اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806033983712953

برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه هتل، رستوران و کافه در اصفهان

حضور شرکت آلپر در نمایشگاه هتلداری اصفهان 

کد: 139806033983712953

http://bit.ly/3239JtY

، (اخبار رسمی): به گزارش اخبار رسمی، آلپر مجموعه‌ای فعال در حوزه تولید و ساخت میز و صندلی هتل‌ها، رستوران و کافی‌شاپ‌ها است که با حضور موفق خود در نمایشگاه تجهیزات هتلداری و رستوران به برندینگ مناسبی دست یافت.

حضور شرکت آلپر در نمایشگاه هتلداری اصفهان 
حضور شرکت آلپر در نمایشگاه هتلداری اصفهان 

آلپر مجموعه‌ای فعال در حوزه تولید و ساخت میز و صندلی هتل‌ها، رستوران و کافی‌شاپ‌ها است که با حضور موفق خود در نمایشگاه تجهیزات هتلداری و رستوران به برندینگ مناسبی دست یافت.

مدیرعامل این مجموعه در مورد فعالیت‌های این مجموعه اعلام کرد: «ما از سال 1380 تولید میز و صندلی خانگی را شروع کردیم و سپس تولید تخصصی میز و صندلی برای مجموعه‌های بزرگ مانند هتل‌ها، تالارها و رستوران‌ها را آغاز کردیم.»

قاسمی با اشاره به بازار فروش‌های اینترنتی و آنلاین افزود: «ما هم اکنون وارد کسب و کار آنلاین شده‌ایم و می‌خواهیم میز و صندلی و دیگر تجهیزات هتل‌ها و رستوران‌ها را به صورت آنلاین به فروش برسانیم و آماده همکاری با دیگر شرکت‌های تولید کننده در این زمینه هستیم.»

وی در ادامه افزود: «هدف ما از شرکت در نمایشگاه شناخته شدن برند و معرفی فروشگاه آنلاین آلپر است. »

در پایان ایشان اظهار امیدواری کرد که با گسترش و توسعه هر چه بیشتر این سامانه فروشگاهی آنلاین، این مجموعه بتواند بستری مناسب و تخصصی را جهت تهیه و تامین نیازمندی‌های مجموعه‌های بزرگ ارائه کند.

علاقه مندان می‌توانند از طریق سایت رسمی آلپر به نشانی allperfect.co بیشتر با خدمات این مجموعه آشنا شوند.

به گزارش اخبار رسمی نمایشگاه تجهیزات هتلداری و رستوران 23 تا 26 مرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار شد که با استقبال خوب متخصصین این صنعت و مردم روبرو بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آلپر

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ؛ حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات است. تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ؛ حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات است. تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ؛ حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات است. https://allperfect.co/

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]