اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806033984212958

برگزاری بزرگترین نمایشگاه هتل، روستوران و کافه در اصفهان

حضور موفق مجموعه پَلت در نمایشگاه تجهیزات هتل‌داری

کد: 139806033984212958

http://bit.ly/3239EGE

، (اخبار رسمی): شرکت پلت مجموعه‌ای فعال در حوزه مهمان‌نوازی و مهمان‌پذیری و همچنین راه‌اندازی و طراحی هتل و رستوران با دو سال سابقه فعالیت در ایران و چندین سال در خارج از کشور با حضور در نمایشگاه تجهیزات هتل‌داری موفق به برندینگ مناسب شد.

حضور موفق مجموعه پَلت در نمایشگاه تجهیزات هتل‌داری
حضور موفق مجموعه پَلت در نمایشگاه تجهیزات هتل‌داری

مدیر عامل این مجموعه اظهار کرد: «شرکت ما قابلیت طراحی و پیاده سازی ساخت هتل و رستوران دارد. هم چنین این مجموعه آماده آموزش به افراد در حوزه مهمان‌نوازی در مجموعه‌های بزرگ است.»

شهاب بختیار افزود: «هدف ما از شرکت در نمایشگاه تجهیزات هتلداری، رستوران، فست‌فود و کافی شاپ شناخته شدن مجموعه و تیم مدیریتمان در حوزه هتلداری و رستوران‌ها است. همچنین در صدد آن هستیم خدمات را به نحو شایسته به مشتریان معرفی کنیم و رضایت و اعتماد آن‌ها را با کیفیت کار و تیم مدیریت خود بدست آوریم.»

لازم به ذکر است که مجموعه پلت به همراه شرکت جهان‌تاب‌آر که شریک کاری پلت در حوزه مبلمان با مدیریت آقای درستان است در این نمایشگاه حضور به عمل آورد.

در آخر شهاب بختیار به ایجاد اشتغال و جذب نیرو برای آموزش و همکاری اشاره و از حضورش در نمایشگاه اظهار خرسندی کرد و گفت: «با توجه به شرایط موجود و جمع آوری متخصصان مختلف حوزه هتلداری در سال‌های بعد نیز در این نمایشگاه حضور خواهیم داشت.»

به گزارش اخبار رسمی، شرکت جهان‌تاب‌آر از 23 تا 26 مرداد ماه در نمایشگاه تجهیزات هتلداری اصفهان موفق به توسعه بازار و شناخت مشتریان جدید شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]