اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806053993512986

نکاتی طلایی که باید قبل از خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی آنها را مطالعه کرد

بررسی نکات طلایی در خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

کد: 139806053993512986

http://bit.ly/2KXQegq

، تهران , (اخبار رسمی): افرادی که قصد راه اندازی فست فود، رستوران و یا آشپزخانه‌های صنعتی دارند بهتر است در همان ابتدا در مسیر درست قدم بگذارند. نکات طلایی که در خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی لام است رعایت شود در ادامه آمده است.

نکات طلایی در خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی
تجهیزات آشپزخانه صنعتی

همواره از ابتدایی ترین قدم‌های راه اندازی رستوران، فست فود، آشپزخانه، کترینگ و … می‌تواند خریدن تجهیزات مورد نیاز برای آنها باشد که گاها با دغدغه و استرس‌های فراوانی نیز همراه است؛  چرا که هزینه‌های بسیاری برای خرید آنها نیاز است و گر تجهیزات با کیفیت و مناسبی تهیه نشود امکان مواجه شدن با ضررهای مالی و گاها روانی وجود دارد. اکنون برای پیش گیری از اتفاقات ناگوار این چنینی ۷ نکته طلایی در ادامه بیان شده که در زمان خرید تجهیزات باید انها را در نظر داشت.

۷ نکات طلایی خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

  1. معیارهای خرید
  2. خرید تجهیزات مناسب با ابعاد آشپزخانه
  3. خرید تجهیزات صنعتی نه خانگی!
  4. اطلاعات کافی از تجهیزات به دست آورد
  5. ارزان بخریم یا گران؟
  6. از شرکت معتبر و با سابقه خریداری کرد
  7. از دریافت کمک و تجربه دیگران دریغ نشود

معیارهای خرید

درست است که آشپزخانه در دیدرس مشتری قرار نمی‌گیرد و تنها کارکنان آشپزخانه به آنجا رفت و آمد دارند اما همواره باید هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی از خود سوال کرد که تجهیزاتی که خریداری می‌شود چه ویژگی‌هایی دارند؟ آیا ویژگی‌های آن می‌تواند در شرایط آب و هوایی و محلی که قرار است مستقر شود پاسخ گوی نیاز باشد؟ از مهم ترین معیارهایی که می‌توان به آن اشاره کرد به شرح زیر است:

  • امنیت کافی و کامل
  • میزان کارایی نسبت به سطح انتظارات
  • بهداشت کامل
  • شرایط ساده برای تمیز کاری
  • ضد زنگ بودن
  • سادگی در کار کردن با تجهیزات
  • و …

خرید تجهیزات مناسب با ابعاد آشپزخانه

از دیگر نکاتی در خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید به آن توجه داشت ابعاد تجهیزات و آشپزخانه است! چرا که هر آشپزخانه‌ای شکل هندسی مخصوص به خود را دارد و باید به گونه‌ای تجهیزات خریداری کرد که مشکلی بابت فضا به وجود نیاید. البته مشاهده شده در برخی از آشپزخانه‌ها تجهیزات به صورت صحیح در کنار یک دیگر قرار نگرفته‌اند و همین موضوع باعث به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل کم بود فضا، سردرگمی کارکنان، کاهش سرعت سرویس دهی و … می‌شود؛ پس باید به ابعاد متناسب آشپزخانه و تجهیزات توجه کرد و بر اساس پلن چیدمان از پیش تعریف شده تجهیزات خریداری کرد.

خرید تجهیزات صنعتی نه خانگی

ممکن است در هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه خود با تجهیزاتی رو به رو شد که قیمت بسیار ارزانی دارند! باید دقت کرد که تجهیزات خانگی قیمتی ارزان‌تر از تجهیزات صنعتی دارند اما به هیچ وجه مدت زمان کار آنها با تجهیزات صنعتی قابل مقایسه نیست و نمی‌توان دستگاهی را که برای استفاده در خانه تولید شده است را در محیط آشپزخانه صنعتی مورد استفاده قرار داد.

اطلاعات کافی از تجهیزات به دست آورد

قبل از خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی نسبت به آن سعی شود اطلاعات کاملی به دست آورد تا پس از خرید متضرر نشد. اطلاعاتی مانند:

  • نحوه صحیح استفاده کردن
  • نحوه تمیز کاری تجیهزات
  • داشتن و یا نداشتن گارانتی
  • عملکرد تمامی دکمه‌های تجهیزات
  • متریال مورد استفاده در تولید تجهیزات

ارزان بخریم یا گران؟

طبیعتا کسی دوست ندارد محصولی را گران خریداری کند اما نکته‌ای که باید به آن توجه بسیار ویژه‌ای داشت این است که برخی محصولات در زمان ارزانی از کیفیت پایین تری نیز برخوردار هستند و پس از مدتی خراب شده و باید با هزینه‌ای دوباره آن را تعمیر کرد! در خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی بیشتر از قیمت به کیفیت محصول باید دقت داشت تا مجبور نشد پس ازمدت زمانی اندک، آن را تعمیر کرد.

از دریافت کمک و تجربه دیگران دریغ نشود

همواره استفاده کردن از تجربیات کسانی که از قبل آشپزخانه داشته‌اند می‌تواند بسیار کمک حال باشد، از این رو بهتر است قبل از اقدام به انجام کاری یا با کسی که تجربه فست فود و رستوران داری دارد مشورت کرد.

تجهیزات از شرکت معتبر و با سابقه خریداری کرد

طبیعتا اگر خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی از شرکتی انجام شود که سابقه درخشانی دارد می‌تواند تا حدود زیادی خیال افراد را راحت کند، اما برخی از شرکت‌ها در کنار فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی کار مشاوره را نیز انجام می‌دهند که با توجه به این که محصولات را خود تولید می‌کنند، می‌توانند بهترین مشاوره را در مورد کیفیت تجهیزات، ابعاد متناسب با آشپزخانه ، انتخاب تجهیزات مناسب با انتظارات و … پیش رو قرار دهند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت تجهیزات آشپزخانه صنعتی تزپز به ادرس www.tezpaz.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات آشپزخانه صنعتی تزپز

مجوعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی تزپز از سال ۱۳۹۰ در قالب یک مجموعه صرفا تولیدی و با هدف گذاری تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای تامین فروشگاه های عرضه این محصولات شروع به فعالیت نمود. لکن به دلیل مشکلاتی که در این مسیر وجود داشت از جمله عدم ارتباط مستقیم با مشتری ، وجود واسطه گری از جانب فروشگاه ها بین تولید کننده و خریدار و مواردی از این دست ، از سال ۱۳۹۴ با هدف حذف واسطه های فروش و ارتباط برد برد بین تولید کننده و خریدار با برند و لوگو صنایع استیل تزپز فعالیت خود را باز تعریف و در قالب یک مجموعه تولید و فروش به فعالیت خود ادامه می دهد.مجوعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی تزپز از سال ۱۳۹۰ در قالب یک مجموعه صرفا تولیدی و با هدف گذاری تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای تامین فروشگاه های عرضه این محصولات شروع به فعالیت نمود. لکن به دلیل مشکلاتی که در این مسیر وجود داشت از جمله عدم ارتباط مستقیم با مشتری ، وجود واسطه گری از جانب فروشگاه ها بین تولید کننده و خریدار و مواردی از این دست ، از سال ۱۳۹۴ با هدف حذف واسطه های فروش و ارتباط برد برد بین تولید کننده و خریدار با برند و لوگو صنایع استیل تزپز فعالیت خود را باز تعریف و در قالب یک مجموعه تولید و فروش به فعالیت خود ادامه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار