اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806053995412992

بررسی ویژگی‌های پاور بانک مخصوص گوشی ایفون

کد: 139806053995412992

http://bit.ly/2ZthGXD

، کرمان , (اخبار رسمی): افرادی که دارای گوشی آیفون هستند و تمایل به خرید پاور بانک برای ایفون دارند بهتر است فاکتورهایی برای خرید پاور بانک مخصوص ایفون را در نظر بگیرند.

ویژگی های پاور بانک مخصوص گوشی ایفون
پاور بانک ایفون

قبل از هر کاری فرد حتماً باید مدل گوشی خود و ظرفیت باتری آن را قبل از خرید پاوربانک دانست.

ظرفیت پاور بانک

قبل از خرید پاور بانک برای گوشی اپل به اولین موردی که باید توجه شود ظرفیت پاور بانک است. مقیاس اندازه گیری ظرفیت باتری گوشی و ظرفیت باتری پاور بانک میلی آمپر ساعت (mAh) است.

برای مثال ظرفیت باتری گوشی ایفون ۷ ، ۱۹۶۰ میلی آمپر ساعت است و  ظرفیت ایفون ۶ ، ۱۸۱۰ میلی آمپر ساعت است. 

حال باید گفت که پاور بانک‌ها هم بدلیل داشتن باتری‌های موجود در خود از یک ظرفیتی برخوردار هستند، معمولاً ظرفیت پاوربانک‌ها از 5000 میلی آمپر ساعت شروع می‌شود تا حدود 26000 میلی آمپر ساعت.

نکته مهم این است که باید پاور بانکی خریداری کرد که بتوان حداقل با آن بیش از دو مرتبه گوشی خود را شارژ کرد. از این رو ظرفیت پاور بانک نکته بسیار مهمی است.

حال می‌توان با توجه به ظرفیت گوشی خود ظرفیت پاور بانک مورد نظر را پیدا کرد.

شدت جریان خروجی

هر پاور بانک شدت جریان خروجی متفاوتی دارد و بایستی پاور بانکی را انتخاب کرد که شدت جریان خروجی آن نزدیکترین حالت به شدت جریان خروجی آداپتور دستگاه باشد البته بعضی از پاور بانک‌ها بیش از یک درگاه خروجی دارند و باید درگاه خروجی که نزدیکترین امپر به اداپتور است انتخاب شود.

در بازار پاور بانک‌های هوشمند نیز موجود است که متناسب با دستگاه شدت جریان خروجی را تنظیم می‌کنند ولی نسبت به بقیه پاور بانک‌ها قیمت بیشتری دارند اما امنیت بیشتری نسبت به پاور بانک‌های ارزان قیمت دارند.

آیا خرید هر پاور بانکی مناسب است؟

بهتر است پاور بانکی برای گوشی آیفون انتخاب شود که بهترین مارک باشد از جمله مارک‌های مناسب و معروف می‌توان به سیلیکون پاور، انرجایزر، انکر و شیائومی اشاره کرد. هرگز پاور بانک‌های ارزان قیمت که برند معتبری ندارند نباید انتخاب شود چون از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و می‌توانند به گوشی شما آسیب برسانند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد پاور بانک ایفون می‌توانند به سایت فروشگاه اینترنتی بروز استور به ادرس broozstore.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی بروز استور

فروشگاه اینترنتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]