اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806043989312048

سامانه تخصصی اطلاع رسانی و ارائه خدمات ویزا راه اندازی شد

ارائه خدمات نوین در اقامت و سفر به اقصی نقاط جهان

کد: 139806043989312048

http://bit.ly/2ZFmycm

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از دغدغه‌های مسافران ایرانی در سفر به کشورهای خارجی عدم دسترسی به مرجعی دقیق برای کسب اطلاعات و مشاوره است. هلدینگ گردشگری با من رو برای رفع این مشکل متخصصین در حوزه گردشگری را برای راهنمایی دقیق متقاضیان در حوزه اخذ وقت سفارت، ویزا و خدمات پس از ورود گرد هم آورده است.

با من رو - ارائه دهنده خدمات نوین در اقامت و سفر به اقصی نقاط جهان
وبسایت هلدینگ گردشگری با من رو

بنابر اعلام وب‎سایت رسمی با من رو به نشانی (bamanro.com)، این سامانه برای پاسخگویی به نیازهای مسافران ایرانی در زمینه‎ی دریافت ویزاهای مسافرتی، تجاری و.... راه‎اندازی شده و خدمات نوینی همچون افترلندینگ کانادا (خدمات پس از ورود) و اجاره آپارتمان در کانادا را برای اولین بار در ایران معرفی و ارائه کرده است.

شرکت ستاره رویایی آمیتیس با برند انحصاری با من رو یک شرکت خدمات گردشگری است که از سال 1393 با هدف ارائه‎ی خدمات در حوزه‎ی گردشگری برون مرزی، اخذ ویزاهای موقت و دائم و اجرای تورهای خارجی فعالیت خود را آغاز کرد.

اکنون این برند فعال در حوزه‎ی گردشگری، با به کارگیری زیرساخت­‌های فنی نوین، خدمات خود را متنوع‎تر کرده و ارائه‎ی این خدمات را در راستای نیازهای مسافران ایرانی قرار داده است. در حال حاضر این مجموعه با به کارگیری نظرات سازنده­‌ی مشتریان و کارشناسان گردشگری، بسترهای مطمئنی را برای شهروندان ایرانی فراهم کرده تا در مناسبترین مسیر برای اخذ ویزا قرار گیرند و متحمل هزینه‎های گزاف و اتلاف وقت نشوند.

 یکی از کلیدی‎ترین مراحل برای متقاضیان اخذ ویزا یافتن اطلاعات صحیح در مورد ویزای درخواستی و جمع ‏آوری مدارک مورد نیاز آن است که از این پس، متقاضیان با مراجعه به سامانه‎ی با من رو و دریافت مشاوره از کارشناسان این مجموعه کلیه اطلاعات و خدمات موردنیاز خود را دریافت خواهند کرد. از مهمترین ویژگی‎های این مجموعه، ارائه‎ی خدمات نوین گردشگری و پشتیبانی مشتریان در تمامی مراحل انجام کار از تعیین وقت سفارت تا پرداخت هزینه‎های اخذ ویزا و خدمات افترلندینگ است که طی جلسات مشاوره‎ی رایگان صورت می‎پذیرد. با من رو مجموعه‎ی متنوعی از خدمات سفر به کشورهای خارجی را ارائه می‌کند که در ادامه معرفی شده است.

  • اخذ انواع ویزا

با من رو با بهره‎مندی از کارشناسان کارآزموده در امور سفر و گردشگری اقدام به ارائه خدمات در زمینه‎ی دریافت ویزاهای توریستی، تجاری و ... کرده است. این شرکت بیشترین تمرکز فعالیت خود را بر روی کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا و کشورهای عضو شنگن قرار داده و کوشیده با ایجاد بستری حقوقی و حرفه‎ای خدمات خود را در زمینه‎ی اخذ ویزا ارتقاء بخشد. می‎توان با دریافت مشاوره‎ی رایگان از کارشناسان، نسبت به تکمیل و تحویل مدارک موردنیاز خود اقدام و از صفر تا صد اخذ ویزای موردنظر خود را به متخصصان مجموعه با من رو سپارد.

  • تعیین وقت و پرداخت هزینه سفارت

سوالات بیشماری که در رابطه با تعیین وقت و پرداخت هزینه‎ی سفارت‎ها از سوی شهروندان ایرانی در هلدینگ با من رو مطرح می‎شوند این حقیقت را آشکار می‎سازد که هنوز بسیاری از متقاضیان در پیچ و خم اولین مراحل مربوط به اخذ ویزا دچار مشکل هستند.

با وجود محبوبیت ویزای کشورهای آمریکای شمالی و کشورهای اروپایی در میان متقاضیان ایرانی، قوانین و سختی‌های گوناگونی از سوی سفارت‎ها به مسافران ایرانی تحمیل می‌شوند که تعیین وقت و پرداخت هزینه سفارت دو مورد از آنهاست.

از آنجایی که کارشناسان با‎ من ‎رو خود را حامی منافع مشتریان می‎دانند علاوه بر مشاوره‎های تخصصی، انجام کلیه مراحل تعیین وقت و پرداخت هزینه را انجام می‎دهند و بدین ترتیب اخذ ویزا را بسیار آسان‎تر و سریع‎تر از قبل کرده‌اند.  

  • تهیه بیمه مسافرتی و واچر هتل

اکثر کشورهای خارجی به ویژه کشورهای حوزه‎ی شنگن برای صدور ویزا، ارائه‎ی بیمه مسافرتی و واچر هتل را جزئی الزامی از مدارک مسافر در نظر می‎گیرند. یکی از خدمات ممتاز این شرکت، تهیه‎ی بیمه مسافرتی و دریافت رسید رزرو هتل مناسب با شرایط افراد است. نکته‎ی قابل توجه اینکه در صورتی که افراد برای انجام این امور نیازمند استفاده از مستر کارت و ویزاکارت هستند و به آنها دسترسی ندارند با من رو بستری را فراهم کرده تا بتوانید رزرو هتل خود یا تهیه بیمه مسافرتی را به راحتی و با خیالی آسوده به کارشناسان این مجموعه بسپارند.   

 با من رو به عنوان یک پایگاه اطلاع رسانی معتبر فرهنگ‎سازی در ارائه‎ی خدمات خود و پرهیز از به کارگیری عبارات سودجویانه از جمله ویزای تضمینی، ویزا بدون انگشت‎نگاری و ... را سر لوحه‎ی کار خود قرار داده تا در آگاهی‎رسانی و شفاف کردن این بخش از بازار حوزه‎ی گردشگری پیشگام باشد.

با مراجعه به وب‎سایت با من رو می‎توان با کلیه خدمات این مجموعه آشنا شد و علاوه بر این از محتوای متنوع و با کیفیت آن به عنوان راهنمای امور گردشگری و اقامت برون‎مرزی استفاده کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بامن‌رو

شرکت ستاره رویایی آمیتیس با برند انحصاری با‎من‎رو یک شرکت خدمات گردشگری است که از سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه خدمات به هموطنان عزیز در حوزه گردشگری، اخذ انواع ویزای توریستی، تجاری و مهاجرت به کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا و اروپا فعالیت می­‎نماید. با‎من‎رو بیشترین تمرکز فعالیت خود را بر روی کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا، انگلستان و کشورهای عضو شنگن قرار داده است. کلیه خدمات ارائه شده توسط این شرکت در راستای اعتمادسازی و جلب رضایت مشتریان بنا شده است. این مجموعه با به کارگیری نظرات سازنده‎­ی مشتریان، همکاران شرکت، وکلای بین‎­المللی و کارشناسان امور مهاجرت، بسترهای مطمئنی را برای متقاضیان فراهم نموده تا در مناسبترین مسیر گام بردارند و به هدف نهایی خود دست یابند. منشور اخلاقی بامن‎رو بر اساس صداقت، شفافیت و رعایت اصول حرفه­‎ای مشتری مداری در تمامی سطوح کاری بنا نهاده شده است. از مهمترین ویژگی­‎های­ این مجموعه همراهی و حمایت مشتریان در تمامی مراحل انجام کار از تعیین وقت سفارت تا پرداخت هزینه­‎های مربوط به ویزا و خدمات افترلندینگ می‎باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]