اطلاعات تماس
  • 021893*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710223395810244

صدور کارت بیمه ورزشی اینترنتی

کد: 139710223395810244

https://goo.gl/xRcRZe

، تهران , (اخبار رسمی): کارت بیمه ورزشی یک نوع قرارداد بیمه حوادث است که بر اساس آن، فدراسیون پزشکی و ورزشی متعهد می‌‌شود هزینه‌های درمانی ورزشکاران را تا مبلغ ۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان پوشش دهد و این نرخ مربوط به سال ۹۷ است.

صدور کارت بیمه ورزشی اینترنتی
کارت بیمه ورزشی

کارت بیمه ورزشی چیست؟

فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران کارت بیمه ورزشی را برای همه ورزشکاران اعم از آماتور، حرفه‌ای، ملی پوشان، قهرمانان ورزشی، پیشکسوتان و کوهنوردان صادر می‌کند. همچنین داشتن کارت بیمه ورزشی که مورد تایید فدراسیون پزشکی ورزشی باشد، برای مدیران همه باشگاه‌ها، سرپرست‌ها و تیم لیدرهای کوهنوردی و طبیعت‌گردی، مربی‌ها و کادر فنی ورزشگاه‌ها و باشگاه‌ها الزامی است.

هزینه کارت بیمه ورزشی چقدر است؟

از مرداد ۹۷ صدور و تمدید کارت بیمه ورزشی از طریق سامانه فدراسیون پزشکی ورزشی و به صورت آنلاین انجام می‌شود و هزینه حق بیمه  آن ۱۵,۰۰۰ تومان است (نرخ مربوط به سال ۹۷ است). این بیمه نامه به مدت یک سال اعتبار دارد و داشتن این کارت، به معنای قرارداد بیمه نامه با فدراسیون ورزشی و پزشکی و قبول همه شرایط این قرارداد است.

صدور کارت بیمه ورزشی

برای صدور اینترنتی کارت بیمه ورزشی به سایت فدراسیون پزشکی ورزشی باید مراجعه شود تا با وارد کردن مشخصات شناسایی و شماره کارت ملی، وارد مرحله پرداخت الکترونیک شوید.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه اخذ کارت بیمه ورزشی و تعهدات آن می‌توانند به بلاگ نویان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نو اندیش آتی نویان

شرکت نواندیش آتی نویان عضو گروه مالی سامان در سال ۱۳۹۴ با هدف توسعه راهکارها و بهره‌برداری از دانش فناوری اطلاعات و تکنولوژیهای نوین در صنعت بیمه تاسیس گردیده است.

اطلاعات تماس
  • 021893*****
[نمایش اطلاعات]