اطلاعات تماس
  • 021893*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709273343210244

بیمه مسافرتی بیمه‌ای برای امنیت و آسایش در سفر

کد: 139709273343210244

https://goo.gl/BUbwur

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه مسافرتی، بیمه‌ای است که برای پوشش هزینه‌های پزشکی، لغو و گم کردن اسباب سفر، سوانح هوایی و دیگر خسارات وارده در زمان سفر، هم در سطح بین‌المللی و هم در سطح داخلی در نظر گرفته شده است.

بیمه مسافرتی بیمه‌ای برای امنیت و آسایش در سفر
بیمه مسافرتی

قبل از سفر به چیزهایی که شاید برای اتفاق بیافتد، فکر نمی‌کنیم! توجه به آن رویدادها به عهده بیمه مسافرتی است. بیمه مسافرتی برای مسافرانی طراحی شده که برای ضروریات سفر خود به یک «گارانتی» فکر می‌کنند

بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی، بیمه‌ای است که برای پوشش هزینه‌های پزشکی، لغو و گم کردن اسباب سفر، سوانح هوایی و دیگر خسارات وارده در زمان سفر، هم در سطح بین‌المللی و هم در سطح داخلی در نظر گرفته شده است. این بیمه از زمان رزرو، برای پوشش کلی یک سفر باید تهیه شود.

گاهی ممکن است بیمه‌نامه چندسفره‌ باشد که تعداد بدون محدودیتی سفر را داخل یک چارچوب زمانی پوشش می‌دهد. با توجه به حوادث یا آسیب‌ها و هزینه‌های سنگین درمان حین مسافرت، بیمه مسافرتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بعضی از بیمه‌نامه‌ها، مخارج پزشکی متفاوتی را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال بیمه‌نامه‌هایی با مخارج پزشکی بیشتر، به کشورهایی اختصاص دارد که هزینه‌های پزشکی در آن‌ها خیلی زیاد است. طی چند سال گذشته، برخی شرکت‌های داخلی با شرکت‌های خارجی همکاری داشته‌اند که از این طریق توانستند پوشش‌های بسیار مناسبی را برای مسافران فراهم آورند.

پوشش‌های بیمه‌های مسافرتی و انواع

 خدمات بیمه مسافرتی را شبکه بین‌المللی سامان، به عهده دارد. همچنین خسارت‌های وارده، در محل و به وجه رایج کشور مقصد، قابل پرداخت است. استفاده از این پوشش بیمه‌ای علی‌رغم مزایای فوق‌العاده‌ای که دارد، اجباری نیست و به جهت عدم آشنایی مردم با آن، کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. مزایای بیمه‌نامه مسافرتی برای خارج از کشور با احتساب موارد استثنا و شرایط مندرج در بیمه‌نامه عبارتند از:

- هزینه‌های پزشکی و بستری در بیمارستان‌های خارج کشور

- پرداخت هزینه‌های دیدار اضطراری به درخواست بیمه‌گذار از مبدأ ایران

- پرداخت هزینه‌های فوریت‌های دندانپزشکی

- جبران خسارت فقدان چمدان و بار تحویلی به هواپیما

- استرداد بار مسافر در صورت فقدان یا اشتباه مسیر بار

- در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن مدارک از قبیل گذرنامه، ویزا و... ارائه اطلاعات لازم در مورد چگونگی اقدامات قانونی برای جایگزینی آن‌ها

- بازگرداندن جسد متوفی

- همچنین هزینه‌های توافقی یا هزینه‌های به کار نرفته در سفر و هزینه‌های پیش‌پرداخت‌شده

- لغو سفر تحت شرایط گوناگون

بعضی از بیمه‌نامه‌های سفر، هزینه‌های اضافی‌ای را ارائه می‌دهند، اما این موضوع بین انواع شرکت‌های بیمه‌ بسیار متفاوت است. علاوه بر این، برای هزینه‌های خاص می‌توان بیمه‌های مجزایی را خریداری کرد.

موارد استثنایی که شامل پوشش بیمه مسافرتی نمی‌شود و همین‌طور شرایطی برای ابطال بیمه مسافرتی وجود دارد، که برای کسب اطلاعات بیشتر لازم است به بلاگ نویان مراجعه کنید.

شرکت‌های مختلفی این بیمه‌نامه را ارائه کرده‌اند، اما در این میان، بیمه سامان یکی از بهترین پوشش‌ها و خدمات را عرضه کرده است. متقاضیان خرید بیمه‌نامه مسافرتی از چند کانال امکان خرید این بیمه‌نامه را در اختیار دارند که راحت‌ترین و سریع‌ترین آن‌ها سایت سامان دایرکت است. برای مشاهده مراحل خرید وارد لینک زیر شوید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نو اندیش آتی نویان

شرکت نواندیش آتی نویان عضو گروه مالی سامان در سال ۱۳۹۴ با هدف توسعه راهکارها و بهره‌برداری از دانش فناوری اطلاعات و تکنولوژیهای نوین در صنعت بیمه تاسیس گردیده است.

اطلاعات تماس
  • 021893*****
[نمایش اطلاعات]