یا ۶ ماهه یا ۹ ماهه برای همه رشته‌های بیمه‌ای و بنا به شرایط متقاضیان می‌تواند ارائه شود، اما از آن جا که بیشتر تقاضاها برای بیمه‌های سالانه است، این نرخ‌ها و هزینه آنها بنا به شرایط تقاضاها و پوشش‌های مورد درخواست مشتریان تعیین می‌شود. از آن جا که بیمه شخص ثالث برای همه اجباری است، تنها بیمه‌ای است که نرخ حق بیمه آن به صورت کوتاه مدت از طرف بیمه مرکزی تعیین شده و برای همه شرکت‌های بیمه ثابت است.

قیمت بیمه موتور سیکلت کوتاه مدت

حق بیمه موتور سیکلت بر اساس تعداد سیلندرهای موتور تعیین می‌شود و هرچه تعداد سیلندرها بیشتر باشد، حق بیمه پایه گران‌تر است. روش محاسبه حق بیمه‌های کوتاه مدت بیمه شخص ثالث و حوادث سرنشین به این صورت است:

بیمه ۳ ماهه شخص ثالث : ۳۰ درصد حق بیمه سالانه

بیمه ۶ ماهه شخص ثالث : ۶۰ درصد حق بیمه سالانه

بیمه ۹ ماهه شخص ثالث : ۹۰ درصد حق بیمه سالانه

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده جزئیات تخفیف عدم خسارت بیمه ۳ ماهه موتورسیکلت و مدارک لازم و نوع پوشش‌ها، می‌توانند به بلاگ نویان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نو اندیش آتی نویان

شرکت نواندیش آتی نویان عضو گروه مالی سامان در سال ۱۳۹۴ با هدف توسعه راهکارها و بهره‌برداری از دانش فناوری اطلاعات و تکنولوژیهای نوین در صنعت بیمه تاسیس گردیده است.

اطلاعات تماس
  • 021893*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه